Προγραμματισμός

* Γνώση Υπολογιστών >> Προγραμματισμός >> Προγραμματισμός Υπολογιστών Γλώσσες

Πώς να υπολογίσετε Normal OpenGL

Open Graphics Library , ή OpenGL , που αναπτύχθηκε από την Silicon Graphics Inc το 1992 , είναι μια ανοικτή προδιαγραφή για μια τυπική διασύνδεση προγραμματισμού εφαρμογών . OpenGL ορίζει ένα πλούσιο σύνολο των μεθόδων που , όταν καλείται από προγράμματα που είναι γραμμένα σε μια γλώσσα που έχει OpenGL δέστρες , καθιστά τα γραφικά στην οθόνη ενός υπολογιστή . Οι περισσότεροι OpenGL πρωτόγονων ασχολούνται με τρίγωνα σχεδίασης , όπως είναι η βασική μονάδα των οποίων είναι πιο πολύπλοκα σχήματα που . Το έργο του υπολογισμού της κανονικής φορέα σε ένα 2 -D τρίγωνο στην 3 -D χώρο συμβαίνει πολύ συχνά σε προγραμματισμό γραφικών. Οδηγίες
Η 1

Αποθηκεύστε τις τρεις συντεταγμένες για κάθε μία από τις τρεις κορυφές του τριγώνου σε μεταβλητές του προγράμματος . Για παράδειγμα , μπορείτε να αποθηκεύσετε τις τρεις συντεταγμένες της πρώτης κορυφής στις μεταβλητές v1.x , v1.y και v1.z ? Κάνουμε το ίδιο και για τις άλλες δύο κορυφές v2 και v3 2

Compute δύο άκρη . φορείς , για παράδειγμα, Α = V2 - V1 και Β = V3 - V1. Για παράδειγμα , υπολογίζει τις συντεταγμένες ένα ένα από την εκτέλεση :

Ax = v2.x - v1.x

Ay = v2.y - v1.y

Az = v2.z - v1.z

Bx = v3.x - v1.x

Με = v3.y - v1.y

ΒΖ = v3.z - v1 . z

Αυτό το δείγμα κώδικα είναι σε γενικές γραφή ψευδο - κώδικα , εύκολο να μετατρέψει σε κάποιο από τα δεκάδες γλώσσες που έχουν OpenGL δέστρες .
εικόνων 3

Υπολογίστε το κάθετο διάνυσμα N = U V x , όπου x συμβολίζει τον σταυρό του προϊόντος . Για παράδειγμα , υπολογίζει τις συντεταγμένες του κανονικού διανύσματος N εκτελώντας :

Nx = ( Ay * ΒΖ ) - ( Az * Με )

Ny = ( Az * Bx ) - ( Ax * ΒΖ )

Nz = ( Ax * Με ) - ( Ay * Bx )

όπου * συμβολίζει τον πολλαπλασιασμό βαθμωτό . Vector Ν θα είναι κανονικά στο αρχικό τρίγωνο ( v1 , v2 , v3 ) .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα