Προγραμματισμός

* Γνώση Υπολογιστών >> Προγραμματισμός >> Προγραμματισμός Java

Πώς να χρησιμοποιήσετε το Java για να βγάλουν κουμπιά Rollover

κουμπιά Rollover προσθέσετε ανταπόκριση στις αιτήσεις αντιμετώπιση του ποντικιού του χρήστη καθώς κυλά πάνω , ακόμη και αν ο χρήστης δεν κάνει κλικ στο κουμπί . Με MouseListener κλάση Java , μπορείτε να κάνετε τα κουμπιά που μεταβάλλουν κείμενο ή εικόνα τους όταν μεταφερθεί . Java χειρίζεται τα γεγονότα ανατροπής του ποντικιού με τον ίδιο τρόπο που χειρίζεται τα γεγονότα κλικ του ποντικιού , ώστε να μπορείτε να προγραμματίσετε το κουμπί ανατροπής συμπεριφορά σας να είναι οτιδήποτε κλικ του ποντικιού συμπεριφορά ενός κουμπιού μπορεί να είναι . Οδηγίες
Η 1

Πληκτρολογήστε τον ακόλουθο κώδικα στο επάνω μέρος του αρχείου Java που θα περιέχει τα κουμπιά ανατροπής σας :

εισαγωγής javax.swing.JButton ? Java.awt.event.MouseEvent εισαγωγής ? java.awt.event.MouseListener εισαγωγής ? 2

αναγνωρίσει JButton σας πληκτρολογώντας τον ακόλουθο κώδικα μέσα στην τάξη που περιέχει γραφικά στοιχεία διεπαφής χρήστη σας , αλλά και έξω από οποιαδήποτε από τις μεθόδους της :
κουμπί

JButton ?
εικόνων 3

προετοιμαστεί νέο κουμπί σας με ένα κατάλληλο τίτλο πληκτρολογώντας τον ακόλουθο κώδικα στην ίδια θέση όπου έχετε δηλώσει άλλα αντικείμενα GUI σας :

πλήκτρο = νέα JButton ( "Click Me ")?
Η 4

Προσθέστε έναν ακροατή του ποντικιού στο νέο κουμπί σας . Εισάγετε τον κωδικό ακριβώς κάτω από δήλωση του κουμπιού :

button.addMouseListener ( νέα MouseListener ( ) {

} ) ?
5

Παράκαμψη μεθόδου του MouseListener με το δικό σας . Εισάγετε κλήσεις προς τις δικές σας μεθόδους μέσα σε κάθε μία από τις μεθόδους του MouseListener του . Πληκτρολογήστε τον ακόλουθο κώδικα μεταξύ των νέων άνοιγμα και το κλείσιμο παρένθεση MouseListener για σας :

public void mouseEntered ( MouseEvent e ) { mouseIn ( ε) ? } Public void mouseExited ( MouseEvent e ) { MouseOut ( ε) ? } Public void mouseClicked ( MouseEvent e ) { mouseClick ( ε) ? } public void mousePressed ( MouseEvent e ) { mousePress ( ε) ? } public void mouseReleased ( MouseEvent e ) { mouseRelease ( ε) ? }
Η 6

Δημιουργία οι μέθοδοι δράσης που θα πραγματοποιήσει τις σωστές συμπεριφορές , όταν το κουμπί σας ενεργοποιείται . Πληκτρολογήστε τον ακόλουθο κώδικα στο εσωτερικό της κλάσης που περιέχει συστατικά GUI σας, αλλά έξω από τις άλλες μεθόδους σας :

private void mouseIn ( MouseEvent ε) { }

private void MouseOut ( MouseEvent ε) {

} private void mouseClicked ( MouseEvent ε) { }

private void mousePressed ( MouseEvent ε) { }

private void mouseReleased ( MouseEvent ε) {

}
Σελίδα 7

Γεμίστε κάθε μέθοδο δράσης με τον κωδικό που θέλετε να τρέχει όταν ο χρήστης εκτελεί την αντίστοιχη ενέργεια στο κουμπί . Για παράδειγμα , μπορείτε να ζητήσετε από το κουμπί σας για να αλλάξετε το κείμενο της όταν οι κύλινδροι του ποντικιού πάνω από το εισάγοντας τον ακόλουθο κώδικα στη μέθοδο mouseIn :

button.setText ( " Γεια Σου ")? Μπορείτε να προγραμματίσετε το κουμπί για να επιστρέψετε στο αρχικό της κείμενο όταν το ποντίκι του χρήστη εξέρχεται περιοχή του κουμπιού εισάγοντας τον ακόλουθο κώδικα στη μέθοδο MouseOut : button.setText ( "Click Me ")?

Η

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα