Προγραμματισμός

* Γνώση Υπολογιστών >> Προγραμματισμός >> Προγραμματισμός Java

ServerSocket Χρησιμοποίηση του Chat σε Java

Sockets χρησιμεύσει ως μια χαμηλού επιπέδου αντικειμένου επικοινωνιών για τα προγράμματα Java . Χρησιμοποιώντας Πρίζες και τους ομολόγους τους , ServerSockets , οι προγραμματιστές μπορούν να χτίσει απλά προγράμματα Java που στέλνουν ένα ακούστε για τα δεδομένα μέσω των θυρών του υπολογιστή. Ολοκλήρωση ρεύματα εισόδου και εξόδου στη διαδικασία αυτή επιτρέπει στους προγραμματιστές να επεξεργάζεται τα λαμβανόμενα δεδομένα . Μέσα από αυτή την απλή εγκατάσταση , ο προγραμματιστής Java μπορεί να χτίσει κάτι σαν ένα διακομιστή συνομιλίας . Java ServerSockets
Η

προγραμματιστές χρησιμοποιούν ServerSockets να ακούσετε θύρες του υπολογιστή για τα εισερχόμενα δεδομένα . Οι μέθοδοι που περιλαμβάνονται στην κατηγορία ServerSocket περιλαμβάνουν τρόπους για να ακούσετε τα εισερχόμενα δεδομένα , καθώς και να μεταφέρει αυτά τα δεδομένα , έτσι ώστε να μπορεί να διαμορφωθεί ή να μεταφραστεί . Για να οικοδομήσουμε ένα απλό διακομιστή συνομιλίας , ένα ενιαίο ServerSocket μπορεί να λειτουργήσει ως μέσο ακρόασης για την παρακολούθηση εισερχόμενα μηνύματα κειμένου .
Εικόνων Βασικές ServerSocket για διακομιστή συνομιλίας
Η

Η μέθοδος SeverSocket " αποδεχθεί " ακούει για τα εισερχόμενα δεδομένα σε μια καθορισμένη θύρα . Το αντικείμενο ServerSocket συνεχίζει να ακούει , εκτός εάν το λιμάνι δεν υπάρχει ή είναι ήδη σε χρήση . Ο αριθμός θύρας που χρησιμοποιείται , θα έχουν συμφωνηθεί και από τους χρήστες του προγράμματος συνομιλίας , συνήθως μέσω ενός συγκεκριμένου πρωτοκόλλου . Για να αρχίσετε να ακούτε για τα εισερχόμενα δεδομένα , ο προγραμματιστής πρέπει να αρχίσει να δεχθεί τη μέθοδο του αντικειμένου ServerSocket του :

java.net εισαγωγής * ? Java.util εισαγωγής * ?

Δημόσια τάξη chatserver {

δημόσια στατική άκυρη κύρια ( String [ ] args ) {δημόσια ss ServerSocket = νέα ServerSocket ( 9999 ) ? Socket s = ss.accept ( ) ?

} }
Η

ρεύματα εισόδου
Η

Μόλις το ServerSocket ακούει στο λιμάνι , θα περιμένει μέχρι τη λήψη δεδομένων από τον εν λόγω λιμένα . Το απομακρυσμένο υπολογιστή από τον οποίο συνομιλείτε πληροφορίες θα στείλει αυτά τα δεδομένα , στην προκειμένη περίπτωση μέσω της θύρας 9999 . Το αντικείμενο ServerSocket θα επιστρέψει ένα αντικείμενο Socket όταν η σύνδεση γίνεται . Μόλις η μέθοδος επιστρέφει αποδεχθεί την πρίζα , ότι η υποδοχή μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την ανάγνωση δεδομένων σε ένα αντικείμενο BufferedReader , η οποία θα κρατήσει τις πληροφορίες συνομιλίας :

String μήνυμα = " " ? BufferedReader σε = νέα BufferedReader ( νέα InputStreamReader ( s.getInputStream ( ) ) ) ?
εικόνων εκτύπωση του μηνύματος
Η

Η ServerSocket αποδέχθηκε μια σύνδεση , και επέστρεψε ένα αντικείμενο σύνδεσης με τη μορφή ενός αντικειμένου . Ο προγραμματιστής εξάγεται από την είσοδο αυτού του αντικειμένου Socket σε ένα αντικείμενο BufferedReader . Το αντικείμενο BufferedReader μπορεί να επιστρέψει το string σε ένα αντικείμενο String που προορίζονται για μεταποίηση . Μόλις συμβεί αυτό , ο προγραμματιστής μπορεί να εμφανίσει το μήνυμα σε ένα πρόγραμμα , τοποθετήστε το σε ένα ξεχωριστό pop -up παράθυρο , ή να εκτυπώσετε την έξοδο σε ένα τερματικό :

μήνυμα in.readLine = ()? System.out . println ( μήνυμα ) ?
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα