Προγραμματισμός

* Γνώση Υπολογιστών >> Προγραμματισμός >> Προγραμματισμός Υπολογιστών Γλώσσες

Πώς μπορείτε να δημιουργήσετε ένα Πλαίσιο ελέγχου σε Terrapin Logo V2

; " Terrapin Logo V2 " είναι μια υλοποίηση της γλώσσας προγραμματισμού Logo . Cambridge, Μασαχουσέτη ερευνητές έγραψαν τη γλώσσα το 1967 , και ο κώδικας ελέγχεται αρχικά ένα ρομπότ σε σχήμα χελώνας . Οι εκπαιδευτικοί έχουν χρησιμοποιηθεί από τη γλώσσα για να διδάξουν στους μαθητές τον προγραμματισμό και τις σχετικές επιστημονικές έννοιες . Αν και η γλώσσα μπορεί να εκτελέσει μια ποικιλία λειτουργιών , οι προγραμματιστές το γνωρίζουν καλύτερα για διανυσματικά γραφικά . " γραφικά Turtle " μπορεί να εκτυπώνει περίπλοκες tessellations και συναφή σχέδια ή απλά σύμβολα , όπως ένα πλαίσιο ελέγχου . Οδηγίες
Η 1

Πληκτρολογήστε την ακόλουθη γραμμή κώδικα : .

PENDOWN

Αυτή η εντολή κάνει το δρομέα χελώνα εντοπίσει μια γραμμή κατά μήκος της διαδρομής που καλύπτει
Φτηνές 2

Πληκτρολογήστε τον ακόλουθο κώδικα στη συνέχεια: .

REPEAT 4 [ 50 εμπρός δεξιά 90 ] Ξενοδοχεία

Αυτό αντλεί ένα τετράγωνο 50 μονάδες φαρδύ και μακρύ
Η
3

Πληκτρολογήστε την ακόλουθη εντολή : .

PENUP

ο δρομέας δεν θα ακολουθείται η πορεία καλύπτει κατά τα επόμενα βήματα
Η 4

Πληκτρολογήστε το ακόλουθο κώδικα : .

εμπρός 25right 90forward 10

Αυτό τοποθετεί το δρομέα σε θέση να συντάξει μια επιταγή μέσα στο κουτί
5

Τύπος :

PENDOWN
Η

6 Πληκτρολογήστε τον ακόλουθο κώδικα για να εντοπίσει τον έλεγχο :

δικαίωμα 45forward 15left 90forward 35
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα