Σχεδιάστε τα βασικά του μηχανή του παιχνιδιού . Αυτά περιλαμβάνουν τα πράγματα όπως η διαχείριση μνήμης , τον πυρήνα , και τους καταγραφείς που θα χρησιμοποιείται από όλες τις συνιστώσες του κινητήρα . Ένας διαχειριστής μνήμης δημιουργεί μια ομοιόμορφη διεπαφή για τη δημιουργία αντικειμένων του παιχνιδιού , και σας επιτρέπει να παρακολουθείτε τη χρήση της μνήμης σε όλο το πρόγραμμα . Ο πυρήνας είναι τα κότσια του μηχανή του παιχνιδιού , το πράγμα που εκτελείται σε κάθε πλαίσιο που διασφαλίζει ότι όλα τα άλλα τρεξίματα . Υλοτόμοι είναι ανεκτίμητη , και θα πρέπει να είναι ένα μέρος του κάθε σύνθετο πρόγραμμα . 2
Δημιουργήστε ένα γενικό σχέδιο για μια μηχανή παιχνιδιού που ταιριάζει στις ανάγκες σας . Τα κύρια συστατικά του κινητήρα είναι το συστατικό εισόδου , η κατάσταση updater παιχνίδι , και το συστατικό απόδοση . Το τμήμα εισόδου λαμβάνει την είσοδο του χρήστη και τις μεταφράζει σε κάτι η κατάσταση updater παιχνίδι μπορεί να χειριστεί . Η κατάσταση updater παιχνίδι χειρίζεται τα δεδομένα εισόδου για να ενημερώσετε την κατάσταση του παιχνιδιού . Η μηχανή απόδοσης εφιστά την κατάσταση του παιχνιδιού στην οθόνη . Αυτά μπορεί ο καθένας να είναι τόσο πολύπλοκη ή απλή , όπως θα πρέπει να είναι.
Εικόνων 3
Σχεδιασμός και εφαρμογή της συνιστώσας εισόδου . Αυτό θα εξαρτηθεί συχνά από το σύστημα το παιχνίδι πρόκειται να χρησιμοποιηθεί για , και μια πιο πολύπλοκη σχεδίαση , θα επιτρέψει τη χρήση σε πολλαπλά λειτουργικά συστήματα και διαμορφώσεις υλικού . Ο κινητήρας εισόδου θα πρέπει να δέχονται είσοδο από το κλειδί , , joystick , και, ενδεχομένως, άλλες συσκευές διεπαφής ανθρώπου - υπολογιστή ποντίκι και μετατροπή τους σε τιμές που είναι γραφτό να ενημερώσετε την κατάσταση του παιχνιδιού . Θα ήταν ίσως χρήσιμο να δημιουργήσουμε ένα εργαλείο που αντιστοιχίζει ορισμένες εισροές στο παιχνίδι ενέργειες .
Η 4
Δημιουργήστε την κατάσταση updater παιχνίδι . Αυτό είναι συχνά η πιο σύνθετη συνιστώσα της μηχανής παιχνιδιού. Θα χειριστεί τους κανόνες του παιχνιδιού , φυσικής του παιχνιδιού , καθώς και κάθε δικτύωσης το παιχνίδι μπορεί να χρειαστεί . Ένα μέρος του χρόνου που δαπανάται σχεδιασμό αυτού του τμήματος μπορεί να σώσει πολλούς πονοκεφάλους αργότερα .
5
Δημιουργήστε τη μηχανή rendering . Η πολυπλοκότητα ότι το συστατικό αυτό χρειάζεται εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό το ίδιο το παιχνίδι . Συχνά , 3D παιχνίδια θα έχουν πολύ εξελιγμένες μηχανές απόδοσης , προκειμένου να δημιουργήσει τις πιο οπτικά εκπληκτικά γραφικά δυνατόν, ενώ προσπαθεί να χρησιμοποιήσει το μικρό των πόρων του συστήματος , όπως μπορεί. Μερικές φορές, όμως , τα πράγματα απλά πρέπει να συντάσσεται στην οθόνη , όπως σε ένα παιχνίδι πόκερ , και ο προγραμματιστής δεν χρειάζεται να ενδιαφέρονται πολύ για το πώς οι πόροι του συστήματος .
Η 6
Δημιουργία εργαλείων για την διάφορες συνιστώσες. Εργαλεία , στο πλαίσιο αυτό , είναι προγράμματα που επιτρέπουν στους δημιουργούς παιχνιδιών για να προσθέσετε περιεχόμενο ή να διαμορφώσετε τα συστατικά για ένα συγκεκριμένο παιχνίδι . Για παράδειγμα , ένα εργαλείο εισόδου θα επιτρέψει ένας δημιουργός περιεχομένου για την αντιστοίχιση εισόδου πληκτρολογίου σε διάφορες ενέργειες του παιχνιδιού , όπου ένα εργαλείο για τη μηχανή απόδοσης θα μπορούσε να επιτρέψει σε έναν σχεδιαστή να επινοήσει μια γραφική διεπαφή χρήστη για ένα παιχνίδι . Εργαλεία και σας επιτρέπουν να ελέγξετε τα στοιχεία του κινητήρα το παιχνίδι σας χωρίς να τρέχουν ένα ολόκληρο παιχνίδι , και μπορεί να βοηθήσει να οδηγήσει σε καλύτερα σχεδιασμένα συστατικά .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα