Προγραμματισμός

* Γνώση Υπολογιστών >> Προγραμματισμός >> Προγραμματισμός Υπολογιστών Γλώσσες

Τι είναι μια μεταβλητή στην Προγραμματισμός

? Γλώσσες προγραμματισμού επιτρέπουν σε έναν προγραμματιστή να χτίσει μια εφαρμογή ή ένα πρόγραμμα σε έναν εύκολο να διαβάσει τη γλώσσα η οποία στη συνέχεια μετατρέπεται σε μια μορφή που ο υπολογιστής μπορεί να καταλάβει . Μέσα σε σχεδόν όλους γλώσσα προγραμματισμού είναι η έννοια της μεταβλητής . Μια μεταβλητή είναι ένα κοινό εργαλείο είναι διαθέσιμο στον προγραμματιστή να βοηθήσουν στο χειρισμό πληροφοριών και βοηθώντας το πρόγραμμα να λαμβάνουν αποφάσεις . Ορισμός
Η

Μια μεταβλητή στον προγραμματισμό αναφέρεται σε ένα μπλοκ της μνήμης που προορίζεται για τη διατήρηση συγκεκριμένων δεδομένων. Μια μεταβλητή ονομάστηκε έτσι, επειδή ο προγραμματιστής μπορεί να αλλάξει τα δεδομένα που περιέχονται στο μπλοκ μνήμης ανάγκη άδειες . Η μεταβλητή ορίστηκε ένα όνομα από τον προγραμματιστή που χρησιμοποιείται κάθε φορά που η μεταβλητή αναφέρεται ή χειραγωγείται . Στις περισσότερες γλώσσες προγραμματισμού η μεταβλητή ορίζεται επίσης έναν τύπο δεδομένων που βοηθά τον υπολογιστή να καταλάβει τι είδος των δεδομένων που αποθηκεύονται στη θέση μνήμης και να ορίσετε το σωστό ποσό του χώρου με τη μεταβλητή .
Εικόνων Σκοπός

η μεταβλητή επιτρέπει στον προγραμματιστή για την προσωρινή αποθήκευση πληροφοριών μέσα στο ίδιο το πρόγραμμα . Η μεταβλητή μπορεί να περιέχει πληροφορίες που διαβάζονται από ένα εξωτερικό αρχείο, που εισάγεται από τον χρήστη ή σκληρό κωδικοποιούνται από τον προγραμματιστή . Οι μεταβλητές που χρησιμοποιούνται συχνά για να βοηθήσει το πρόγραμμα να λαμβάνουν αποφάσεις και να παρακολουθεί τις εργασίες . Για παράδειγμα , μια μεταβλητή που χρησιμοποιείται ως μετρητής μπορεί να βοηθήσει ένα πρόγραμμα να παρακολουθείτε πόσες φορές έχει εκτελέσει μια λειτουργία ή να επιτρέψει στο πρόγραμμα να εκτελεί μαθηματικές πράξεις και να θυμάστε το αποτέλεσμα .

Η Εκτελεστική
Η Ακόμα κι αν γλώσσες προγραμματισμού χρησιμοποιούν διαφορετικές μεθόδους εφαρμογής και αναφέρονται σε μεταβλητές , πολλοί από αυτούς χρησιμοποιούν τις ίδιες βασικές αρχές . Για παράδειγμα , σε C και τα περισσότερα από τα παράγωγά της , όπως Java ή C + + , μια μεταβλητή δηλώνεται από την πρώτη ρύθμιση του τύπου του ακολουθείται από το όνομα μεταβλητές. Αν ο προγραμματιστής επιθυμεί , μπορεί επίσης να ορίσετε μια αρχική τιμή σε αυτό το σημείο . Έτσι, για να δηλώσει μια μεταβλητή στη C , που είναι ένας ακέραιος και έχει σχεδιαστεί για να κρατήσει έναν συνολικό αριθμό των φοιτητών , ο προγραμματιστής πρέπει να εισάγετε " int studentNumber = 1 ? " Να αργότερα Αναφερόμαστε στη μεταβλητή ο προγραμματιστής θα εισάγει " studentNumber " κάθε φορά που οι ανάγκες του προγράμματος να έχουν πρόσβαση ή να αλλάξετε την τιμή που πραγματοποιήθηκε στη μεταβλητή .
εικόνων Ονόματα των μεταβλητών
Η

Ανεξάρτητα από τη γλώσσα προγραμματισμού που χρησιμοποιείται , όταν πρόκειται για την επιλογή ενός μεταβλητές σωστό όνομα είναι εξαιρετικά σημαντικό . Όνομα της μεταβλητής πρέπει να είναι σύντομη , αλλά περιγραφικό . Μακριά τα ονόματα των μεταβλητών έχουν μεγαλύτερο κίνδυνο να περιέχουν λάθη , τα οποία θα προκαλέσει σφάλματα στο πρόγραμμα . Ονόματα που είναι πάρα πολύ μικρό ή δεν είναι αρκετά περιγραφικό προκαλούν σύγχυση και να κάνει ο κώδικας είναι δύσκολο να debug . Ένα πρόγραμμα που είναι γεμάτη με ασαφή ονόματα των μεταβλητών , όπως " αριθμός1 " ή παρόμοια , θα είναι δύσκολο να διατηρηθεί ή να τροποποιήσετε αργότερα .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα