Προγραμματισμός

* Γνώση Υπολογιστών >> Προγραμματισμός >> Προγραμματισμός Java

Κλάσματα μέρος του Float σε Java

Η γλώσσα Java μπορεί να μοντελοποιήσει τις μεταβλητές πολλών διαφορετικών αριθμητικών τύπων . Οι προγραμματιστές μπορούν να αποθηκεύσουν αριθμούς κινητής υποδιαστολής ως τιμές ή μεταβλητές . Η κατηγορία περιτύλιγμα float παρέχει επίσης μεθόδους για την επεξεργασία τιμές κινητής υποδιαστολής . Όταν ένα πρόγραμμα περιέχει έναν αριθμό float , ο προγραμματιστής μπορεί να καθορίσει την αξία του από το κλασματικό μέρος , χρησιμοποιώντας ένα απλό αριθμητικό υπολογισμό . Ο υπολογισμός αυτός περιλαμβάνει τον προσδιορισμό της υπόλοιπο της αξίας μετά από μια λειτουργία διαίρεσης . Float Μεταβλητή
Η

προγράμματα Java μπορούν να διαμορφώσουν τιμές κινητής υποδιαστολής ως μεταβλητές πρωτόγονο είδος . Το ακόλουθο δείγμα κώδικα δείχνει τη δημιουργία και instantiating μια μεταβλητή float με τιμή :

επιπλέουν myNumber = 5.7f ?

Αυτή η μεταβλητή αποθηκεύει την καθορισμένη τιμή κινητής υποδιαστολής . Το πρόγραμμα μπορεί να εκτελέσει αριθμητικούς υπολογισμούς και άλλες αριθμητικές επεξεργασία χρησιμοποιώντας αυτήν τη μεταβλητή . Η μεταβλητή μπορεί να έχει οποιοδήποτε όνομα της επιλογής του προγραμματιστή , αλλά είναι γενικά συνιστάται να επιλέξετε τα ονόματα που έχουν νόημα στο πλαίσιο εφαρμογής .
Εικόνων Μέτρο
Η

Ο χειριστής υπόλοιπο σε Java επιτρέπει τον κωδικό για να καθορίσει το υπόλοιπο της αξίας μετά από διαίρεση με ένα συγκεκριμένο αριθμό . Για να προσδιορίσετε το κλασματικό μέρος μιας αξίας, όπως ένα float ή double , τα προγράμματα μπορούν να χρησιμοποιήσουν το υπόλοιπο μετά τη διαίρεση με μία , ως εξής :

επιπλέουν fractionalPart = myNumber % 1 ?

Αυτή η νέα float μεταβλητή περιέχει το κλασματικό μέρος του αρχικού μεταβλητή. Το αποτέλεσμα είναι , επίσης, ένας αριθμός κινητής υποδιαστολής τύπου , έτσι ώστε ο κύριος του έργου μπορεί να πραγματοποιήσει περαιτέρω αριθμητική επεξεργασία σε αυτό, αν είναι απαραίτητο .

Η Float
Η

Ορισμένα προγράμματα Java Object τιμές αριθμός μοντέλου κινητής υποδιαστολής χρησιμοποιώντας την κλάση περιτύλιγμα float . Το ακόλουθο δείγμα κώδικα δείχνει τη δημιουργία ενός αντικειμένου πλωτήρα χρησιμοποιώντας το αρχικό πρωτόγονο είδος μεταβλητή float ως παράμετρος :

Float numObject = Float.valueOf ( myNumber ) ?

Εάν ένα πρόγραμμα έχει έναν αριθμό κινητής υποδιαστολής πρότυπο με τον τρόπο αυτό , θα πρέπει να τα μετατρέψετε πάλι σε ένα πρωτόγονο είδος για να πραγματοποιήσει την εργασία υπόλοιπο , ως εξής :

επιπλέουν objectFraction = numObject.floatValue ( ) % 1 ?

Αυτό υπολογίζει το κλασματικό μέρος ως υπόλοιπο στη συνέχεια αποθηκεύει το αποτέλεσμα σε ένα νέο πρωτόγονο είδος μεταβλητή float .
εικόνων μετατροπή
Η

Προγράμματα στα οποία οι αριθμοί κινητής υποδιαστολής εκπροσωπούνται συχνά χρειάζεται να μετατρέψετε τις τιμές και μεταβλητές μεταξύ των τύπων . Χρησιμοποιώντας casting , οι προγραμματιστές να μετατρέψετε τις τιμές αριθμός μεταξύ των πρωτόγονων τύπων , συμπεριλαμβανομένης της κινητής υποδιαστολής μεταβλητές , ως εξής :

διπλό newNum = ( διπλό) myNumber ?

Αυτό μετατρέπει την τιμή float σε ένα διπλό , την αποθήκευση το αποτέλεσμα σε μια νέα μεταβλητή πρωτόγονο είδος . Αυτό είναι κοινή , εάν ένα πρόγραμμα χρειάζεται μια ακριβή τιμή για το κλασματικό μέρος . Ο κωδικός μπορεί να έχει πρόσβαση το κλασματικό υπόλοιπο της διπλής αξίας χρησιμοποιώντας την ίδια τεχνική που χρησιμοποιείται για τον πλωτήρα , ως εξής :

διπλό fractionDouble = newNum % 1 ?

Αυτό περιλαμβάνει τη διπλή έκδοση των κλασματικών μέρος για την αρχική float .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα