1 Ανοίξτε το αρχείο προέλευσης σε έναν επεξεργαστή κειμένου , όπως το Microsoft Visual Studio Express . 2
Δημιουργήστε μια νέα λειτουργία και να περάσει το " PaintEventArgs e " αντικείμενο . Σε C # Αυτό γίνεται με την προσθήκη του παρακάτω κώδικα στο αρχείο σας :
PolygonToPath public void ( PaintEventArgs ε) {
Οι " PaintEventArgs " αντικείμενο περιέχει δεδομένα για το " Paint " εκδήλωση , το οποίο θα σας επιτρέψει να σχεδιάσετε στην οθόνη .
εικόνων 3
Δημιουργήστε μια σειρά από σημεία συντεταγμένων που θα καθορίσει τις κορυφές του πολυγώνου . Σε C # αυτό γίνεται με τον ακόλουθο κώδικα :
Point [ ] arr = {new Point ( 20 , 18 ) , νέο σημείο ( 35 , 12 ) , νέο σημείο ( 60 , 16 ) , νέο σημείο ( 47 , 38 ) , νέο σημείο ( 25 , 42 ) } ?
Η 4
Δημιουργήστε ένα νέο " GraphicsPath " αντικείμενο και να προσθέσετε ένα πολύγωνο σε αυτό χρησιμοποιώντας τον πίνακα των συντεταγμένων σημείων . Σε C # αυτό γίνεται με τον ακόλουθο κώδικα :
GraphicsPath polyPath = νέα GraphicsPath ( ) ? PolyPath.AddPolygon ( ARR ) ?
5
Σχεδιάστε το " GraphicsPath " αντικείμενο , το οποίο περιέχει το πολύγωνο , στην οθόνη. Σε C # αυτό γίνεται με τον ακόλουθο κώδικα :
Pen gPen = νέα Pen ( Color.Blue , 3 ) ? E.Graphics.DrawPath ( gPen , polyPath ) ? }
Η 6
Αποθηκεύστε το αρχείο προέλευσης . Μεταγλώττιση και εκτέλεση του προγράμματος , για να προβάλετε το πολύγωνο .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα