Προγραμματισμός

* Γνώση Υπολογιστών >> Προγραμματισμός >> Προγραμματισμός Υπολογιστών Γλώσσες

Πώς να οικοδομήσουμε μια Πρόγραμμα υπολογιστή

Ένας υπολογιστής είναι ένα ηλεκτρονικό κομμάτι του εξοπλισμού που δεν κάνει τίποτα περισσότερο από ό, ακολουθήστε τις οδηγίες που είναι δεδομένη , ακριβώς . Δεν μπορεί να κάνει τίποτα περισσότερο από ό, τι έχει πει , και όχι λιγότερο . Τα σύνολα των οδηγιών που λένε στον υπολογιστή τι να κάνει ονομάζονται προγράμματα ηλεκτρονικών υπολογιστών . Τα προγράμματα αυτά πρέπει να είναι γραμμένο σε μια μορφή που ο υπολογιστής κατανοεί --- και ο υπολογιστής καταλαβαίνει μόνο ένα και το μηδέν . Ένα πρόγραμμα ηλεκτρονικού υπολογιστή είναι συχνά γραμμένο σε μια μορφή για τους ανθρώπους να διαβάζουν και άλλη μορφή για ηλεκτρονικούς υπολογιστές για να διαβάσετε . Οδηγίες
Η 1

Μάθετε να σκέφτονται λογικά . Για να γράψετε ένα πρόγραμμα υπολογιστή , θα πρέπει πρώτα να μάθουν να σκέφτονται σαν έναν υπολογιστή . Θα πρέπει να συνειδητοποιήσουμε ότι δεν μπορείτε να πείτε τα πράγματα υπολογιστή, όπως « αυτό το πράγμα » και « ξέρεις . " Θα πρέπει οπωσδήποτε να σκέφτονται και να γράφουν με ακρίβεια και σαφήνεια . Συχνά , οι καλοί προγραμματιστές ηλεκτρονικών υπολογιστών έχουν δυσκολία στην επικοινωνία με τους ανθρώπους , επειδή οι ​​προγραμματιστές είναι τόσο καλοί στο να σκεφτόμαστε και να εργάζονται λογικά ότι οι άλλοι άνθρωποι δεν τις καταλαβαίνουν --- αλλά οι υπολογιστές κάνουν . 2

Καθορίστε τον τύπο του υπολογιστή γλώσσα που θέλετε να εργαστείτε. Υπάρχουν δύο κύριες κατηγορίες των γλωσσών υπολογιστών : συνταχθεί και ερμηνεύονται . Ένα μεταγλωττισμένο πρόγραμμα απαιτεί από εσάς να γράψετε το σύνολο του προγράμματος , τότε έχουμε ένα compiler μετατρέπει το πρόγραμμα σε οδηγίες ένας υπολογιστής μπορεί να καταλάβει έτσι ώστε ο υπολογιστής μπορεί να εκτελέσει τις οδηγίες . Μια ερμηνευμένη γλώσσα μπορεί να είναι πιο εύκολο για τους αρχαρίους, επειδή ο διερμηνέας επιτρέπει τον άνθρωπο να γράψει κάποιες οδηγίες για τον υπολογιστή και ερμηνεύει αυτές τις οδηγίες μία γραμμή κάθε χρόνο για τον υπολογιστή , σταματώντας όταν ο υπολογιστής δεν καταλαβαίνει την εντολή .

με 3

Επιλέξτε μια συγκεκριμένη γλώσσα προγραμματισμού . Υπάρχουν εκατοντάδες , αν όχι χιλιάδες , των γλωσσών υπολογιστών . Οι πιο κοινές καταρτίζονται γλώσσες C + + και Java . Τα πιο συνηθισμένα είναι ερμηνευμένες γλώσσες HTML και Visual Basic . Για πρώτη γλώσσα προγραμματισμού του υπολογιστή σας , μπορεί να θέλετε να ξεκινήσετε με ένα από τα εύκολα ερμηνευμένες γλώσσες , όπως η Visual Basic ή HTML .
Η 4

Καθορίστε τι το πρόγραμμά σας θα κάνει . Μπορείτε να γράψετε ένα πρόγραμμα υπολογιστή για να κάνει σχεδόν οτιδήποτε μπορείτε να φανταστείτε , αρκετό χρόνο . Αλλά προτού να αρχίσετε το γράψιμο ή τη δημιουργία προγράμματος στον υπολογιστή σας , θα πρέπει να σχεδιάσουν προσεκτικά ό, τι το πρόγραμμα θα κάνει . Αν δεν ξέρετε ακριβώς ό, τι το πρόγραμμα του υπολογιστή σας θα κάνει , θα είναι σε θέση να ολοκληρώσει το πρόγραμμά σας ή ακόμα και ξέρει όταν τελειώσετε .
5

Γράψτε πρόγραμμα του υπολογιστή σας στη γλώσσα του την επιλογή σας . Να είστε βέβαιος ότι μπορείτε να αναζητήσετε και να ακολουθήσετε τη σύνταξη της γλώσσας προγραμματισμού που έχετε επιλέξει . Κάθε γλώσσα προγραμματισμού έχει τη δική του συγκεκριμένη σύνταξη , τους κανόνες και τα λόγια του , που πρέπει να είναι δακτυλογραφημένες . Μερικοί σας επιτρέψει να γράψετε στο Σημειωματάριο ή οποιοδήποτε πρόγραμμα επεξεργασίας κειμένου , ενώ άλλες απαιτούν πιο πολύπλοκες διασυνδέσεις .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα