Προγραμματισμός

* Γνώση Υπολογιστών >> Προγραμματισμός >> Προγραμματισμός Υπολογιστών Γλώσσες

Πώς να εφεύρετε μετρικών λογισμικού για Γενετικών Αλγορίθμων

Η θεωρία του χάους αναφέρει ότι πολλές διεργασίες του πραγματικού κόσμου που φαίνεται τυχαία μπορεί να περιγραφεί μαθηματικά , αλλά η εξεύρεση του σωστού μοντέλου μπορεί να είναι εξαιρετικά δύσκολη . Ένα εργαλείο που οι μαθηματικοί βρίσκουν συχνά λύνει αυτά τα μοντέλα ονομάζεται γενετικοί αλγόριθμοι . Αντί της χρησιμοποίησης αναλυτικών μεθόδων , ο υπολογιστής αναπτύσσει το δικό της μοντέλο χρησιμοποιώντας μια διαδικασία παρόμοια με εκείνη που βρέθηκε στη βιολογία χρησιμοποιώντας την τυχαιότητα και την μετάλλαξη. Ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα για να δημιουργήσετε ένα γενετικό αλγόριθμο , στη συνέχεια, να αναπτύξουν μια σειρά από μετρήσεις για να βελτιώσει το μοντέλο . Οδηγίες
Πώς να δημιουργήσετε Γενετικοί Αλγόριθμοι
Η 1

Συγκεντρώστε τα δεδομένα . Το πρόβλημα μπορεί να μοντελοποίηση της κίνησης των τιμών των μετοχών σε μεγάλες χρονικές περιόδους , οι παρατηρήσεις της θερμοκρασίας ή η συνοπτική κίνηση των πλανητών . 2

Δημιουργήστε ένα πρόγραμμα υπολογιστή που αναπτύσσει το μοντέλο . Το μοντέλο μπορεί να εκπροσωπείται από μια μακρά σειρά από γράμματα ή αριθμούς, ο καθένας να αναθέσει το πρόγραμμα να εκτελέσει μια μαθηματική πράξη .
Εικόνων 3

Δημιουργία 50 ή 100 τυχαία strings , το καθένα αντιπροσωπεύει μια πιθανή λύση για την το πρόβλημα .
Η 4

Εκτελέστε κάθε μοντέλο και να συγκρίνουν τα αποτελέσματα με τα παρατηρούμενα δεδομένα . Θέση κάθε μοντέλο χρησιμοποιώντας τις μετρήσεις που περιγράφονται παρακάτω .
5

Επιλέξτε τα καλύτερα 5 ή 10 μοντέλα . Αντιγράψτε αυτά για να δημιουργήσει άλλα 50 έως 100 μοντέλα , τυχαία προσθήκη , αλλαγή ή διαγραφή λίγες επιχειρήσεις σε κάθε .
Η 6

Επαναλάβετε τη διαδικασία μέχρι ένα μοντέλο παράγει τη σωστή λύση .
Η
Πώς να εφεύρετε Metrics
Η 7

Μετρήστε την ακρίβεια . Το μοντέλο που έρχεται πιο κοντά σε αντιστοιχία του πραγματικού κόσμου αποτελέσματα είναι συνήθως ο καλύτερος υποψήφιος για βελτίωση . Άθροισμα των τετραγώνων των διαφορών ( που παρατηρήθηκαν - μοντέλο) ^ 2 . Αυτό θα εξαλείψει τα μοντέλα με τις μεγαλύτερες λάθη .
8

Count αγώνες . Ορίστε ένα όριο για έναν αγώνα , ενδεχομένως στο 0,01 τοις εκατό από τη σωστή απάντηση, τότε να μετρήσει τον αριθμό των αγώνων . Μπορεί να είναι απαραίτητο να ξεκινήσει με ένα αρκετά μεγάλο κατώφλι , τότε σφίξτε το με την πρόοδο μοντέλα.
Η 9 Factor

απλότητα στο σκορ . Ένα μικρότερο , πιο απλή λύση είναι πιο κομψό και εύκολο να κατανοηθεί. Μόλις ακρίβεια μετράται , να τροποποιήσει τις βαθμολογίες για να προτιμούν τα μικρότερα , απλούστερα μοντέλα.
Η 10

Προσθήκη τυχαία πιθανότητα . Ρυθμίστε κάθε αποτέλεσμα τυχαία να επιτρέψει ασθενέστερη λύσεις για να προχωρήσουν.

11

Οργανώστε ένα τουρνουά . Ξεκινήστε με αρκετές ομάδες της μοντέλα και να τα κατατάξει μόνο μέσα σε κάθε ομάδα . Αυτό επιτρέπει διάφορες λύσεις για να βελτιώσετε παράλληλα .
Η 12

Να είστε δημιουργικοί . Έρευνα της λογοτεχνίας , βρείτε μετρήσεις που εργάζονται για τους άλλους στη συνέχεια να περιορίσετε αυτά για να ικανοποιήσουν τις ανάγκες σας .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα