Καθορίστε τον τύπο δεδομένων για να δημιουργήσετε και να δώσει μια μεταβλητή όνομα και έναν αριθμό . Το πλησιέστερο αγκύλες καθορίζουν το πεδίο εφαρμογής μεταβλητή σας . Αν είναι δηλωθεί έξω από κάθε τιράντες , τότε το πεδίο εφαρμογής του είναι καθολική για αυτό το αρχείο . Στο ακόλουθο παράδειγμα, τα 10 θέσεις μνήμης τύπου " int " διατεθεί στη στοίβα. Παράδειγμα : " int arr [ 10 ] = { 0 } ? " 2
μεταβλητή της διαδικασίας σας
εικόνων 3
Μην κάνετε τίποτα για να καταστρέψει τη μεταβλητή αντικειμένου . . Αυτό θα συμβεί αυτόματα από τον compiler φορά βημάτων κατά την εκτέλεση του προγράμματος από το πεδίο εφαρμογής αυτής της μεταβλητής .
Εικόνων μεταβλητές σε Heap Memory
4
Χρησιμοποιήστε τον τελεστή " νέα " για να καθορίσετε τα δεδομένα πληκτρολογείτε για να δημιουργήσετε και έναν αριθμό . Στο Παράδειγμα 1 , έχουν 10 θέσεις μνήμης για τον τύπο " int " έχουν δημιουργηθεί στο σωρό μνήμη. Ο κωδικός είναι νόμιμη , αλλά αδύνατο να χρησιμοποιήσει, επειδή δεν υπάρχει σήμα ή το όνομα της μεταβλητής έχει ανατεθεί. Παράδειγμα 2 δείχνει τη σωστή δήλωση. Παράδειγμα 1 : " new int [ 10 ] ? " Παράδειγμα 2 : . " Int * arr = new int [ 10 ] ? "
5
μεταβλητή της διαδικασίας σας
Η 6
Εισάγετε μια γραμμή κώδικα με τον φορέα εκμετάλλευσης "διαγραφή" για να ελευθερώσει την μνήμη που έχει εκχωρηθεί και να εξισώσει το όνομα της μεταβλητής στην τιμή NULL . Παράδειγμα : " delete [ ] arr ? Arr = NULL? "
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα