Σκεφτείτε τι χρειάζεται για να κάνει ένα έργο αριθμομηχανή σε υψηλό επίπεδο και να γράψετε αυτά τα high- εργασίες σε ένα φύλλο χαρτιού . Μπορεί να εμφανιστεί όπως φαίνεται παρακάτω :
inputData = Read_Input ( ) αποτέλεσμα = Perform_Calculations ( inputData ) Display_Results ( αποτέλεσμα)
Αυτές είναι οι ενέργειες που προκύπτουν όταν πληκτρολογείτε τους αριθμούς σε μια αριθμομηχανή , πατήστε ένα πλήκτρο λειτουργίας και να δείτε τα αποτελέσματα . Η πρώτη δήλωση καλεί μια μέθοδο που διαβάζει τα δεδομένα εισόδου από το χρήστη . Η μέθοδος αυτή επιστρέφει τα αποτελέσματα που πηγαίνουν στη μεταβλητή Input_Data . Η επόμενη δήλωση περνά τα δεδομένα σε συνάρτηση με το όνομα Perform_Calculations . Perform_Calculations υπολογίζει ένα αποτέλεσμα και επιστρέφει σε αυτόν τον κώδικα που αποθηκεύει στη μεταβλητή result . Η τελική δήλωση περνά αυτό το αποτέλεσμα σε μια λειτουργία που εμφανίζει . 2
Σχεδιάστε ένα μεγάλο κουτί γύρω από αυτές τις δηλώσεις . Αυτό το πλαίσιο αποτελεί την κύρια μονάδα του προγράμματος . Σχεδιάστε ένα άλλο μεγάλο κουτί πάνω στο χαρτί και να γράψει " Read_Input ( ) " στο πάνω μέρος του. Αυτό το κουτί αντιπροσωπεύει τη λειτουργία που διαβάζει την είσοδο που απαιτείται για την εκτέλεση υπολογισμών . Πληκτρολογήστε δηλώσεις στο παράθυρο που νομίζετε ότι πρέπει να συμβεί για να ανακτήσετε πληροφορίες από ένα χρήστη . Οι δηλώσεις αυτές μπορεί να μοιάζουν με αυτές που εμφανίζονται παρακάτω :
Εκτύπωση " Εισαγωγή πρώτου αριθμού " firstNumber = Read_InputPrint " Enter δεύτερο αριθμό " secondNumber = Read_InputPrint "Enter Χειριστή " Εκτύπωση "Enter Χειριστή " χειριστής = Read_InputReturn firstNumber , secondNumber , πώληση χειριστή
The firstNumber , secondNumber και μεταβλητές χειριστής θα περιέχουν τις τιμές που ένας χρήστης εισέρχεται μέσω κάποιας μεθόδου . Η τελική πρόταση επιστρέφει τις μεταβλητές με τη μονάδα κλήσης .
Εικόνων 3
Σχεδιάστε ένα δεύτερο παράθυρο στο χαρτί και να γράψει " Perform_Calculations ( firstNumber , secondNumber , χειριστής ) στην κορυφή του. Προσθήκη δηλώσεις σε αυτό το πλαίσιο που απαιτείται για την εκτέλεση υπολογισμών , χρησιμοποιώντας τους δύο αριθμούς και χειριστής περάσει στη λειτουργία . Οι δηλώσεις αυτές μπορεί να μοιάζει με τις ακόλουθες δηλώσεις :
εάν ο χειριστής = " + " αποτέλεσμα = firstNumber + secondNumber
άλλο εάν ο χειριστής = " - " αποτέλεσμα = firstNumber - secondNumber
άλλο εάν ο χειριστής = " * " αποτέλεσμα = firstNumber * secondNumber
άλλο εάν ο χειριστής = " /" αποτέλεσμα = firstNumber /secondNumber
αποτέλεσμα την επιστροφή
Αυτός ο κώδικας χρησιμοποιεί μια εντολή if για να καθορίσει τη δήλωση για να εκτελέσει με βάση την αξία του χειριστή . Μετά από μία από τις δηλώσεις υπολογίζει το αποτέλεσμα , η τελευταία δήλωση περνά το αποτέλεσμα πίσω στη μονάδα κλήση .
Η 4
Σχεδιάστε ένα τελικό πλαίσιο για το χαρτί και γράψτε " Display_Result ( αποτέλεσμα) » κατά τη επάνω μέρος του πλαισίου . Γράψτε κάτω τις δηλώσεις που απαιτούνται για να παρουσιάσει το αποτέλεσμα σε ένα χρήστη , όπως αυτό :
αποτέλεσμα Εκτύπωση
Αναθεώρηση του ψευδοκώδικα και ακολουθούν τη λογική που αρχίζει την πρώτη δήλωση στην κύρια μονάδα . Ψάξτε για λογικές ατέλειες στον κώδικα , όπως σας βήμα μέσα από αυτό . Τον εντοπισμό εκείνων εφόσον υπάρχουν , και να διορθώσει pseudocode σας εάν είναι απαραίτητο .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα