Προγραμματισμός

* Γνώση Υπολογιστών >> Προγραμματισμός >> Προγραμματισμός Υπολογιστών Γλώσσες

Πώς να Γράφημα Αλγόριθμοι

Αλγόριθμοι είναι οι μέθοδοι για την επίλυση προβλημάτων γραμμένο σε ένα πεπερασμένο αριθμό βημάτων . Οι οδηγίες για αλγόριθμοι έχουν μια συγκεκριμένη σειρά έτσι η ανάγνωση τους σε απλή γλώσσα μπορεί , μερικές φορές , να προκαλέσει σύγχυση ή δύσκολη . Διαγράμματα ροής είναι διαγράμματα που βοηθούν στην οργάνωση και την παρουσίαση ιδεών και διαδικασιών , οι οποίες καθιστούν ιδανικό για τη γραφική αναπαράσταση αλγορίθμων . Ροής σχήματα διαγράμματα χρήσης και σκηνοθεσία βέλη για να οργανώσετε τις οδηγίες , τα υποκαταστήματα και τις διαδικασίες . Αυτή η οργάνωση κάνει η δοκιμή για σφάλματα ευκολότερη , και βοηθά επίσης με την προσθήκη διορθώσεις ή βελτιώσεις στον αλγόριθμο . Οδηγίες
Η 1

Καταγράψτε αλγορίθμου σας . Γράψτε κάθε βήμα σε μια γραμμή , και να προσθέσετε ένα " Begin " και " Τέλος" βήμα του αλγορίθμου . Διαγράμματα ροής περικλείουν οδηγίες σχήματα ( όπως ωοειδή , ορθογώνια, κ.λπ.) για να δημιουργήσει μια γραφική αναπαράσταση ενός αλγορίθμου . Για παράδειγμα, ένα απλό αλγόριθμο για να μετατρέψει μια λέξη από πεζά σε κεφαλαία θα είναι :

BEGIN

Διαβάστε λέξη

Εάν η λέξη είναι πεζά

στη συνέχεια να μετατρέψετε λέξη σε κεφαλαία

Εμφάνιση λέξη

ΤΕΛΟΣ 2

επισυναφθεί η "BEGIN " και " END" σε ωοειδές σχήμα . Ovals χρησιμοποιούνται για να διακρίνουν πότε ξεκινά αλγόριθμο και στάσεις .
Εικόνων 3

Ισοπαλία ορθογώνια για να δείξει ενέργειες ή διαδικασίες . Από το παράδειγμα , τετρακύλινδρος εν σειρά είναι μια εντολή , και θα πρέπει να περικλείεται σε ένα ορθογώνιο .
Η 4

Σχεδιάστε ένα παραλληλόγραμμο να εκπροσωπεί δεδομένα εισόδου και εξόδου . Από το παράδειγμα , δύο γραμμές και πέντε είναι εισόδου και εξόδου αντίστοιχα .
5

διαμάντια αποτελούν αποφάσεις που μπορεί να εκτιμηθεί μόνο ως αληθής ή ψευδής . Γραμμή τρία από το παράδειγμα θα πρέπει να περικλείεται σε ένα διαμάντι .
Η 6

Συνδέστε όλα τα σχήματα με ένα βέλος . Κάθε σχήμα έχει ένα βέλος που ρέει έξω από αυτό , εκτός από το "END ". Το σχήμα διαμαντιού έχει δύο βέλη : Ένα βέλος που οδηγεί στο αν η συνθήκη είναι αληθής και ένα βέλος , αν η συνθήκη είναι ψευδής . Το πλήρες παράδειγμα :

BEGIN [ . Προστατευμένο σε ωοειδές σχήμα με ένα βέλος στο επόμενο σχήμα ] Ξενοδοχεία

Διαβάστε λέξη [ . Προστατευμένο από παραλληλόγραμμο με ένα βέλος στο επόμενο σχήμα ] Ξενοδοχεία

Εάν λέξη πεζά [ Προστατευμένο σε ένα διαμάντι με δύο βέλη , ένα που δείχνει στο επόμενο σχήμα ( αλήθεια ) , και άλλο βέλος στη γραμμή πέντε ( ψευδής ) . ] Ξενοδοχεία

στη συνέχεια να μετατρέψετε λέξη σε κεφαλαία [ Προστατευμένο σε ένα ορθογώνιο με ένα βέλος στο επόμενο σχήμα . ] Ξενοδοχεία

Εμφάνιση λέξη [ Προστατευμένο από παραλληλόγραμμο με ένα βέλος στο επόμενο σχήμα . ] Ξενοδοχεία

END [ Προστατευμένο σε ένα οβάλ χωρίς βέλη έξω . ]
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα