Προγραμματισμός

* Γνώση Υπολογιστών >> Προγραμματισμός >> Προγραμματισμός Υπολογιστών Γλώσσες

Πώς να Fractals Γράφημα για την TI - 82

Texas Instruments ( TI ) αριθμομηχανές είναι χρήσιμα εργαλεία για τα άτομα στα μαθηματικά ή επιστημονικά πεδία , καθώς παρέχουν ένα ευρύ φάσμα λειτουργιών , οι υπολογισμοί και οι επιλογές γραφικά , πολύ πέρα από τις δυνατότητες ενός παραδοσιακού υπολογιστή . TI - 82 υπολογιστές επιτρέπουν στο χρήστη να καταγράψετε fractals , τα οποία είναι προγράμματα που παράγουν ένα μοτίβο στην οθόνη, όταν εισήλθε στην αριθμομηχανή . Δημιουργία fractals σε ένα TI -82 είναι ένας τρόπος για να ασκήσει τις βασικές προγραμματισμό του υπολογιστή σας , καθώς και να αναπτύξουν τον εντοπισμό σφαλμάτων και την αντιμετώπιση προβλημάτων ικανότητές σας . Μερικά παραδείγματα των fractals είναι σχήματα όπως φύλλα φτέρη, λαβυρίνθους και η Sierpinski τρίγωνο , η οποία είναι η πιο κοινή και γνωστή φράκταλ . Οδηγίες
Η

1 Πατήστε το κουμπί " PRGM " για το TI - 82 . Χρησιμοποιήστε τα κουμπιά βέλους για να μεταβείτε στην επιλογή και επιλέξτε " ΝΕΟ ". Πιέστε το πλήκτρο " ENTER ". 2

Πληκτρολογήστε το όνομα για φράκταλ σας στο πεδίο κειμένου . Για αυτό το παράδειγμα , το όνομα των φράκταλ " SIERPINS . " Πιέστε το πλήκτρο " ENTER " για να προχωρήσετε στην οθόνη "EDIT" . Πατήστε το κουμπί " PRGM " και επιλέξτε το όνομα που δημιουργήθηκε από τη λίστα για να ξεκινήσετε την πληκτρολόγηση του κωδικού σας .
Εικόνων 3

Εισάγετε τον κωδικό για fractal σας . Για παράδειγμα , για να δημιουργήσετε το τρίγωνο Sierpinski , τύπου " : FNOFF , : ClrDraw , : PlotsOff , : AxesOff , : 0right arrowXmin , : 1right arrowXmax , : 0right arrowYmin , : 1right arrowYmax , : ραντ δεξί βέλος Χ , : ραντ δεξί βέλος Υ , : για ( K , 1,3000 ) , : ραντ δεξί βέλος Ν , : Εάν Ν μικρότερη ή ίση με το 1/3 : Στη συνέχεια , : .5 X δεξί βέλος Χ , : .5 Υ right arrow Y , : Τέλος , : Αν το 1/3 <Ν και Ν μικρότερη ή ίση με τα 2/3 , : Τότε , : .5 ( .5 + Χ ) δεξί βέλος Χ , : .5 ( 1 + Y) δεξί βέλος Υ , : Τέλος , : Εάν τα 2/3 <Ν , : Τότε , : .5 ( 1 + Χ ) δεξί βέλος Χ , : .5 Y δεξί βέλος Υ , : Τέλος , : Pt -On ( X , Y ) , : Τέλος , : . StorePic Pic 6 "
Η

4 Πατήστε το πλήκτρο " 2 ", ακολουθούμενο από το " MODE" για να βγείτε από τη λειτουργία του προγράμματος επεξεργασίας .
5

Press " PRGM ", επιλέξτε " EXEC " και να περιηγηθείτε και να επιλέξτε " SIERPINS " από τη λίστα για να εμφανίσετε φράκταλ σας .
Η

6 Πιέστε το πλήκτρο " ENTER" για να τρέξετε το πρόγραμμά σας . Όταν ολοκληρωθεί , το πρόγραμμα εμφανίζει το κείμενο " DONE ".
Η 7

Enter " RecallPic pic6 " στην κενή οθόνη για να εμφανιστεί η εικόνα του τριγώνου Sierpinski , το οποίο είναι αποθηκευμένο στο πρόγραμμα .


εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα