Προγραμματισμός

* Γνώση Υπολογιστών >> Προγραμματισμός >> Προγραμματισμός Java

Πώς να αναπτύξει ένα τεστ προσωπικότητας Αποτέλεσμα Εφαρμογή σε Java

τεστ προσωπικότητας υπάρχουν σε πολλές διαφορετικές μορφές . Ενώ υπάρχουν προηγμένες μορφές των δοκιμών που παράγονται από μεγάλες ποσότητες ψυχολογικές μελέτες , υπάρχουν και εκείνοι που χρησιμοποιούν ένα μοναδικό εσωτερική λογική , ίσως ένα σήμαινε περισσότερο για τη διασκέδαση παρά οτιδήποτε άλλο. Χρησιμοποιώντας Java , μπορείτε να δημιουργήσετε το δικό σας απλό τεστ από τα οποία να επεκταθεί , δημιουργώντας τους δικούς σας κανόνες για το πώς να καθορίσει την προσωπικότητα του χρήστη . Τα πράγματα που θα χρειαστείτε
Java Development Kit
Η Εμφάνιση Περισσότερες οδηγίες
Η 1

Δημιουργήστε την κατηγορία τεστ προσωπικότητας : class Ptest {

δημόσια στατική άκυρη κύρια ( String [ ] args ) {

} } 2

Ανάπτυξη μερικές μεταβλητές που καθορίζουν την προσωπικότητα . Για αυτό το απλό παράδειγμα , οι μεταβλητές αντιπροσωπεύουν μια βασική δοκιμή καλό ( ζ) , η κακή ( β) ή ουδέτερο ( Ν ) . Η πραγματική εφαρμογή αυτών των μεταβλητών μπορεί να είναι ένα απλό ή σύνθετο , όπως εσείς επιθυμείτε : class Ptest {

δημόσια στατική άκυρη κύρια ( String [ ] args ) { int καλό? Int κακό ? Int ουδέτερο ? } }

Η 3

Σχεδιάστε μια μέθοδο για να κάνετε ερωτήσεις του χρήστη . Η μέθοδος " askQuestion " εκτυπώνει μια γραμμή ερώτηση ζητά για το χρήστη να εισάγετε μια απάντηση χαρακτήρα , A, B ή C , στη συνέχεια να περιμένει για την απάντηση . Αυτό τότε καλεί τη μέθοδο " recordAnswer " για να επεξεργαστεί αυτή την απάντηση : public void askQuestion ( ) {

System.out.println ( " Ποιο είναι το αγαπημένο σας χρώμα \\ n Α ? ) Μπλε \\ ηΒ ) Red \\ nC ) Green " ) ? answer = char ( char ) System.in.read ( ) ? recordAnswer ( απάντηση ) ? }
Η 4

μέθοδο σχεδίασης για να καταγράψουν τις απαντήσεις των χρηστών σε μεταβλητή κλάσης . Η μέθοδος " recordAnswer " αυξάνει κάθε μεταβλητή , ανάλογα με την απάντηση : public void recordAnswer ( char a) {

if ( a == "Α" ) { self.good + + ? } Else if ( a == " B " ) { self.evil + + ? } αλλού { self.neutral + + ? }
5

Σχεδιάστε μια μέθοδο για τον υπολογισμό των αποτελεσμάτων . Αυτός ο αλγόριθμος συγκρίνει τις τιμές των καλό, το κακό , και ουδέτερο μεταβλητές και εκτυπώνει τα αποτελέσματα , βάσει των οποίων οι μεταβλητές είναι μεγαλύτερες ή μικρότερες : public void αποτελέσματα ( ) {

εάν ( self.good > self.evil ) { System.out.println ( " Είσαι καλός άνθρωπος ! " ) ? //η " καλή " μεταβλητή είναι η μεγαλύτερη } else if ( self.evil > self.good ) { System.out.println ( " ?! Είσαι κακός άνθρωπος " ) ;//η " κακή " μεταβλητή είναι η μεγαλύτερη } else if ( self.evil == self.good

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα