Προγραμματισμός

* Γνώση Υπολογιστών >> Προγραμματισμός >> Προγραμματισμός Υπολογιστών Γλώσσες

Πώς να ελέγξει ένα ρομπότ με το MATLAB

Mindstorms LEGO κιτ δεν είναι LEGO σετ του πατέρα σου . Mindstorms NXT είναι ένα πλήρες σετ ρομποτικής σχεδιαστεί για να διδάξει το γυμνάσιο και το κολέγιο σε επίπεδο ηλεκτρονικών υπολογιστών και ρομποτικής προγραμματισμού . Τα πακέτα είναι χτισμένο πάνω στα θεμέλια των παραδοσιακών μπλοκ LEGO , και στη συνέχεια οι κινητήρες , οι έλεγχοι κίνησης και αισθητήρες κίνησης προστεθούν για να δημιουργήσετε ένα περίπλοκο , και κλιμακούμενη ρομποτικής στην τάξη . MATLAB είναι το περιβάλλον προγραμματισμού που χρησιμοποιείται για τον προγραμματισμό , τον έλεγχο και τον εντοπισμό σφαλμάτων συμπεριφορά του ρομπότ καθώς οι μαθητές μαθαίνουν τον υπολογιστή και μηχανικής επιστήμης πίσω από την ανάπτυξη ρομπότ . Τα πράγματα που θα χρειαστείτε
LEGO Mindstorms NXT κτίριο σύνολα
Mindstorms αισθητήρες κίνησης
προσαρμογέα USB και καλώδιο
ασύρματο προσαρμογέα Bluetooth
USB συμβατή επιτραπέζιο ή φορητό υπολογιστή

Παρουσίαση Περισσότερες οδηγίες
Η 1

Ρύθμιση ενσύρματου ή ασύρματου ελέγχου . Τα ρομπότ Lego Mindstorms NXT ελέγχονται είτε από τα καλώδια USB ή μέσω ασύρματης συσκευής Bluetooth . Πριν από την κατασκευή ρομπότ σας , να αποφασίσει πώς θα την ελέγχουν , και να αγοράσουν τις κατάλληλες υποδοχές. 2

Κατασκευάστηκε ρομπότ σας . Μερικά ρομπότ φτιάχνονται για συγκεκριμένες λειτουργίες , ενώ άλλες έχουν κατασκευαστεί για την ευελιξία και είναι σε θέση να δεχθεί μια σειρά από προγράμματα και τις αναθέσεις . Οι μαθητές θα πρέπει να αποφασίσει το είδος ρομπότ που χτίζουν κατά το σχεδιασμό του ρομπότ και του προγραμματισμού .
Εικόνων 3

Συνδέστε τους αισθητήρες . Κίνηση του ρομπότ Lego Mindstorms NXT ελέγχεται μέσω ενός αριθμού συσκευών ανίχνευσης κίνησης . Επιταχυνσιόμετρα μέτρο κινητικότητα και ταχύτητα . Η μονάδα δέχεται επίσης πληροφορίες από αισθητήρες που μπορεί να αισθανθεί τις αλλαγές στο φως , θερμοκρασία , και αφή . Ο μαθητής πρέπει να σκεφτεί μέσα από το πώς να χρησιμοποιήσουν τους αισθητήρες για τη διαχείριση και την παρακολούθηση των κινήσεων του ρομπότ του.
Η 4

Πρόγραμμα στο περιβάλλον MATLAB . Το περιβάλλον MATLAB ελέγχει το τι κάνει το ρομπότ με την είσοδο από τους ηλεκτρονικούς αισθητήρες . Για παράδειγμα , όταν το ρομπότ αγγίζει ένα εμπόδιο , δεν θα αντιστρέψει την κατεύθυνσή του, ή την ισχύ για μέσα ; Ο μαθητής χρησιμοποιεί το MATLAB να πει το ρομπότ τι να κάνει με τα αισθητηριακά δεδομένα που λαμβάνονται με τον ίδιο τρόπο τα μάτια μας να επικοινωνούν με το μυαλό μας να πουν στα σώματά μας, τι να κάνει με το ορατό δεδομένα που λαμβάνουμε .
5

Εκτελέστε το ρομπότ σας . Μετά τον προγραμματισμό μιας εργασίας , και της σκέψης μέσα από το πώς να πει το ρομπότ για να ολοκληρωθεί η εκχώρηση , MATLAB επικοινωνεί με το ρομπότ μέσω USB ή Bluetooth , και το ρομπότ προσπαθεί να ολοκληρώσει ανατεθεί το έργο της .
Η 6

Αξιολόγηση και debug το ρομπότ . MATLAB χρησιμεύει ως διεπαφή επικοινωνίας μεταξύ των φοιτητών και των ρομπότ . Μετά την εκτέλεση του προγράμματος, οι μαθητές χρησιμοποιούν MATLAB για την αξιολόγηση των δεδομένων που λαμβάνονται , και να συγκρίνουν τα αποτελέσματα που ελήφθησαν με τα επιθυμητά αποτελέσματα . Σπάνια οι μαθητές προγραμματίσετε ένα ρομπότ σωστά την πρώτη φορά , και την αντιμετώπιση προβλημάτων είναι δυνατή με το λογισμικό MATLAB . Αν το ρομπότ , μέσω του προγράμματος , δεν εκτελεί σωστά τα καθήκοντά του , τα δεδομένα MATLAB μπορεί να είναι το θεμέλιο για τη διύλιση και τη βελτίωση στη συμπεριφορά του ρομπότ .
Η 7

Επαναπρογραμματίσετε και επανεκκίνηση . Μετά από να κάνει τόσο τον προγραμματισμό και το σχεδιασμό ρομπότ αλλαγές, χρησιμοποιήστε MATLAB για τη λειτουργία του ρομπότ , και να ολοκληρώσει τις εργασίες προγραμματισμού .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα