Προγραμματισμός

* Γνώση Υπολογιστών >> Προγραμματισμός >> Προγραμματισμός Java

Πώς να Απόκρυψη δεδομένων σε Java

Java είναι μια αντικειμενοστραφής γλώσσα προγραμματισμού . Μια αρχή χαρακτηριστικό του αντικειμενοστραφούς προγραμματισμού είναι η ενθυλάκωση . Εγκλεισμό ενός μέλους των δεδομένων που κρύβει πίσω από ένα interface . Δεδομένα παραμένει κρυμμένη από όλα τα αντικείμενα που προσπαθούν να διασυνδεθούν με αυτό . Η εγκλεισμού διεπαφή καθορίζει ακριβώς πώς τα αντικείμενα μπορεί να επηρεάσει τα κρυφά δεδομένα . Ένας καλός τρόπος για να πρακτική αντικειμενοστραφούς προγραμματισμού Java είναι να γράψω ένα γρήγορο πρόγραμμα που κρύβει ένα μέλος δεδομένων και παρέχει επίσης μια δημόσια διεπαφή που επιτρέπει την πρόσβαση στα δεδομένα . Τα πράγματα που θα χρειαστείτε
Java Software Development Kit με NetBeans ολοκληρωμένο περιβάλλον ανάπτυξης ( IDE ) Bundle (βλέπε Πόρων για link)
Η Εμφάνιση Περισσότερες οδηγίες
Η

1 Τοποθετήστε το NetBeans IDE κάνοντας κλικ στο εικονίδιο του προγράμματος του . Όταν τα φορτία του προγράμματος , πλοηγηθείτε στο " New /New Project" και επιλέξτε " Java Application " από τη λίστα στα δεξιά της οθόνης . Ένα νέο αρχείο πηγαίου κώδικα εμφανίζεται στον επεξεργαστή κειμένου NetBeans . Το αρχείο πηγαίου κώδικα περιέχει μια νέα δήλωση της κλάσης και ένα άδειο κύρια λειτουργία . Θα πρέπει να δούμε κάτι σαν αυτό :

δημόσια Class ClassName

{ δημόσια στατική int main ( String [ ] args ) { } } 2

Δημιουργήστε ένα κρυφό , ή ιδιωτική , μέλος δεδομένων μέσα στις αγκύλες του δήλωση κλάσης , αλλά πάνω από την κύρια μέθοδος δήλωσης . Το ιδιωτικό μέλος δεδομένων θα είναι δυνατή μόνο με ειδική κτήτορας και τις μεθόδους setter . Σε κάθε άλλο αντικείμενο , το μέλος δεδομένων θα είναι αόρατο . Αυτό είναι εφικτό λόγω της χρήσης της λέξης «ιδιωτικό» στη δήλωση του μέλους δεδομένων . Γράψτε την ακόλουθη ανάμεσα στις αγκύλες της κύριας μεθόδου :

ιδιωτικού int x = 4 ?
Εικόνων 3

Δημιουργήστε μια λειτουργία που ονομάζεται setter " SETX » που θα αλλάξει την τιμή της μεταβλητής x . Η μεταβλητή x δεν μπορεί να αλλάξει με οποιονδήποτε άλλο τρόπο , λόγω της ιδιωτικής χαρακτηριστικό του . Είναι αποτελεσματικά αόρατο σε άλλα αντικείμενα . Μια λειτουργία ρυθμιστής θέτει απλώς μια τιμή σε μια μεταβλητή x . Γράψτε τα εξής κάτω από τη δήλωση γραμμένο στο προηγούμενο βήμα :

public void SETX ( int y )

{ x = y ? }
Η 4

Δημιουργία κτήτορας λειτουργίες που ονομάζεται " getX », η οποία αρπάζει την τρέχουσα τιμή του x . Αυτός είναι ο μόνος τρόπος για να μάθετε ποια είναι η τιμή του x είναι , δεδομένου ότι είναι ιδιωτικό και είναι προσβάσιμο μόνο μέσα από αυτή την κατηγορία . Γράψτε την ακόλουθη κτήτορας κάτω από το ρυθμιστή γραμμένο στο προηγούμενο βήμα :

public int getX ( )

{ επιστροφή x ? }
5

Δημιουργήστε ένα νέο παράδειγμα της αυτή την κατηγορία , χρησιμοποιώντας τη μέθοδο main . Αυτό σας επιτρέπει να έχετε πρόσβαση στα getters και setters . Για να δημιουργήσετε ένα νέο στιγμιότυπο της κλάσης , γράψτε την ακόλουθη δήλωση μέσα στις αγκύλες της κύριας μεθόδου :

ClassName CN = ​​νέα classname ( ) ?
Η

6 Ρυθμίστε την τιμή της μεταβλητή x, χρησιμοποιώντας τη λειτουργία setter " SETX . " Αυτός είναι ο μόνος τρόπος για να αποκτήσετε πρόσβαση σε αυτό το ιδιωτικό τομέα , δεδομένου ότι είναι ουσιαστικά αόρατο . Γράψτε την ακόλουθη δήλωση κάτω από την προηγούμενη δήλωση , ακόμα μέσα στις αγκύλες της κύριας μεθόδου :

cN.setX ( 8 ) ?
Η 7

Πάρτε την τιμή της μεταβλητής x με το λειτουργία κτήτορας " getX . " Αυτή η λειτουργία μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε συνδυασμό με μία λειτουργία εκτύπωσης για την έξοδο του αξία στην κονσόλα εξόδου. Για να εκτυπώσετε την τιμή του x από την κονσόλα , να γράψει την ακόλουθη δήλωση κάτω από το ένα γραμμένο στο προηγούμενο βήμα :

System.out.println ( cN.getX ( ) ) ?
8

Εκτελέστε το πρόγραμμά σας πατώντας το πλήκτρο F6 . Το πρόγραμμα κρύβει μεταβλητή x από τα πάντα , αλλά μια δική της κατηγορία , η οποία έχει μια κτήτορας και μια μέθοδο setter . Με την επίκληση αυτών των μεθόδων , μπορείτε να ρυθμίσετε και να πάρετε τιμές για x χωρίς ποτέ να δει ο x . Το πρόγραμμα τυπώνει την τιμή " 8 ", δεδομένου ότι αυτό ήταν ποια x άλλαξε σε με τη μέθοδο setter .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα