Προγραμματισμός

* Γνώση Υπολογιστών >> Προγραμματισμός >> Προγραμματισμός Υπολογιστών Γλώσσες

Η διαφορά μεταξύ Παράκαμψη Λειτουργία & υπερφόρτωσης Λειτουργία

Όταν προγραμματιστές χρησιμοποιούν αντικειμενοστρεφή ανάπτυξη για τη δημιουργία εφαρμογών τους , μπορούν να χρησιμοποιήσουν τόσο τη λειτουργία και την υπερφόρτωση παράκαμψης λειτουργίας . Στις αντικειμενοστρεφείς γλώσσες όπως η Java , οι λειτουργίες που αναφέρονται συνήθως ως μέθοδοι . Σε ένα object-oriented εφαρμογή , οι προγραμματιστές να δημιουργήσουν δηλώσεις κατηγορία στην οποία καθορίζουν τη συμπεριφορά των αντικειμένων της εφαρμογής. Υπερφόρτωση και επιτακτικό είναι οι επιλογές κατά τη δημιουργία αυτών των δηλώσεων της συμπεριφοράς με τη χρήση μεθόδων . Λειτουργίες Class
Η

Μια δήλωση της κλάσης είναι ένα προσχέδιο για τα αντικείμενα μέσα σε μια εφαρμογή . Όταν ένα πρόγραμμα δημιουργεί ένα αντικείμενο της συγκεκριμένης κατηγορίας , αυτό το αντικείμενο θα παρέχει τις μεθόδους ή λειτουργίες , που περιγράφονται στη δήλωση . Το ακόλουθο δείγμα κώδικα Java υποδεικνύει τη δημιουργία ενός αντικειμένου και καλώντας μια μέθοδο για να :

βοήθεια Helper = νέα Helper ( ) ? String λέξη = help.doSomethingUseful ( 5 ) ?

Η δήλωση της κλάσης για το παράδειγμα της " Helper " αντικείμενο θα μπορούσε να παρέχει αυτή τη μέθοδο , χρησιμοποιώντας την ακόλουθη περίληψη :

public String doSomethingUseful ( int num )

Η υπογραφή μέθοδος δείχνει ότι χρειάζεται μία μόνο παράμετρο ακέραιο και επιστρέφει ένα string .
εικόνων Παράμετροι και Επιστροφές
Η

υπερφόρτωση επιτρέπει στους προγραμματιστές να παρέχουν πολλαπλές εκδόσεις της ίδιας μεθόδου ή λειτουργία. Μερικές φορές, μια τάξη μπορεί να χρειαστεί να φιλοξενήσει ποικίλες τιμές εισόδου για τη λειτουργικότητα που παρέχει. Για παράδειγμα , η κατηγορία Helper θα μπορούσε να περιέχει την ακόλουθη συμπληρωματική μέθοδος :

public String doSomethingUseful ( String numText )

Αυτή η μέθοδος έχει το ίδιο όνομα με το πρώτο , αλλά παίρνει ένα διαφορετικό είδος της παραμέτρου . Η τάξη μπορεί να περιέχει πολλαπλές εκδόσεις της μεθόδου , ​​με διαφορετικούς αριθμούς και τους τύπους των παραμέτρων και των διαφόρων τύπων επιστροφής. Αυτή είναι η μέθοδος υπερφόρτωση , η οποία επιτρέπει τάξεις να αντιμετωπίσουν διαφορετικές συνθήκες αλλού σε μια εφαρμογή .

Η Κληρονομικότητα
Η

Υπέρτερο είναι ιδιοκτησία των εφαρμογών που χρησιμοποιούν κληρονομιά . Με την κληρονομικότητα , δήλωση class μπορεί να επεκτείνει ένα υπάρχον δήλωση , κληρονομεί τη λειτουργικότητα αυτής της γονικής κλάσης . Κληρονομεί τάξεις μπορούν να χρησιμοποιούν τις μεθόδους της γονικής κλάσης , καθώς και την παροχή πρόσθετων μεθόδους των δικών τους . Ωστόσο, εάν μια τάξη που κληρονομεί πρέπει να παρέχει τη δική του υλοποίηση μιας μεθόδου που κληρονομεί από τη μητρική , θα πρέπει να παρακάμψετε αυτή τη μέθοδο . Όταν μια δήλωση τάξη περιλαμβάνει μία εφαρμογή μεθόδου για μια κληρονομική μέθοδο , αυτή η νέα εφαρμογή υπερισχύει αυτόματα τη μητρική μέθοδο . Το ακόλουθο δείγμα κώδικα δείχνει την κλάση Helper εκτείνεται μια άλλη κατηγορία :

δημόσια τάξη Helper εκτείνεται BigHelper

Εάν η πατρική κλάση περιλαμβάνει επίσης τη μέθοδο " doSomethingUseful » , η εφαρμογή Helper είναι το επιτακτικό <. br >
Η Χρησιμοποιεί
Η

Τόσο υπερφόρτωση και επιτακτικούς παρέχει στους προγραμματιστές τη δυνατότητα να δημιουργούν ποικιλία και ευελιξία στις εφαρμογές τους . Ωστόσο, οι χρήσεις αυτών των δύο τεχνικών είναι πολύ διαφορετικές . Υπερφόρτωση σημαίνει ουσιαστικά έχει πολλαπλές εναλλακτικές εκδόσεις της ίδιας μεθόδου σε όρους εισόδου και εξόδου. Παρακάμπτοντας μέσα αξιοποίηση των υφιστάμενων λειτουργιών μέσω της κληρονομιάς , αλλά και την παροχή εξειδικευμένων λειτουργιών που ταιριάζει με την εφαρμογή στην ανάπτυξη . Υπερφόρτωση και επιτακτικές είναι βασικές έννοιες για τους προγραμματιστές μαθησιακό αντικείμενο με προσανατολισμό την ανάπτυξη .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα