Προγραμματισμός

* Γνώση Υπολογιστών >> Προγραμματισμός >> Προγραμματισμός Υπολογιστών Γλώσσες

Πώς να γράψετε ένα αρχείο Εφέ για XNA Games

XNA Game Studio της Microsoft είναι ένα ισχυρό , δωρεάν εργαλείο ανάπτυξης που λειτουργεί σε συνδυασμό με το Microsoft Visual Studio . Μαζί , οι χρήστες μπορούν να δημιουργήσουν γρήγορα τα παιχνίδια για το Xbox 360 , Windows και Windows 7 κινητά τηλέφωνα . Επίδραση αρχεία επιτρέπουν στους χρήστες να δημιουργήσουν τα δικά τους custom shaders . Shaders είναι ένα σύνολο από οδηγίες του λογισμικού που λένε στον υπολογιστή πώς να καταστήσει γραφικά. Αυτές οι οδηγίες δίνουν στους προγραμματιστές μια μεγάλη ευελιξία , παρέχοντάς τους τον έλεγχο της κάθε pixel σε μια υφή . Οι shaders γενικά εφαρμόζονται κατά το βερνίκι φάση του παιχνιδιού , και ένας κοινός τρόπος που χρησιμοποιείται είναι στον καθορισμό σκιές και το φως . Οδηγίες
Η

1 Ανοίξτε το Microsoft Visual Studio C # Express . Δημιουργήστε ένα νέο έργο κάνοντας κλικ στο " Αρχείο" και επιλέγοντας " New Project" από το - drop down μενού . Επιλέξτε " των Windows Game ", δίνουν στο έργο ένα όνομα και επιλέξτε μια θέση όπου θα θέλατε τη λύση για να σωθεί . 2

Κάντε δεξί κλικ στο έργο σας "Περιεχόμενο" που βρίσκεται στο " Explorer Solution . " Επιλέξτε "Προσθήκη" και στη συνέχεια " Δημιουργία στοιχείου ". Αυτό φέρνει ένα νέο παράθυρο . Επιλέξτε " Αρχείο Effect ", το όνομα του αρχείου και κάντε κλικ στο " Προσθήκη ". Ένα νέο αρχείο με επέκταση fx . Θα εμφανιστεί στο έργο σας «Περιεχόμενο» .
Εικόνων 3

Επεξεργαστείτε το αρχείο fx . Χρησιμοποιώντας υψηλού επιπέδου Shader Language ( HLSL ) . HLSL είναι μια γλώσσα προγραμματισμού υψηλού επιπέδου , ​​όμοια με τη C + + και C. Κάντε κλικ στο εικονίδιο στο δίσκο του "Standard Toolbar " για να αποθηκεύσετε .
Η

4 Ανοίξτε το αρχείο " Game1.cs " . Τοποθετήστε αποθηκευμένο αρχείο αποτέλεσμα σας , πληκτρολογώντας την ακόλουθη ακριβώς πάνω από τον κατασκευαστή του παιχνιδιού :

Effect αποτέλεσμα ?

Μετακινηθείτε προς τα κάτω με τη μέθοδο " LoadContent ( ) " και πληκτρολογήστε το εξής :

αποτέλεσμα = Content.Load ( " αυτό1 ")?

Το όνομα σε εισαγωγικά είναι ό, τι το όνομα του αρχείου fx σας . . Μόλις φορτωθεί το αρχείο δράση σας , είστε ελεύθεροι να το χρησιμοποιήσετε σε όλο το πρόγραμμά σας .
5

Πειραματιστείτε με τις διάφορες εφαρμογές του αρχείου αποτελέσματος σας με κύλιση προς τα κάτω στο "Ισοπαλία ( GameTime Gametime ) » λειτουργία του τάξη σας " Game1.cs " και πληκτρολογήστε το όνομα που τεκμηριώθηκε με την επίδραση που ακολουθείται από μία περίοδο . IntelliSense Visual Studio θα εμφανίσει μια αναπτυσσόμενη λίστα με τις διαθέσιμες μελών και μεθόδους που σχετίζονται με την κατηγορία « Effect" .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα