Προγραμματισμός

* Γνώση Υπολογιστών >> Προγραμματισμός >> Προγραμματισμός Υπολογιστών Γλώσσες

Βασική Βοήθεια Προγραμματισμός

Οι φάσεις του κύκλου ζωής ενός προγράμματος υπολογιστή περιλαμβάνουν το σχεδιασμό , τη γραφή ψευδοκώδικας , γράφοντας τον κωδικό , αρχική αποσφαλμάτωση και τον έλεγχο . Πολλοί τρόποι της χειροτεχνίας και την αντιμετώπιση προβλημάτων του προγράμματος υπάρχουν ανεξάρτητα από τη φάση είναι μέσα Σκεφτείτε οπτικά
Η

Το αξίωμα "μια εικόνα αξίζει όσο χίλιες λέξεις " ισχύει και στον προγραμματισμό ηλεκτρονικών υπολογιστών . Εάν δυσκολεύεστε να αποφασίσετε πώς ένα πρόγραμμα θα πρέπει να εργαστεί , σκεφτείτε για το πώς θα πρέπει να εξετάσουμε . Οι παρακάτω σχεδιάγραμμα δείχνει , παρά λέει , έναν τρόπο να ανατρέψει τα γράμματα μιας λέξης .
Εικόνων Σκεφτείτε το αποτέλεσμα
Η

Είναι εύκολο να χάσετε το δάσος για τα δέντρα κατά τον προγραμματισμό ηλεκτρονικών υπολογιστών , επειδή μεταγλωττιστές και διερμηνείς εξακολουθούν να απαιτούν την προσοχή σας σε ακριβές σύνολο των λέξεων-κλειδιών και των συμβόλων . Μπορείτε έτσι δίνουν λιγότερη προσοχή στο πρόγραμμά σας . Αυτό προκαλεί τη σύνταξη και άλλα σφάλματα . Κατά τον εντοπισμό σφαλμάτων αυτών των σφαλμάτων , μπορείτε να ξεχάσετε ακόμα και τον άμεσο στόχο έχετε τον προγραμματισμό προς την κατεύθυνση.

Για να σας βοηθήσει να μείνετε σε καλό δρόμο , γράψτε το στόχο που το πρόγραμμά σας είναι να επιτευχθεί . Κάνετε αυτό, πριν την έναρξη της κωδικοποίησης , και μην το στη μητρική σας γλώσσα , με όσο μεγάλη ακρίβεια , όπως μπορείτε .

Η Σκεφτείτε Φυσικής Γλώσσας
Η

Αν « αντιμετωπίζετε πρόβλημα με την κωδικοποίηση ενός προγράμματος , πώληση δοκιμάστε εγγράφως από τον αλγόριθμο --- η διαδικασία ο κώδικας χρησιμοποιεί για να επιτύχει την αποστολή της --- στη μητρική σας γλώσσα , στη συνέχεια, σταδιακά διύλιση κάθε γραμμή της διαδικασίας .

για παράδειγμα, :

Περπατήστε μέσα από μια λίστα namesIf μια καταχώρηση πίνακα είναι " John Doe , " - σταματήσουν να ψάχνουν για το όνομα και ειδοποιεί το χρήστη ότι ο John Doe βρέθηκε

Αρχίστε να μετατρέπει την πρώτη του αυτές τις γραμμές για να ψευδοκώδικα και στη συνέχεια με τον κωδικό :

" Περπατήστε μέσα από μια λίστα με τα ονόματα " == > " βρόχο μέσω του πίνακα ονομάτων " == > για n = 0 έως UBound ( ονόματα )

Η σκεφτείτε Όροι δομές Δεδομένων
Η

Αν έχετε πρόβλημα χειροτεχνίας έναν αλγόριθμο , αντί να σκέφτονται από την άποψη των δομών δεδομένων . Για παράδειγμα , εάν απλά συστοιχίες δεν φαίνεται να εφαρμοστεί η ιδέα σας , δοκιμάστε να ορίζει ένα τύπο χρήστη . ( Οι δράσεις αυτές υλοποιούνται με τις λέξεις-κλειδιά Τύπος /End Type σε Visual Basic . )

Επίσης , μπορείτε να φανταστείτε πιο ξεκάθαρα δεδομένα απλού ως πραγματικό , απτό αντικείμενο αν απαριθμεί τις ενέργειες και τα χαρακτηριστικά του αντικειμένου που θέλετε το πρόγραμμά σας για να μιμηθούν . Για παράδειγμα , μπορείτε να αρχίσετε τη μοντελοποίηση ενός ρομπότ με αυτά τα χαρακτηριστικά και τις δράσεις :

Robot.Walk ( ) ? Robot.StandStill ( ) ? Robot.CurrentPosition.Height = 1.234 ?

Αντικειμενοστραφής γλώσσες όπως η C + + να είναι εύκολο να διαλύσει τα καθήκοντα προγραμματισμού σε σχέση με τα αντικείμενα και τα υπο-αντικείμενα της αποστολής αυτής .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα