Σε προγραμματισμός ηλεκτρονικών υπολογιστών , " δεσμευτική " αναφέρεται σε δύο μεταβλητές και αναφορές . Όταν ένας compiler " δεσμεύεται " ένα όνομα μεταβλητής , αυτό μεταφράζεται άμεσα ότι η ονομασία της μεταβλητής σε μια διεύθυνση του μηχανήματος που θα περιέχει αυτή την τιμή . Ο τύπος της μεταβλητής θα υπαγορεύσει πώς θα χρησιμοποιηθεί η τιμή . Μια κανονική μεταβλητή θα περιέχει μια κυριολεκτική αξία για το πρόγραμμα , ενώ η μεταβλητή αναφοράς , επίσης γνωστό ως ένα δείκτη, θα περιέχει μια διεύθυνση στη μνήμη .
Εικόνων Αντικείμενο Αναφορές
Η
αναφορές pointer είναι πιο χρησιμοποιούνται κατά την κατανομή δυναμικά μνήμη για τα αντικείμενα . Τα αντικείμενα μπορούν να δημιουργηθούν σε ένα τοπικό πλαίσιο με βάση το πρόγραμμα ή τη λειτουργία , αλλά συχνά οι προγραμματιστές θα δημιουργήσει μια αναφορά σε ένα αντικείμενο μακροχρόνιας μνήμης που μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε ένα πρόγραμμα χωρίς αντιγραφή . Οι αναφορές αυτές αντιστοιχίζονται με αναφορά ονομάτων όπως και άλλες μεταβλητές .
Αλλά κληρονομικότητα αντικείμενο εισάγει ένα νέο τύπο βιβλιοδεσίας που διευκολύνει ορισμένα αντικειμενοστραφή πρότυπα προγραμματισμού .
Η Κλάσεις και Κληρονομικότητα
Η
Μαθήματα αντιπροσωπεύουν σχεδιαγράμματα για τα αντικείμενα , που καθορίζει τι είδους δεδομένα που περιέχουν και τι κάνουν . Ωστόσο , άλλες κατηγορίες μπορεί να " κληρονομήσει " λειτουργικότητα και τα δεδομένα από άλλες κατηγορίες ενώ θα εφαρμόζει τα δικά τους χαρακτηριστικά . Έτσι , για παράδειγμα , μια κατηγορία " soccerball " θα μπορούσε να κληρονομήσει από μια βασική κλάση " μπάλα " , έτσι ώστε να μπορούν να χρησιμοποιούν τα δεδομένα και τις λειτουργίες μιας μπάλας , ενώ την επέκταση του ορισμού τάξη για να ταιριάζει με μια μπάλα ποδοσφαίρου στο πρόγραμμα . Στην ορολογία του προγραμματισμού , η σχέση αυτή καλεί ένα " είναι- μια " σχέση, σε αυτό το soccerball " είναι " μια μπάλα . Η έννοια της κληρονομικότητας δείχνει δύο διαφορετικά είδη των δεσμευτικών : . Στατική και late binding
εικόνων Δυναμική Δεσμευτική
Η
Πρόωρη ή στατική δεσμευτική σημαίνει ότι ο compiler δεσμεύει μια μεταβλητή ή αναφορά ονόματος σε ένα αντικείμενο , όταν το πρόγραμμα μεταγλωττιστεί . Έτσι, συναρτήσεις και μεταβλητές μέσα στις κλάσεις θα πρέπει να συνδέεται με ένα όνομα στο χρόνο μεταγλώττισης. Δυναμική , ή αργά , δεσμευτικά μέσα που δεσμευτική συμβαίνει κατά το χρόνο εκτέλεσης . Μια κλάση κληρονομεί που μοιράζεται ένα " είναι- μια« σχέση με άλλη κατηγορία , όπως στο παράδειγμα των κατηγοριών Ball και soccerball , μπορεί να επαναπροσδιορίσει τις λειτουργίες από τη βάση της κατηγορίας του για να ικανοποιήσει δικές της ανάγκες . Αυτό θα αφήσει δύο διαφορετικές λειτουργίες για διαφορετικές κατηγορίες : μία για τη βάση , και ένα για την κλάση κληρονομεί . Αργά δεσμευτικό θα δεσμεύσει το όνομα της συνάρτησης σε κατάλληλη θέση του κώδικα με βάση ποιο αντικείμενο συνδέεται με .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα