Ένα αντικείμενο το παιδί -class θα κληρονομήσουν τις μεθόδους από τη μητρική τάξεις της . Όταν ένα παιδί κληρονομεί τις μεθόδους με το ίδιο όνομα , αυτό θα έχει σύγκρουση κληρονομιάς και πρέπει να καθορίσει ποια μέθοδο θα χρησιμοποιήσετε . Οι συγκρούσεις αυτές μπορεί να προκύψει από ατύχημα όταν ένας προγραμματιστής δίνει ακούσια μοναδικές μεθόδους σε διαφορετικές τάξεις μητρικής το ίδιο όνομα .
Εικόνων Επιδράσεις
Η
συγκρούσεις Κληρονομικότητα δημιουργούν σφάλματα στο λογισμικό . Όταν ένα αντικείμενο που εκτελείται σε ένα πρόγραμμα βιώνει σύγκρουση , θα δημιουργήσει ένα σφάλμα . Εκτός και αν έχει έναν τρόπο για να χειριστεί τις αντικρουόμενες μεθόδους της μητρικής τάξεις του, το πρόγραμμα ενδέχεται να μην λειτουργούν σωστά ή να διακοπεί τελείως , ανάλογα με το πόσο κρίσιμο είναι το αντικείμενο .
Η Εκτιμήσεις
Μερικές προγραμματιστές προγράμματα σχεδιασμού που δεν επιτρέπουν την πολλαπλή κληρονομικότητα ή ένας τρόπος για να μετατρέψετε πολλαπλά κληρονομιά σε ενιαία κληρονομιά . Οι προγραμματιστές μπορούν επίσης να καθορίσουν ένα σύνολο κανόνων για μια κατηγορία να ακολουθήσετε για να αποφύγετε την κληρονομιά των συγκρούσεων , όπως με τις μεθόδους disjointing μια κλάση κληρονομεί έτσι ώστε να μην λειτουργούν μαζί .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα