Προγραμματισμός

* Γνώση Υπολογιστών >> Προγραμματισμός >> Προγραμματισμός Java

Πώς να γράψετε ένα Blurb Με ένα πρόγραμμα Java

Ένα πράγμα που ένας προγραμματιστής μπορεί να κάνει με τη Java είναι παρόν πληροφορίες κειμένου για τον χρήστη , είτε σε ένα τερματικό ή μέσω Graphical User Interface ( GUI ) . Με όποιον τρόπο , η εσωτερική λογική του προγράμματος είναι μάλλον απλή : να δημιουργήσει μια λίστα με χορδές για να παρουσιάσει ( « blurbs " ) και ρυθμίστε τους να δείξουν τυχαία σε ένα χρονόμετρο . Με αυτόν τον τρόπο , μπορείτε να περιηγηθείτε στους blurbs τυχαία , και να κρατήσει τα blurbs που εμφανίζονται στην οθόνη . Τα πράγματα που θα χρειαστείτε
Java Development Kit ( JDK )
Η Εμφάνιση Περισσότερες οδηγίες
Η 1

Ρύθμιση Blurb τάξη . Η κατηγορία αυτή θα περιλαμβάνει ένα πίνακα String , η οποία θα περιέχει τις περιγραφές περιεχομένου , καθώς και ένα μετρητή να μετρήσει τον αριθμό των blurbs :

java.io. εισαγωγής * ? Java.util.Random εισαγωγής ?

class Blurb {

String [ ] blurbs = new String [ 20 ] ?

int count = 0 ?

δημόσια στατική άκυρη κύρια (String args [ ] ) {

} } 2

Δημιουργήστε μια λίστα από blurbs σε μια σειρά :

δημόσια στατική άκυρη κύρια ( String args [ ] ) {

blurbs [ 0 ] = " υπερβολική αγγελία 1 " ? blurbs [ 1 ] = " blurb 2 " ? blurbs [ 2 ] = " blurb 3 " ? blurbs [ 3 ] = " blurb 4 " ?

count = 4 ? //τέσσερις blurbs

}
εικόνων 3

έναν τυχαίο αριθμό στο κύριο πρόγραμμα :

Τυχαία r = new Random ( ) ? //τυχαίων αριθμών μέχρι
4

Κύκλος μέσω των blurbs σε σύντομα χρονικά διαστήματα , χρησιμοποιώντας ένα τυχαίο αριθμό κάθε φορά :

για ( int i = μετράνε ? i <μετράνε ? i + + ) { int ρεύμα = r.nextInt ( καταμέτρηση ) ? //τυχαίο αριθμό μεταξύ 0 και 3System.out.println ( blurbs [ τρέχον] ) ?

Thread.sleep ( 10000 ) ? //παύση για δέκα δευτερόλεπτα }
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα