Προγραμματισμός

* Γνώση Υπολογιστών >> Προγραμματισμός >> Προγραμματισμός Java

Διαφορετικοί τύποι σχέσης στη Java

Τα προγράμματα Java αποτελείται από ένα σύνολο αντικειμένων που αλληλεπιδρούν , και Java αντλεί τη δύναμή της από τις σχέσεις μεταξύ των διαφορετικών αντικειμένων . Σχέσεις επιτρέπουν σε έναν προγραμματιστή να καθορίσει περίπλοκη αντικείμενα από τη δημιουργία τους από μια απλούστερη σειρά από αντικείμενα , διευκολύνοντας έτσι τη διαδικασία του εντοπισμού σφαλμάτων και τη δημιουργία κώδικα που μπορούν να επαναχρησιμοποιηθούν για πολλαπλούς σκοπούς. Κληρονομικότητα
Η

Κληρονομικότητα , ή "είναι" σχέσεις , καθορίζει τις κατηγορίες από την άποψη της μητρικής τάξεις τους . Για παράδειγμα , εάν γράφετε ένα πρόγραμμα αρχιτεκτονική , μπορείτε να δημιουργήσετε μια κλάση γονέα " Fruit " και τα μαθήματα των παιδιών "μήλο ", " Μπανάνα " και " Mango ". Κάθε ένα από τα μαθήματα των παιδιών κληρονομεί τις μεταβλητές και τις μεθόδους από τη μητρική τάξη. Σε αυτό το παράδειγμα , θα μπορούσαν να κληρονομούν μεταβλητές όπως « hasSeeds " ή " χρώμα " και μέθοδοι, όπως " getCost ", επειδή τα φρούτα μπορεί να ορίζεται από τις παρουσίες των σπόρων, το χρώμα του και το κόστος του. Κάθε τάξη παιδί μπορεί επίσης να έχει τις δικές μεταβλητών ή μεθόδους που δεν υπάρχουν στις άλλες τάξεις. Η τάξη μήλο , για παράδειγμα , θα μπορούσε να έχει « numSeeds " ή " stemLength " μεταβλητές .
Εικόνων Κληρονομικότητα Σύνταξη
Η

τάξεις του γονέα μπορεί να οριστεί ακριβώς όπως οποιαδήποτε άλλη κατηγορία σε Java, ή μπορούν να οριστούν ως αφηρημένες τάξεις. Αν σε μία τάξη θα πρέπει να χρησιμοποιείται μόνο ως μοντέλο για τα παιδιά του , θα πρέπει να οριστεί ως μια αφηρημένη τάξη? Αν χρειάζεται πραγματικά μια κατηγορία που θα δημιουργηθεί, θα πρέπει να είναι αφηρημένη . Στο παραπάνω παράδειγμα , θα καθορίσει το " Fruit " τάξη ως μια αφηρημένη κατηγορία , αν δεν θέλετε ο χρήστης να είναι σε θέση να δημιουργήσει ένα γενικό φρούτα? Αλλιώς , θα κάνει μια κανονική τάξη . Για να δημιουργήσετε μια αφηρημένη κατηγορία , προσθέστε «αφηρημένες» πριν από «τάξη» στη δήλωση της κλάσης - για παράδειγμα , " αφηρημένη κατηγορία Φρούτα { . " Για να ορίσετε μια τάξη , όπως το παιδί ενός γονέα κατηγορίας , προσθέστε " ? . επεκτείνει » και το όνομα της μητρικής κλάσης μετά τη δήλωση του παιδιού - για παράδειγμα," τάξη της Apple επεκτείνει Φρούτα { "

Η Σύνθεση
Η

Σύνθεση , ή " έχει ένα " σχέσεις , να καθορίζει τα αντικείμενα που ανήκουν σε άλλα αντικείμενα . Για παράδειγμα, η κατηγορία " Orchard " μπορεί να περιέχει " δέντρο " αντικείμενα που καθορίζουν τα δέντρα που είναι παρούσα στον οπωρώνα . Σε αυτή την περίπτωση , θα σας πω ότι το περιβόλι " έχει ένα " δέντρο . Η κατηγορία « Δέντρο » μπορεί επίσης να έχει μια συνθετική σχέση με άλλα αντικείμενα , όπως " Fruit " ή " Flower" αντικείμενα .
Εικόνων Σύνθεση Σύνταξη
Η

Σε προκειμένου να δημιουργηθεί μια συνθετική σχέση μεταξύ δύο αντικειμένων, ένα από τα αντικείμενα πρέπει να δηλώνονται ως μεταβλητή μέσα στο άλλο . Στην τάξη μας " Orchard " , θα δηλώσει μια νέα " Δέντρο " αντικείμενο με τον κωδικό : « . Tree APPLETREE = νέα Tree ( ) ? " Αυτό αποδεικνύει ότι το περιβόλι έχει μια μηλιά . Θα μπορούσατε να καλέσετε τις μεθόδους του δέντρου της Apple μέσα από το "Περιβόλι " τάξη με αυτόν τον κωδικό : " appleTree.getNumLeaves ()? . "
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα