1 Διαβάστε και κατανοήστε τις προδιαγραφές .
Καταλάβετε τι χρειάζεστε να κάνουν το πρόγραμμα να κάνει . Δεν υπάρχει τίποτα χειρότερο από το να δαπανά ημέρες κωδικοποίησης μόνο να συνειδητοποιήσουμε παρανοήσει τις απαιτήσεις . Ζητήσει διευκρινίσεις . Να είναι σε θέση να εξηγήσει με σαφήνεια τι απαιτείται από εσάς . 2
Καθορίστε τι χρειάζεται το πρόγραμμα για να κάνει .
Κάντε μια λίστα . Διατυπώσει με σαφήνεια τα βήματα . Να είστε πολύ συγκεκριμένος και να προσπαθήσουμε να μην συνδυάσετε τις ομάδες των βημάτων . Ξεκινήστε με όλες τις σημαντικές εργασίες . Στη συνέχεια, να σπάσει αυτά ορίζονται σε βήματα . Τελικά , κάθε βήμα θα πρέπει να κοινοποιούνται με μια απλή φράση . Εάν χρειάζεστε μια σύνθετη πρόταση ή την παράγραφο , δεν έχουν μειώσει αρκετά το έργο .
Εικόνων 3
Πηγή των δεδομένων και των εισροών
Λίστα την είσοδο που θα χρειαστεί από το χρήστη . Περιγράψτε τον τρόπο απόκτησης αυτών των δεδομένων , αν θα το ονομάσουμε από βάσεις δεδομένων , να ζητήσει αυτό σε διαφορετικές χρονικές στιγμές από το χρήστη ή με κάποιο τρόπο να δημιουργήσει αλλού . Σημείωση πού και πώς θα πρέπει να καθορίσετε τις μεταβλητές και πότε θα τα χρησιμοποιούν . Χρησιμοποιήστε τα ονόματα των μεταβλητών , αν αυτό θα σας βοηθήσει αργότερα να γράψει το πρόγραμμα . Μέρος της μάθησης για να γράψει ψευδοκώδικα είναι να μάθουμε πώς ειδικά θα πρέπει να πάρετε , προκειμένου να κωδικοποιηθούν αποτελεσματικά από ψευδοκώδικα περίγραμμα σας .
Η 4
Ακολουθία της επεξεργασίας
Γράψτε μια διαδοχική λίστα με το τι η υπολογιστής θα πρέπει να κάνετε . Λάβετε υπόψη τη σειρά των συντελεστών παραγωγής , εσωτερική επεξεργασία και εξόδους . Χρησιμοποιήστε συνεπής , συγκεκριμένη γλώσσα , αλλά μην ανησυχείτε για τη χρήση την απόλυτη γλώσσα προγραμματισμού . Θυμηθείτε να χρησιμοποιήσετε σύντομες , λογικές φράσεις . Θα είστε σε θέση να κωδικοποιήσει απευθείας από ψευδοκώδικα περίγραμμα σας , χωρίς αναφορά τις αρχικές προδιαγραφές .
5
Διαγράμματα επιτευχθεί οπτικά τι ψευδοκώδικα κάνει λογικά . Διαγράμματα παρέχει μια γραφική αναπαράσταση του προγράμματος που σκοπεύετε να κώδικα . Ovals σηματοδοτούν την αρχή και το τέλος . Ορθογώνια περιέχουν λογικές δηλώσεις , τις οδηγίες ή ενέργειες . Διαμάντια περιέχουν ερωτήσεις . Τα βέλη οδηγούν από ένα ορθογώνιο στο επόμενο με τη σειρά της διαδικασίας ? Ένα διαμάντι αντιπροσωπεύει μια επιλογή ? . Και βέλη αφήσει σε δύο ή περισσότερες κατευθύνσεις για να απεικονίσουν αυτές τις επιλογές
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα