Προγραμματισμός

* Γνώση Υπολογιστών >> Προγραμματισμός >> Προγραμματισμός Υπολογιστών Γλώσσες

Πώς να κάνει έναν πίνακα αποτελεσμάτων για Lua

Lua είναι μια βασική κωδικοποίηση γλώσσας , που χρησιμοποιείται συνήθως για τη δυναμική γραφικά σε δύο - player παιχνίδια . Lua ανακτά τιμές από άλλα μέρη του κώδικα του παιχνιδιού , χρησιμοποιώντας μια σειρά από αναγνωριστικά , και αντιπροσωπεύει τις πληροφορίες αυτές σε γραφική μορφή . Για το λόγο αυτό, Lua είναι ιδιαίτερα κατάλληλο για τη δημιουργία πινάκων . Καθώς οι παίκτες ενεργοποιούν τις διάφορες εντολές κονσόλα , ο πίνακας αντικατοπτρίζει τη δυναμική του παιχνιδιού . Για παράδειγμα , σε δύο άτομα beat- em -up παιχνίδι , ο πίνακας μπορεί να δείξει " 1 " , όταν ο παίκτης 1 hits παίκτη 2 . Οδηγίες
Η

1 Ανοίξτε ένα κενό έγγραφο απλού κειμένου , όπως το Σημειωματάριο της Microsoft . 2

Ορίστε έναν πίνακα στον κώδικα Lua . Για να ορίσετε έναν πίνακα σε Lua , εισάγετε ένα ζευγάρι αγκύλες , ή " { } . " Ο πίνακας που ορίζετε στο Lua πρέπει να αντιστοιχεί σε έναν πίνακα που υπάρχει ήδη στο άλλο κωδικό . Για παράδειγμα , εάν το κύριο μέρος του παιχνιδιού είναι σε μορφή Flash ή HTML , αντιγραφή και επικόλληση του κώδικα ID από το εν λόγω τμήμα μεταξύ των δύο παραμέτρων . Ο πίνακας Lua είναι μια γραφική αναπαράσταση μιας συνάρτησης που συμβαίνουν αλλού στον κώδικα. Έτσι, αν ένας παίκτης σκοράρει ένα γκολ στο παιχνίδι και ο κωδικός είναι γραμμένο έτσι ώστε όταν αυτό συμβεί , οι τιμές στην HTML ή Flash πίνακα μεταβάλλει , ο πίνακας Lua αυτή αντιπροσωπεύει για τον πίνακα γραφικών .
Εικόνων 3

Γράψτε μια λίστα με σταθερές παραμέτρους στον πίνακα , που διαχωρίζονται με κόμματα , μεταξύ των παρενθέσεων . Κάνετε αυτό χρησιμοποιώντας ένα αναγνωριστικό που αντιστοιχεί σε σταθερές παραμέτρους αλλού στον κώδικα του παιχνιδιού . Για παράδειγμα , " Player ", το οποίο μπορεί να αντιστοιχεί σε ένα γραφικό ή εντολή.
Η 4

Δυναμική είσοδος τιμές με την εισαγωγή τους ανάμεσα στις αγκύλες , χωρισμένα με κόμμα . Φυσικά αυτά θα είναι μεταβλητές τιμές . Για παράδειγμα , αν κάνετε ένα πίνακα επιδόσεων για ένα παιχνίδι μπάσκετ , το "Home Team" και " επισκέπτες " τίτλοι θα παραμείνουν σταθερές , ενώ τα αποτελέσματα είναι μεταβλητή. Μπορείτε να ανακτήσετε τις τιμές αυτές από τον κώδικα του παιχνιδιού . Αναζητήστε τον κώδικα για τις γραμμές που περιέχουν τις εντολές της κονσόλας , όπως το "Hit παίκτη 1 . " Στα αριστερά αυτής της εντολής , θα δείτε ένα αναγνωριστικό εντολή, για παράδειγμα " { } runconsolecommand1 . "
5

τιμές αντικειμένων εισόδου εντός των παρενθέσεων . Ο πίνακας ορίζεται στο Lua ως "αντικείμενο ". Τιμές αντικειμένων είναι εκείνες που διέπουν τον τρόπο εμφανίζεται το αντικείμενο , για παράδειγμα, τα χρώματα και φορείς . Τα χρώματα αντιπροσωπεύονται από τους αριθμούς , για παράδειγμα, " 125 " για το κόκκινο . Μπορείτε να ρυθμίσετε το επίπεδο αδιαφάνειας πάρα πολύ . Η μέγιστη αδιαφανές ρύθμιση είναι " 255 ​​". Διαχωρίστε αυτές τις τιμές με κόμματα .
Η 6

Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας χρησιμοποιώντας Lua τα διαπιστευτήρια που έδωσε κατά την εγγραφή σας .
Η 7

αντιγράψτε το ολοκληρωμένο κώδικα από το πρόγραμμα επεξεργασίας απλού κειμένου στο κύριο σώμα της επεξεργασίας κώδικα . Εάν δεν έχετε υπογράψει για ένα δωρεάν λογαριασμό Lua , μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το πρόγραμμα επεξεργασίας demo .
8

Κάντε κλικ στο " Run " για να δείτε το σκορ .
Εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα