Προσδιορισμός των παραγόντων που πρέπει να αλληλεπιδρούν με το υπό ανάπτυξη σύστημα . Αυτό περιλαμβάνει τον καθορισμό όλων εξωτερικούς φορείς , όπως οι χρήστες , το υλικό ή άλλα συστήματα που απαιτούν την αλληλεπίδραση με το σύστημα να εκτελέσει τις βασικές λειτουργίες του συστήματος . Μια ηθοποιός είναι διαφορετικό από ένα χρήστη . Ένας ηθοποιός αντιπροσωπεύει ένα ρόλο ή το σύνολο των ρόλων ένα πραγματικό πρόσωπο ή ο χρήστης μπορεί να πραγματοποιήσει σε ένα σύστημα . 2
Προσδιορίστε προϋποθέσεις και εναύσματα . Προϋποθέσεις περιγράφουν την τρέχουσα κατάσταση του συστήματος . Το σύστημα αξιολογεί προϋποθέσεις για να διαπιστωθεί εάν μπορεί να κινηθεί προς τα εμπρός με την περίπτωση χρήσης . Πυροδοτεί περιπτώσεις χρήσης που ορίζονται στην κίνηση . Πρόκειται για ένα γεγονός ή μια σειρά από γεγονότα που δημιουργούνται από τον ηθοποιό που προκαλεί η περίπτωση χρήσης για να ξεκινήσει . Προσδιορισμός προϋποθέσεις και ενεργοποιεί βοηθά με την αξιολόγηση της πληρότητας της υπόθεσης χρήση .
Εικόνων 3
Προσδιορίστε τους στόχους που κάθε ηθοποιός προσπαθεί να επιτύχει στο σύστημα . Δημιουργήστε περιπτώσεις ή ακολουθία δραστηριοτήτων για κάθε επιθυμητό στόχο χρήση . Για κάθε περίπτωση χρήσης , παρέχει ένα μοναδικό όνομα ή αναγνωριστικό , και μια περιγραφή που περιγράφει το στόχο ή τους στόχους που η περίπτωση χρήσης θα πρέπει να ολοκληρώσει .
Η 4
Δημιουργήστε ένα διάγραμμα περίπτωση χρήσης στο Microsoft Visio . Ανοίξτε το Microsoft Visio . Στο παράθυρο " Επιλέξτε ένα πρότυπο " , επιλέξτε " Λογισμικού και Βάσεων Δεδομένων ", επιλέξτε " UML διάγραμμα μοντέλο και κάντε κλικ στο κουμπί " Δημιουργία ".
5
δεξί κλικ στο πακέτο ή του υποσυστήματος στο παράθυρο Model Explorer όπου θα θέλατε να δημιουργήσετε τη χρήση διάγραμμα περίπτωση , το σημείο με το " New " από το μενού συντόμευσης και επιλέξτε "Use Case ... "
Η 6
Πληκτρολογήστε ένα περιγραφικό όνομα για το διάγραμμα περίπτωση χρήσης στην υπόθεση UML χρήση παράθυρο Ιδιότητες και κάντε κλικ στο "OK " Αυτή η ενέργεια ενεργοποιεί μια κενή σελίδα Visio και προσθέτει την UML Χρησιμοποιήστε την υπόθεση Stencil στο παράθυρο Σχήματα .
Η 7
Προσθέστε το "System Boundary " σχήμα σύροντάς την περιοχή σχεδίασης . Το σύστημα απεικονίζεται σαν ένα κουτί ή ορθογώνιο σε ένα διάγραμμα περιπτώσεων χρήσης . Κάντε διπλό κλικ στο σχήμα για να εισάγετε το όνομα του συστήματος .
8
Drag " Χρησιμοποιήστε την υπόθεση " σχήματα από το stencil και τοποθετήστε τα μέσα στο σχήμα Σύστημα Οριακά στην περιοχή σχεδίασης . Οι Χρησιμοποιήστε περιπτώσεις εκπροσωπήθηκαν ως ένα οβάλ σε ένα διάγραμμα περιπτώσεων χρήσης . Τοποθέτηση των περιπτώσεων χρήση εντός των ορίων του συστήματος σημαίνει ότι περιέχονται μέσα σε ένα σύστημα ή λειτουργίες ενός συστήματος. Κάντε διπλό κλικ μεμονωμένες περιπτώσεις χρήσεως, στην περιοχή σχεδίασης για να μετονομάσετε και να αλλάξετε τις αξίες των ακινήτων . Η ενέργεια αυτή ανοίγει το παράθυρο UML Χρησιμοποιήστε την υπόθεση Properties .
Η 9
Drag " Ηθοποιός " σχήματα από το stencil και να τα τοποθετήσετε έξω από το Boundaryshape συστήματος στην περιοχή σχεδίασης . Ένας ηθοποιός απεικονίζεται ως ένα ραβδί σχήμα σε ένα διάγραμμα περιπτώσεων χρήσης . Το όνομα του ηθοποιού εμφανίζεται ακριβώς κάτω από το ραβδί σχήμα . Τοποθέτηση των φορέων εκτός των ορίων του συστήματος δείχνει ότι εκτελούν τις περιπτώσεις χρήσης ως εξωτερικά εξαρτήματα του συστήματος . Κάντε διπλό κλικ μεμονωμένων φορέων στην περιοχή σχεδίασης για να μετονομάσετε και να αλλάξετε τις αξίες των ακινήτων . Η ενέργεια αυτή ανοίγει το παράθυρο UML Ηθοποιός Properties .
Η 10
Σύρετε ένα « Επικοινωνεί » σχήμα από το stencil στην περιοχή σχεδίασης . Συνδέστε το ένα άκρο του σχήματος σε έναν ηθοποιό και το άλλο άκρο σε μια περίπτωση χρήσης . Αυτή η δράση καθορίζει τη σχέση μεταξύ ενός ηθοποιού και την περίπτωση χρήσης . Κάντε διπλό κλικ σε ένα " Επικοινωνεί " σχήμα για να αλλάξετε τις τιμές ακινήτων .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα