χαρακτηριστικά και τις λειτουργίες του λογισμικού Βήμα 7 Κριτικές . Στη συνέχεια , θα μάθετε τις δεξιότητες σε θέματα που αφορούν την ρύθμιση του υλικού , τον καθορισμό της κατάστασης μιας μονάδας , μια εισαγωγή στις έννοιες της μνήμης , πώς να δημιουργήσετε και να τροποποιήσετε τα σύμβολα με έναν πίνακα πρόσβασης μεταβλητή ( ΦΠΑ) και το πώς να χρησιμοποιήσετε τη λογική σκάλα και δήλωση καταλόγους να ερμηνεύσει bit λογικής διδασκαλίας .
εικόνων Ενότητα 2
Η
Περιγράφει τα συστήματα αρίθμησης που χρησιμοποιείται PLCs και τη μνήμη του συσσωρευτή . Στη συνέχεια , συζητά φόρτωσης και μεταφοράς οδηγίες - που περιλαμβάνουν κινούμενα τιμές . Επίσης , χρονόμετρο και μετρητή οδηγίες για το S7 - 300 θα εξηγηθεί , όπως θα τη δημιουργία και επεξεργασία μπλοκ δεδομένων σε έναν πίνακα πρόσβασης μεταβλητή ( ΦΠΑ ) και η ρύθμιση του ρολογιού byte μνήμης .
Η Ενότητα 3
Η
Συζητά εργαλεία που απαιτούνται για τη χρήση του μπλοκ του συστήματος , μαθηματικές πράξεις με το πρότυπο βιβλιοθήκη προτύπων ( STL ) προγραμματισμού , πώς να χρησιμοποιείτε τις κλήσεις λειτουργίας και μπλοκ λειτουργίας , τα είδη των ενεργειών άλμα στον προγραμματισμό STL και πώς το λειτουργεί οδηγίες της ετικέτας. Προγραμματισμού STL υπολογιστή είναι παρόμοια με C + + προγραμματισμό και παρέχει τις δομές δεδομένων και αλγορίθμων της επιστήμης των υπολογιστών .
Εικόνων Ενότητα 4
Η
Κριτικές αναλογικές εισόδους και εξόδους που χρησιμοποιούνται για λεωφορεία πεδίο της διαδικασίας ( Profibus ) - ένα πρότυπο για επικοινωνία διαύλου πεδίου στην τεχνολογία αυτοματισμού στην οποία οι αισθητήρες ελέγχου ανταλλάσσουν πληροφορίες με απομακρυσμένους αισθητήρες . Στη συνέχεια , πώς να ψάξει , δεδομένα αναφοράς , συγκρίνετε μπλοκ , τη δύναμη και την αντιμετώπιση προβλημάτων , θα πρέπει να εξηγηθεί .
Εικόνων Ενότητα 5
Η
ασκήσεις πρακτικής για την κάλυψη των " δείκτη " και " κανένα" τύπων δεδομένων - που ονομάζεται επίσης έμμεσες μεθόδους αντιμετώπισης - και καλεί τη λειτουργία και λειτουργικά μπλοκ
εικόνων Ενότητα 6
Η
Συζητά πώς να χρησιμοποιούν λειτουργίες αντιγραφής και τις λειτουργίες της μνήμης στο S7 . -300 επεξεργαστή . Στη συνέχεια , πώς να μετατοπίσει bits σε λέξεις μνήμης θα επεξηγηθεί. Στη συνέχεια, θα συζητήσουμε για το πώς λειτουργούν οι ομάδες δεδομένων πολλαπλών παράδειγμα , και τη λογική λέξη οδηγίες , τις λειτουργίες ρολογιού και δομημένη γλώσσα ελέγχου ( SCL) θα εξηγηθεί . Τέλος , S7 γράφημα γλώσσα προγραμματισμού σε μια έβδομη ενότητα θα εξηγηθεί .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα