Μάθετε πρώτα πώς διεύθυνση , το είδος και τις αξίες συνεργαστούν στη μνήμη του υπολογιστή . Κάθε μεταβλητή που χρησιμοποιείτε στο πρόγραμμά σας C θα έχει έναν τύπο και μια διεύθυνση στη μνήμη . Ας υποθέσουμε ότι Χ είναι μια διπλή λέξη ( ο τύπος ) που καταλαμβάνει θέσεις μνήμης 1000 και 1001 . Η διεύθυνση του X (γραπτή & X) είναι 1000 , αλλά το σύστημα γνωρίζει ότι το Χ είναι μια διπλή λέξη , οπότε η αξία του Χ (γραπτή X) θα είναι το 1000 και 1001 . Το Χ είναι το όνομα μιας κουτί που κατέχει σήμερα (για παράδειγμα) 15 , και αυτό μπορεί να αλλάξει . Η διεύθυνση του X είναι 1000 , και αυτό πιθανότατα δεν θα αλλάξει . 2
Μάθετε τι σημαίνει όταν θέσεις μνήμης περιέχουν τις διευθύνσεις των άλλων θέσεων μνήμης . Ο compiler C ξέρει πότε μια μεταβλητή είναι ένας δείκτης και το είδος των αντικειμένων που δείχνει . Για παράδειγμα , "διπλό * P ? " Είναι η δήλωση που δηλώνει P να είναι ένας δείκτης . Αυτό σημαίνει ότι το σύμβολο Ρ συνδέεται με μία θέση μνήμης ( ας πούμε 2000 ) και ότι το σύστημα γνωρίζει ότι τα πράγματα στη θέση 2000 ( δείκτες είναι μόνο μία λέξη μακρύ ) αποτελούν τις διευθύνσεις . Τώρα θα μπορούσατε να πείτε " P = &X; " και τα αποτελέσματα θα ήταν να βάλει 1000 ( τη διεύθυνση του Χ) στη θέση μνήμης του υπολογιστή 2000 . Αν αξιολογούνται τώρα * P ( P τι σημεία να ) , θα πάρετε 15 , επειδή τα σημεία P έως 15 . P περιέχει τη διεύθυνση του Χ , αλλά επισημαίνει στο περιεχόμενο της X.
εικόνων 3
Μάθετε κάθε νέα έννοια καλά πριν προχωρήσετε στο επόμενο . Κάθε νέα χρήση των pointers θα είναι « συντακτική ζάχαρη " για να κάνει τη γλώσσα πιο εύκολο στη χρήση . Εάν έχετε μια σαφή ιδέα για το πώς οι διευθύνσεις , τα είδη και το έργο μνήμης μαζί , έχετε τις γερές βάσεις που απαιτούνται για να κατανοήσει η συντακτική ζάχαρη .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα