1 Τοποθετήστε Ενσωματώστε το περιβάλλον ανάπτυξης και να ξεκινήσετε ένα νέο έργο . Ένα κενό αρχείο πηγαίου κώδικα θα εμφανιστεί στο χώρο εργασίας 2
αναγνωρίσει τρεις συστοιχίες ακέραιο: . Α, β , και γ . Θα προσθέσετε τις τιμές που περιέχονται σε πίνακες α και β στην τρίτη σειρά , c . Το αναγνωριστικό πίνακα είναι το όνομα του πίνακα, σε αυτό το παράδειγμα - α, β , ή c.You μπορούν να επιλέξουν οποιεσδήποτε τιμές να τοποθετήσετε σε σειρά σας , αλλά θα πρέπει να δούμε κάτι σαν αυτό :
int a [ ,"To anagno̱ristikó pínaka eínai to ónoma tou pínaka, se af̱tó to parádeigma - a, v , í̱ c.You boroún na epiléxoun opoiesdí̱pote timés na topothetí̱sete se seirá sas , allá tha prépei na doúme káti san af̱tó :̱
int a [ ] = { 0 , 1 , 2 } ?
int b [ ] = { 2 , 1 , 0 } ?
int c [ ] = { 0 , 0 , 0 } ?
Η 3
κρίνει τρίποντα σε ακέραιο τύπους , όπως αυτό :
int * aPtr , * bPtr , * cptr ?
Η 4
Εκχώρηση της συστοιχίας αναγνωριστικό ( ένα σταθερό δείκτη ) κάθε συστοιχίας σε συστοιχίες δημιουργήθηκε στο βήμα 2 . Θα εκτέλεση αριθμητικής δεικτών , η οποία δεν είναι δυνατόν σε δείκτη σταθερές , έτσι ώστε να πρέπει να εκχωρήσετε το δείκτη σταθερά πίνακα με μη σταθερή δείκτες
aPtr = α ? .
BPtr = b ?
cptr = c ?
5
Δημιουργήστε μια θηλιά που προσθέτει κάθε στοιχείο του πίνακα a στο b σειρά και αποθηκεύει το αποτέλεσμα στον πίνακα c . Αυτό μπορεί να γίνει με το γράψιμο αυτό :
int i = 0 ?
While ( i <3 )
{ * ( cptr + + ) = * ( aPtr + + ) + * ( bPtr + + ) ? + + i ? " . 2 2 2 " }
Η
6 Εκτυπώστε τα αποτελέσματα, τα οποία θα πρέπει να είναι
printf ( " % d % d % d \\ n " , c [ 0 ] , c [ 1 ] , c [ 2 ] ) ?
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα