Άνοιγμα του Adobe Flash . Ένα νέο έγγραφο Flash δημιουργείται αυτόματα . Αποθηκεύστε το αρχείο και πληκτρολογήστε " GlowingButton " όπως το όνομά του . Ρυθμίστε το χρώμα του φόντου για να "# 000000 " στο στάδιο και να ρυθμίσετε το ρυθμό καρέ έως 24 καρέ ανά δευτερόλεπτο , ή fps . 2
Επιλέξτε το " ορθογώνιο " εργαλείο , τύπου " # FFCC00 " για το χρώμα και σχεδιάστε ένα ορθογώνιο 120 pixels πλάτος και 30 pixels ύψος . Επιλέξτε το " Επιλογή " εργαλείο και επιλέξτε το επάνω μισό του ορθογωνίου σας . Αλλάξτε το χρώμα της επιλογής για να "# FDD535 . "
Εικόνων 3
Μετατρέψτε ολόκληρο το ορθογώνιο με το σύμβολο "Movie Clip " και πληκτρολογήστε " golden_btn ", όπως το όνομα της εμφάνισης . Πηγαίνετε στο χρονοδιάγραμμα της ταινίας κάνοντας διπλό κλικ στο ορθογώνιο , επιλέξτε ολόκληρο το ορθογώνιο και το μετατρέπουν σε ένα σύμβολο "Movie Clip" .
Η
4 Κάντε κλικ στο πλαίσιο «20» και να κάνουν ένα κλειδί - καρέ . Πηγαίνετε στο " Φίλτρα Panel" και να εφαρμόσει το " Glow " φίλτρο . Επιλέξτε " # FFCC00 ", όπως το χρώμα του φίλτρου .
5
Επιλέξτε το πλαίσιο " 10 " και να προσθέσετε ένα "Motion Tween " αποτέλεσμα . Ρυθμίστε το " Tween χαλάρωση " σε "100 " στον πίνακα ιδιοτήτων . Επιλέξτε τα πρώτα 20 καρέ , τα κάντε δεξί κλικ και επιλέξτε "Copy Frames ".
Η
6 Κάντε δεξί κλικ στο πλαίσιο "21" και κάντε κλικ στο "Κουφώματα Επικόλληση". Επιλέξτε το πρώτο 20 καρέ και πάλι , κάντε δεξί κλικ πάνω τους και κάντε κλικ στο κουμπί "Αντιστροφή καρέ . "
Η 7
Δημιουργήστε ένα νέο στρώμα και το όνομα αυτό " δράσεις ". Επιλέξτε τα πλαίσια " 20 " και " 40 " και να τους τα καρέ-κλειδιά . Επιλέξτε τα πλαίσια " 1 ", " 20 " και " 40" και ανοίξτε το " Ενέργειες " πάνελ. Τύπος " stop () ? " Για να ολοκληρωθεί το κουμπί Flash
8
Μεταβείτε στην κύρια σκηνή και να δημιουργήσει ένα νέο στρώμα . . Ονομάστε το " ενέργειες . " Αυτό θα περιέχει τον κώδικα ActionScript που κάνει το κουμπί σας λάμψη .
Η 9
Επιλέξτε το νέο στρώμα και ανοίξτε το " Ενέργειες " πάνελ. Επικολλήστε αυτόν τον κώδικα ActionScript για να κάνει το κουμπί λάμψη σας :
golden_btn.mouseChildren = false ? Golden_btn.buttonMode = true ? Golden_btn.addEventListener ( MouseEvent.MOUSE_OVER , mouseOverHandler ) ? Golden_btn.addEventListener ( MouseEvent.MOUSE_OUT , mouseOutHandler ) ? golden_btn.addEventListener ( MouseEvent.CLICK , mouseClickHandler ) ? λειτουργία mouseOverHandler ( e: MouseEvent ) : void { golden_btn.gotoAndPlay ( 2 ) ? } λειτουργία mouseOutHandler ( e: MouseEvent ) : void { golden_btn.gotoAndPlay ( 21 ) ? } λειτουργία mouseClickHandler (ε : MouseEvent ) : void { //πλοήγηση στη διεύθυνση URL για clicknavigateToURL ( νέα URLRequest ( " http://flashadvanced.com " ) ) ? }
Η 10
Δημοσιεύστε το κουμπί Flash και το προκύπτον αρχείο SWF είναι ένα κομψό κουμπί που ανάβει . Χρησιμοποιήστε το οπουδήποτε στις ιστοσελίδες σας .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα