Προγραμματισμός

* Γνώση Υπολογιστών >> Προγραμματισμός >> Προγραμματισμός Υπολογιστών Γλώσσες

Πώς να χρησιμοποιήσετε OPL

Ως εξοικείωσης με την πληροφορική αναπτύσσεται στην κοινωνία μας , τη γλώσσα προγραμματισμού έχει πάψει να είναι ο μοναδικός τομέας των εξελιγμένων εμπειρογνωμόνων , με πολλά σπορ προγραμματιστές να το παίρνετε ως χόμπι . Από τις πολλές διαφορετικές γλώσσες προγραμματισμού , OPL είναι ένα από τα πιο δημοφιλή. OPL γλώσσα βασίζεται στην κλασική γλώσσα BASIC , και αναπτύχθηκε ειδικά για κινητά τηλέφωνα τρέχει το λειτουργικό σύστημα Symbian OS , όπως η Nokia και η Sony Ericsson . Αφού έχετε κατεβάσει το SDK ( εξάρτηση ανάπτυξης λογισμικού) , εδώ είναι μερικά βήματα για να σας βοηθήσει να αρχίσετε να χρησιμοποιείτε το λογισμικό σας OPL . Οδηγίες
Η 1

Εγγραφείτε με το Δίκτυο Developer Symbian . Το δίκτυο μεταφέρει επίσημα στοιχεία του έργου, ενημερώσεις και σεμινάρια για OPL με βάση το λογισμικό . Εγγραφή με το δίκτυο θα σας επιτρέψει να έχουν πρόσβαση σε πληροφορίες για τη βελτιστοποίηση OPL τη χρήση σας . 2

Ανοίξτε τον εξομοιωτή OPL για το υλικό σας . Γράφοντας εφαρμογές και προγράμματα από OPL γλώσσα απαιτεί δοκιμή και το λάθος , έτσι παίζουν γύρω για να μάθετε τι λειτουργεί .
Εικόνων 3

Γράψτε ένα βασικό πρόγραμμα . Αυτό το βήμα θα σας βοηθήσει να γράψετε ένα πρόγραμμα που εμφανίζει το μήνυμα " Hello" στην οθόνη ή την οθόνη σας . Γράψτε τον παρακάτω κώδικα σε εξομοιωτή OPL : proc εκτύπωσης :/εκτύπωσης " Hello" /πάρει /endp . ( Μην πληκτρολογήσετε τις καθέτους ή περίοδο . Οι καθέτους αναφέρει πού θα πρέπει να προχωρήσετε στην επόμενη γραμμή . ) Ξεκινήστε το πρόγραμμα . Το κείμενο " Hello" θα εμφανιστεί στην οθόνη .
Η 4

Γράψτε ένα πρόγραμμα που απαιτεί είσοδο . Ανοίξτε τον εξομοιωτή OPL και πληκτρολογήστε τον ακόλουθο κώδικα : είσοδος proc :/τοπικά a $ ( 15 ) /print " Ποιο είναι το όνομά σου;" /εισόδου a $ /print " γεια" , ένα $ /πάρει /endp . ( Και πάλι , οι καθέτους δείχνουν ότι θα πρέπει να πάτε στην επόμενη γραμμή . ) Εκτελέστε το πρόγραμμα . Θα εμφανιστεί μια οθόνη που σας ζητά " Ποιο είναι το όνομά σου;" Θα υπάρχει χώρος για να γράψετε μια απάντηση . Πληκτρολογήστε το όνομά σας . Το πρόγραμμα θα απαντήσει με "Γεια σου , (το όνομά σας ) . " Σε αυτό το πρόγραμμα , η τιμή « a $ " είναι η μεταβλητή . Ο αριθμός 15 αντιστοιχεί σε πόσους χαρακτήρες η μεταβλητή μπορεί να κρατήσει . Όταν χρησιμοποιείτε μια μεταβλητή , θα πρέπει να ξεκινήσω δηλώνοντας ότι ως « τοπική » ή « παγκόσμιο» μεταβλητή . Σε αυτό το πρόγραμμα , η μεταβλητή είναι τοπική , πράγμα που σημαίνει ότι περιορίζεται μόνο σε αυτό το πρόγραμμα .
5

Σε αυτό το σημείο , έχετε αποκτήσει μια βασική κατανόηση του πώς OPL προγραμματισμού θα πρέπει να εργαστεί . Αυτό που απομένει τώρα είναι να μάθουν τη γλώσσα για να αυξήσουν την ικανότητά του προγραμματισμού σας . OPL υπάρχουν βιβλία προγραμματισμού , αλλά μπορεί να είναι ακριβό . Ελέγξτε την τοπική βιβλιοθήκη σας για να δείτε αν μπορείτε να βρείτε οποιαδήποτε τίτλους σε OPL ή παρόμοια γλώσσα . Μια ποικιλία των δικτυακών τόπων θα περιέχουν άλλες βασικές κώδικα προγραμματισμού OPL για να σας βοηθήσει να μάθετε τη γλώσσα γραφής , ενώ άλλα προγράμματα .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα