Προγραμματισμός

* Γνώση Υπολογιστών >> Προγραμματισμός >> C /C + + Προγραμματισμός

Πώς να Program Game Boy Advance παιχνίδια

Το Game Boy Advance είναι μια φορητή πλατφόρμα παιχνιδιών . Παρά ιδιωτικής φύσης της , χομπίστα προγραμματιστές υπολογιστών έχουν τη δυνατότητα να γράψουν τις δικές τους εφαρμογές , κυρίως παιχνίδια , που μπορεί να τρέξει σε αυτό . Στην πραγματικότητα , μια μεγάλη κοινότητα των ερασιτεχνών οι προγραμματιστές παιχνιδιών εργάζονται για το Game Boy ήταν . Όπως και όλα τα άλλα σχέδια ανάπτυξης παιχνιδιών , την ανάπτυξη ενός παιχνιδιού για το Game Boy Advance είναι πολύ πιο δύσκολο από ό, τι μπορεί να εμφανιστεί . Ανάπτυξη για το Game Boy Advance απαιτεί βαθιά γνώση της γλώσσας προγραμματισμού C . Οδηγίες
Η 1

Κατεβάστε τα εργαλεία για Game Boy Advance ανάπτυξη . Το κύριο εργαλείο που είναι ειδικά για την ανάπτυξη για την πλατφόρμα είναι ο compiler , το οποίο περιλαμβάνει τις σχετικές βιβλιοθήκες λογισμικού . Κατεβάστε έναν εξομοιωτή για να ελέγξετε το παιχνίδι σας και να κατεβάσετε την δωρεάν VirtualBoy , δεδομένου ότι έχει γίνει κάτι σαν πρότυπο για την ανίχνευση μεταξύ του χομπίστα κοινότητας . Κατεβάστε ένα IDE ( ολοκληρωμένο περιβάλλον ανάπτυξης ) που έχει επισημάνετε τη σύνταξη και ολοκλήρωση κώδικα για τη γλώσσα προγραμματισμού C . Επιλογές περιλαμβάνουν IDE Eclipse , NetBeans , και τον Κώδικα :: Blocks, τα οποία είναι πολλαπλής πλατφόρμας και τρέχει σε Linux , Mac OS /X και Windows . 2

Εισάγετε το επιθυμητό αρχείο C που ελέγχει του στο Game Boy Η προπώληση των ελέγχων . Ο κωδικός για αυτό είναι # include " keypad.h . " Με αυτόν τον τρόπο σας επιτρέπει να καλέσετε τις ενσωματωμένες λειτουργίες που ελέγχουν στο D -pad του συστήματος και άλλα κουμπιά .
Εικόνων 3

Ορίστε τον τύπο των γραφικών που το παιχνίδι σας θα χρησιμοποιήσει χρησιμοποιώντας το C # καθορίσει δήλωση. Μπορείτε να εμφανίσετε γραφικά στα συστήματα με τρεις τρόπους , επισημαίνονται τρόποι 3 έως 5 . Λειτουργία 3 είναι η χαμηλότερη ρύθμιση ανάλυσης , αλλά επιτρέπει για τον υψηλότερο αριθμό των χρωμάτων , ενώ η λειτουργία 5 είναι η υψηλότερη ανάλυση οθόνης λειτουργία , αλλά επιτρέπει επίσης το μικρότερο αριθμό των χρωμάτων . Λειτουργία 4 είναι μεταξύ των τρόπων 3 και 5 . Ο κωδικός θα μοιάζει με αυτό : # define MODE_4 0x4
Η 4

Ο κώδικας κύρια κλάση του παιχνιδιού σας . . Η κύρια κατηγορία είναι όπου το πρόγραμμα ξεκινά την εκτέλεση κώδικα κατά την έναρξη της εφαρμογής . Δεδομένου ότι κάνετε ένα video game , περιλαμβάνει βρόχο ενημέρωση του παιχνιδιού σας , μερικές φορές αναφέρεται ως το βρόχο του παιχνιδιού . Αυτό είναι ένα άπειρο βρόχο που κάνει το παιχνίδι σας συνεχώς έλεγχος για την είσοδο του χρήστη , όπως το πάτημα του D -pad και μεταβάλλουν το περιβάλλον την πάροδο του χρόνου , όπως είναι οι αλλαγές βαθμολογία ενός παίκτη με βάση τον έπαιρνε πολύ χρόνο για να ολοκληρώσει μια πρόκληση . Ένας βρόχος ενημέρωση δείγμα θα δούμε κάτι σαν αυτό : while ( 1 ) { αν { player.y - - ? } ... ( ( ( * ΚΛΕΙΔΙΑ ) & KEY_UP ) ! ) } . Η παραπάνω κώδικα κινείται στην οθόνη όταν πατάτε το πλήκτρο «επάνω» . Συμπληρώστε το βρόχο με τις δράσεις για τα άλλα κουμπιά και κάθε άλλο παιχνίδι λογικής που το παιχνίδι σας ζητά .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα