Προγραμματισμός

* Γνώση Υπολογιστών >> Προγραμματισμός >> Προγραμματισμός Υπολογιστών Γλώσσες

Γιατί άραγε μια Infinite Loop Προκύπτουν

; Άπειρη βρόχους προκαλούν τμήματα του κώδικα προγραμματισμού για να εκτελέσει ασταμάτητα . Μερικές φορές ένας άπειρος βρόχος συμβεί κατά λάθος , συνήθως επειδή ο προγραμματιστής έχει συμπεριλάβει ένα συντακτικό λάθος στον κώδικα του προγράμματος . Ωστόσο , μερικές φορές οι προγραμματιστές χρησιμοποιούν άπειρες φορές σκόπιμα , προκειμένου να καθορίσουν την επεξεργασία που θα συνεχίσει να εκτελεί , ενώ το πρόγραμμα εκτελείται . Όταν συμβεί από ατύχημα , άπειρες φορές μπορεί να προκαλέσει τη διακοπή προγραμμάτων . Loop Σύνταξη
Η

γλώσσες προγραμματισμού χρησιμοποιούν μια ποικιλία δομών βρόχου . Το ακόλουθο δείγμα κώδικα δείχνει ένα Javascript για βρόχο : i var ? Για ( i = 0 ? I <5 ? I + + ) { document.write ( i ) ? }

Ο κωδικός αυτός γράφει τους αριθμούς μηδέν έως πέντε μέσα της ιστοσελίδα το σενάριο εμφανίζεται μέσα ο άλλος κοινός τύπος βρόχου είναι ο βρόχος while , όπως στο ακόλουθο παράδειγμα JavaScript : i var ? while ( i <5 ) { document.write ( i) ? i + + ? }

ο κώδικας αυτός έχει το ίδιο αποτέλεσμα με το βρόχο for , επιτυγχάνεται μέσω εναλλακτική σύνταξη . Οι προγραμματιστές μπορούν να επιλέξουν όποιο από τα δύο τύπους βρόχου ανάλογα με τις ανάγκες των προγραμμάτων τους . Μερικές εργασίες είναι ιδιαίτερα κατάλληλα για συγκεκριμένους τύπους βρόχο , αλλά συχνά περισσότερα από ένα είδος μπορεί να επιτύχει την ίδια επεξεργασία .
Εικόνων Διαδικασία
Η

Όταν ένας βρόχος επαναλαμβάνει προγραμματισμού , ένας αριθμός διεργασίες εκτελούν . Ο ακόλουθος κώδικας δείχνει ένα τυπικό Java για το βρόχο : for ( int j = 0 ? J <​​15 ? J + + ) { System.out.println ( ι) ? }

Όταν ο κώδικας εισέρχεται για πρώτη φορά αυτό το βρόχο , τον ακέραιο μετρητή μεταβλητή " j" παρουσίες με μηδενική αξία. Μετά από αυτό , κάθε φορά που ο βρόχος εκτελείται , η υπό όρους δοκιμή "j <15 " προσδιορίζει αν το περιεχόμενο του βρόχου εκτελεί. Εάν η δοκιμή επιστρέφει μια πραγματική τιμή, το περιεχόμενο εκτελεί , τότε το τρίτο στοιχείο στο περίγραμμα βρόχο εκτελεί επίσης , την αύξηση του μετρητή μεταβλητή , η οποία προσθέτει μια τιμή του ενός σε αυτό. Εάν η υπό όρους δοκιμής επιστρέφει μια ψευδή τιμή , ο βρόχος δεν εκτελέσει , έτσι επεξεργασίας μεταβαίνει στο σημείο αμέσως μετά τα άκρα βρόχο. Ο βρόχος εκτελεί έναν πεπερασμένο αριθμό των φορές, επειδή οι ​​αυξήσεις μεταβλητή μετρητή με κάθε επανάληψη . Η μη εκτέλεση αυτού του μέρους της διαδικασίας σωστά μπορεί να προκαλέσει τυχαία άπειρες φορές .

Η Μετρητές
Η

Ορισμένες δομές βρόχου είναι ιδιαίτερα πιθανό να εκθέσουν τα προγράμματα για τυχαίες άπειρες φορές . Το ακόλουθο δείγμα κώδικα PHP καταδεικνύει μια έγκυρη while loop : $ count = 0 ? Ενώ ( $ count <20 ) {echo $ μετράνε ? $ Μετράνε + + ? }

Αυτός ο βρόχος πρέπει να εκτελεί μόνο 20 φορές . Αν ο προγραμματιστής ξεχάσει να συμπεριλάβει την τελική κατάσταση εντός του βρόχου , που αυξάνει τον μετρητή μεταβλητή , ο βρόχος θα εκτελέσει ασταμάτητα . Αυτό είναι ένα εύκολο λάθος να κάνει , αλλά μπορεί να αποτρέψει ένα ολόκληρο σενάριο PHP από το να λειτουργεί σωστά.
Εικόνων Άπειρο Loops
Η

Μερικές φορές οι προγραμματιστές δημιουργούν άπειρες φορές σκόπιμα . Ο παρακάτω κώδικας Java παρουσιάζει ένα άπειρο βρόχο while : while ( true) { System.out.println ( " Βρόχος " ) ? }

Προγραμματιστές να προσθέσετε κώδικα για να σπάσει το χέρι έξω από την δομή βρόχου ως εξής : break ?

Αυτή η τεχνική μερικές φορές εμφανίζεται σε περιπτώσεις όπου ο προγραμματιστής δεν γνωρίζει εκ των προτέρων πόσες φορές ο βρόχος θα πρέπει να εκτελέσει . Η κατασκευή βρόχων που λειτουργούν σωστά και στο τέλος , όταν θα πρέπει να μπορεί να είναι δύσκολο με πολύπλοκα προγράμματα .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα