Προγραμματισμός

* Γνώση Υπολογιστών >> Προγραμματισμός >> Προγραμματισμός Υπολογιστών Γλώσσες

Πώς να κώδικα σε Pascal

Named για ένα Γάλλο μαθηματικό και στις αρχές πρωτοπόρος στην ανάπτυξη των υπολογιστών, Pascal είναι μια δομημένη γλώσσα προγραμματισμού που δημιουργήθηκε το 1970 ως μια βελτίωση κατά νωρίτερα , υψηλού επιπέδου γλώσσες . Λόγω σαφή οργάνωση και τη σύνταξη του , Pascal εκτοξευθεί σε δημοτικότητα ως την ανάπτυξη λογισμικού και εργαλείο διδασκαλίας στη δεκαετία του 1980 . Παραλλαγές της γλώσσας Pascal δημιουργήθηκαν για την εμπορική ανάπτυξη , και εξακολουθεί να είναι να τεθεί σε εντυπωσιακά και μεγάλης κλίμακας χρησιμοποιεί σήμερα - συμπεριλαμβανομένου ενός σημαντικού πελάτη video chat . Η γνώση της Pascal θα σας παρέχει τις ικανότητες ανάπτυξης μικρής κλίμακας και μια άνετη μετάβαση στην επόμενη γλώσσα προγραμματισμού σας . Οδηγίες
Η 1

Χρησιμοποιήστε μια συνεπή , λογικό σχήμα ονοματοδοσίας . Διαχωρίστε πολλές λέξεις σε ένα όνομα με έναν χαρακτήρα υπογράμμισης , και δεν χρησιμοποιούν κεφαλαιοποίησης κατά την ονομασία . Χρησιμοποιήστε ουσιαστικά κατά την ονομασία των μεταβλητών , των τύπων και σταθερές , και το όνομα του λειτουργίες και διαδικασίες που χρησιμοποιούν φράσεις ρήμα . Χρησιμοποιήστε " total_money " ως το όνομα μιας μεταβλητής , για παράδειγμα, αλλά ποτέ να μην αναφέρουμε τη λειτουργία που προσθέτει τα χρήματα ? Καλέσετε τη λειτουργία " total_the_money " για να δείξει μια σαφή δράση . Αναφέρετε τους τύπους με την προσθήκη " _TYPE " στο τέλος του ονόματος . 2

καταδικάσει τον κωδικό σας για το ιδανικό αναγνωσιμότητα και την εύρυθμη λειτουργία . Δηλώνουν απλές σταθερές και τύπων πρώτη , με αυτή τη σειρά , ακολουθούμενα από μεταβλητές. Λίστα του τίτλους "τύπος" και " var " μόνο μία φορά - κάθε ακολουθείται από τα αναγνωριστικά στην κατηγορία ? " Const " μπορεί να χρησιμοποιηθεί δύο φορές για να γίνει διάκριση μεταξύ των απλών και δομημένων σταθερές . Οργανώστε τα αναγνωριστικά σε κάθε συγκεκριμένη ομάδα αλφαβητικά ή σε άλλη λογική σειρά με ένα αναγνωριστικό ανά γραμμή . Ευθυγραμμίστε τις ίσες σημάδια κατά τη δήλωση σταθερών και τύπων, καθώς και τα ερωτηματικά κατά τη δήλωση μεταβλητών .
Εικόνων 3

Εσωκλείστε εκτελέσιμο κώδικα σας μέσα από τις λέξεις " begin" και " τέλος ". Τοποθετήστε το καθένα σε τη δική της γραμμή κώδικα , και στικτή το τελευταίο με μια περίοδο κατά την οποία εμφανίζεται στο τέλος του κωδικού σας . Χαρακτηρίζουν κάθε δήλωση στο πλαίσιο του προγράμματος με ένα ερωτηματικό .
Η 4

Χρησιμοποιήστε την επιλογή " εγγραφής " ή " writeln " δήλωση για την εμφάνιση κειμένου στο χρήστη . Κλείσε το επιθυμητό κείμενο εξόδου εντός παρενθέσεων και μονά εισαγωγικά αμέσως μετά την εντολή . Χρησιμοποιήστε " Readln , " από την άλλη πλευρά , για να λάβετε μια τιμή εισόδου από το χρήστη και να την επιστρέψει πίσω στο πρόγραμμα . Ακολουθήστε αυτό με το όνομα της μεταβλητής στην οποία η είσοδος θα ανατεθεί , notated μέσα σε παρενθέσεις . Χρησιμοποιήστε " readkey , " εναλλάξ , για να αναγνωρίσουμε ένα τυπωμένο κλειδί από το χρήστη και να συνεχίσει με το πρόγραμμα . Δεν μεταβλητή πρέπει να αναγράφεται.
5

Χρησιμοποιήστε το " εάν " δηλώσεις ξεχωριστός κωδικός που πρέπει να εκτελούνται μόνο υπό ορισμένες προϋποθέσεις . Αναφέρατε " αν " που ακολουθείται από μια κατάσταση - όπως « τα χρήματα > 100 " - " . Τότε" και η λέξη Γράψτε τον κώδικα που πρόκειται να εκτελεστεί , πρέπει να συντρέχουν οι προϋποθέσεις αυτές , στην επόμενη γραμμή . Κλείσε το κωδικό multi-line μέσα " begin" και " end " - μετά το "αν" ρήτρα . Συμπεριλάβετε τη γραμμή "αλλιώς" στη δική της γραμμή , ακολουθούμενη από εκτελέσιμο κώδικα για το πρόγραμμα για να ακολουθήσει μια δεύτερη πορεία δράσης σε περίπτωση που η κατάσταση του " if" δεν ικανοποιείται .
Η 6

Χρήση βρόχους να επαναλάβει την ίδια σειρά γεγονότων πολλές φορές . Ενσωματώστε ένα βρόχος "while" για να επαναλάβετε την δεδομένη κώδικα για όσο χρονικό διάστημα η συγκεκριμένη κατάσταση εξακολουθεί να ισχύει ? Αν είναι ψευδής από την αρχή , ο βρόχος μπορεί να παραλειφθεί . Χρησιμοποιήστε ένα " επανάληψη " loop για να καθορίσετε την κατάσταση κατά την οποία για να σταματήσει το βρόχο . Να είστε βέβαιος ότι οι μεταβλητές που αναφέρονται στην κατάσταση του κάθε βρόχου θα αλλάξει καθώς οι επαναλήψεις βρόχου , ή τον κωδικό σας θα οδηγήσει σε ένα άπειρο βρόχο . Καθορίστε ένα συγκεκριμένο αριθμό επαναλήψεων , χρησιμοποιώντας ένα βρόχος "for" .
Η 7

Προσθήκη παρατηρήσεις εντός εκτελέσιμο κώδικα σας . Να επισυναφθούν τα σχόλια μέσα σε αγκύλες για να τους διαφοροποιήσει από τον κώδικα κατά το χρόνο εκτέλεσης . Χρησιμοποιήστε αυτά για να τεκμηριώσει τον κωδικό σας όπως εσείς το δημιουργείτε για μελλοντική αναφορά . Πληκτρολογήστε τις παρατηρήσεις σε περίπτωση ποινής , ευθυγραμμισμένο σε μια συγκεκριμένη στήλη πέρα από τον κωδικό εσοχή ή σε μια συνεπή έξι θέσεις παρελθόν με τον ισχύοντα κώδικα . Αφήστε μια κενή γραμμή πριν και μετά τα σχόλια , να τους χωρίσει οπτικά από τον κώδικα .
8

Προσαρμογή της εμφάνισης του προγράμματός σας . Θέση εξόδου σε μια συγκεκριμένη θέση πληκτρολογώντας " gotoxy ", ακολουθούμενο από x και y συντεταγμένες σε παρένθεση χωρίζονται από ένα κόμμα . Χρησιμοποιήστε " textbackground , " ακολουθούμενο από ένα χρώμα σε παρένθεση , για να αλλάξετε το χρώμα του φόντου της οθόνης . Αντιπροσωπεύει το χρώμα με μια λέξη ή ακέραιος ? Και "κόκκινες" και " 5 " είναι βιώσιμες επιλογές . Αναφέρατε " TextColor " με τον ίδιο τρόπο .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα