Προγραμματισμός

* Γνώση Υπολογιστών >> Προγραμματισμός >> Προγραμματισμός Java

Πώς να συλλάβει τις πληκτρολογήσεις σε Java

Σύλληψη πληκτρολόγηση σε Java δεν είναι ακριβώς το ίδιο με την αποδοχή εισόδου από το πληκτρολόγιο . Στις περισσότερες περιπτώσεις , ένα πρόγραμμα δέχεται την είσοδο του χρήστη από το πληκτρολόγιο με τη μορφή εκτυπώσιμη χαρακτήρες . Τα γράμματα , αριθμούς και σύμβολα διαβάζονται στο πρόγραμμα και αποθηκεύονται , επανέλαβε πίσω στην οθόνη , ή να χρησιμοποιηθούν για να ξεκινήσει κάποια άλλη δράση στο πλαίσιο του προγράμματος . Κατά την καταγραφή πληκτρολογήσεων για ένα βασικό μη - εκτύπωσης , βελάκια και το πλήκτρο Tab , για παράδειγμα , η είσοδος πρέπει να ερμηνεύεται από το πρόγραμμα , και πέρασε στην κατάλληλη βιβλιοθήκη εισόδου /εξόδου για το χειρισμό . Οδηγίες
Η 1

Δημιουργήστε μια συνάρτηση για τον εντοπισμό ενός πλήκτρου, και να ορίσετε μια μεταβλητή για να παρακολουθήσετε την εκδήλωση :

public boolean KeyDown ( Event e, int key) {

μια Boolean μεταβλητές αποδόσεις μόνο μία τιμή αληθής ή ψευδής . Η προεπιλεγμένη κατάσταση αυτού του τύπου της μεταβλητής είναι ψευδής . Πιέζοντας ένα πλήκτρο αλλάζει η τιμή σε true . Η συνάρτηση αυτή επιστρέφει επίσης την τιμή ASCII του πλήκτρου, που πιέζεται , και τα καταστήματα που εκτιμούν στο ακέραιο μεταβλητής 2

Προσδιορίστε αν το πλήκτρο πατηθεί είναι ένα εκτυπώσιμο χαρακτήρα " κλειδί ". :

αν ( πλήκτρο> 31 && κλειδί <127 ) {

Printable χαρακτήρες ASCII έχουν τιμές μεταξύ 31 και 127 . Όλες οι άλλες τιμές από το πληκτρολόγιο απαιτούν ειδικό χειρισμό εικόνων
3

Περάστε την αξία του κλειδιού για το πρόγραμμα και αν είναι ένα εκτυπώσιμο χαρακτήρα :

επιστρέψει validateText ( κλειδί) ? <. br >

}
Η 4

Ενημερώστε το πρόγραμμα καλώντας ότι το κλειδί δεν μπορεί να εκτυπωθεί και να απαιτεί ειδικό χειρισμό , αν δεν εμπίπτει στις καθορισμένες τιμές ASCII :

επιστροφή ψευδείς?

}
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα