Προγραμματισμός

* Γνώση Υπολογιστών >> Προγραμματισμός >> Προγραμματισμός Υπολογιστών Γλώσσες

Πώς μπορώ να Shift δεδομένων σε ADT

; Μια αφηρημένη τύπο δεδομένων , ή ADT , είναι ένα μοντέλο που χρησιμοποιείται από τους προγραμματιστές για να καθορίσει τις ιδιότητες και τη συμπεριφορά του ένα δοχείο δεδομένων . Υπάρχουν τέσσερις πολύ κοινό αφηρημένους τύπους δεδομένων που βρίσκονται σε όλες σχεδόν τις γλώσσες προγραμματισμού : η στοίβα , η ουρά , η συνδεδεμένη λίστα και ο χάρτης . Μπορείτε να μετακινήσετε δεδομένα από έναν τύπο δεδομένων σε ένα άλλο, χρησιμοποιώντας τις εξειδικευμένες λειτουργίες ενσωματωμένες στο ADT . Ουρά
Η

Ο ΑΤΔ ουρά προσομοιώνει μια γραμμή των ανθρώπων που περιμένουν για έναν και μόνο πάροχο υπηρεσιών , όπως ταμίας τράπεζας . Η ουρά είναι σχεδιασμένο γύρω από τον κανόνα « First In , First Out . " Το πρώτο στοιχείο που προστίθεται στη λίστα είναι το πρώτο στοιχείο αφαιρεθεί . Η διαδικασία προσθήκης ενός στοιχείου σε μια ουρά είναι επισήμως γνωστό ως " enqueue ", και η διαδικασία για την κατάργηση ενός στοιχείου που είναι γνωστό ως " dequeue . " Κάθε μεμονωμένη εφαρμογή του προγραμματισμού της ουράς έχει ένα διαφορετικό σύνολο των λειτουργιών που εκτελούν αυτές τις λειτουργίες . Για παράδειγμα , σε C ​​+ + το " enqueue " λειτουργία επιτυγχάνεται με τη λειτουργία " ώθηση " , και το " dequeue " λειτουργία επιτυγχάνεται με τη χρήση της «ποπ» λειτουργία.
Εικόνων Stack
Η

Η ADT στοίβα μπορεί να αντιπαραβληθεί με την ουρά , γιατί υπακούει στους κανόνες " First In , Last Out . " Σκεφτείτε το σαν στοιβάγματος ένα σωρό περιοδικά στο πάτωμα . Αν αφαιρέσετε κάθε περιοδικό από την κορυφή της στοίβας , η τελευταία εναπομείναντα περιοδικό θα είναι το πρώτο που τοποθετείται στο πάτωμα . Η λειτουργία για την προσθήκη ενός στοιχείου στη στοίβα είναι γνωστή ως " πιέζει" ένα στοιχείο στη στοίβα , και αφαιρώντας ένα στοιχείο που είναι γνωστό ως « σκάει » το θέμα από την κορυφή της στοίβας . Σε αντίθεση με την ουρά , η C + + γλώσσα χρησιμοποιεί τους ίδιους όρους με τα πραγματικά ονόματα λειτουργία για την μετατόπιση των δεδομένων από το ένα στο άλλο ADT . Οι λειτουργίες αυτές ονομάζονται «ώθησης» και « ποπ ».

Η Συνδεδεμένη Λίστα
Η

Η συνδεδεμένη λίστα είναι μια συλλογή των μεμονωμένων κόμβων που περιέχει ένα δείκτη προς ένα άλλο κόμβο. Μαζί σχηματίζουν μια αλυσίδα που συνδέονται με τους κόμβους . Υπάρχουν δύο ειδικούς κόμβους : οι κόμβοι κεφάλι και την ουρά . Ο κόμβος κεφαλής είναι ο πρώτος κόμβος στην ακολουθία , και ο κόμβος της ουράς είναι η τελική κόμβος στην αλληλουχία. Η εύρεση ενός συγκεκριμένου κόμβου απαιτεί συχνά αρχίζουν στον κόμβο κεφαλής και κινείται από έναν κόμβο στον επόμενο, μέχρις ότου ένας αγώνας για τον κόμβο έχει βρεθεί ή έχει επιτευχθεί ο κόμβος ουράς. Τα δεδομένα μπορούν να μετατοπιστεί σε μια συνδεδεμένη λίστα με το " ένθετο " λειτουργία , η οποία μπορεί να πάρει πολλές μορφές . Για παράδειγμα , σε C + + , μπορείτε να εισάγετε στο μπροστινό μέρος του πίνακα , χρησιμοποιώντας τη λειτουργία " push_front ", βάλτε στο πίσω μέρος του πίνακα , χρησιμοποιώντας τη λειτουργία " push_back " , και μπορείτε να εισαγάγετε σε ένα αυθαίρετο σημείο , χρησιμοποιώντας τη λειτουργία " εισαγωγή " . Τα στοιχεία μπορούν να αφαιρεθούν από μια λίστα χρησιμοποιώντας την " αφαίρεση " λειτουργία . Στη C + + , ένα στοιχείο μπορεί να αφαιρεθεί χρησιμοποιώντας τη λειτουργία " αφαίρεση " και τη λειτουργία " remove_if " , το οποίο αφαιρεί μόνο ένα στοιχείο εάν ένας καθορισμένος όρος πληρούται .
Εικόνων Χάρτης
Η

Η ADT χάρτης ονομάζεται έτσι επειδή απεικονίζει ένα κλειδί σε μια τιμή . Το κλειδί είναι μερικά καθορισμό κομμάτι των δεδομένων , όπως ένα μοναδικό αναγνωριστικό του πελάτη , και η τιμή μπορεί να είναι οποιασδήποτε μορφής δεδομένων , όπως ένα αρχείο λογαριασμό του πελάτη. Στη C + + Χάρτης , τα στοιχεία μπορεί να μετατοπιστεί σε ένα χάρτη, χρησιμοποιώντας το " εισάγετε " λειτουργία, και μπορεί να αφαιρεθεί χρησιμοποιώντας τη λειτουργία " διαγραφή " .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα