Προγραμματισμός

* Γνώση Υπολογιστών >> Προγραμματισμός >> C /C + + Προγραμματισμός

Πώς να μετατρέψετε ακτίνια σε μοίρες σε C ​​+ + γλώσσα στην Τριγωνομετρία

Η γλώσσα προγραμματισμού C + + έχει πολλά χαρακτηριστικά που επιτρέπουν στους προγραμματιστές να ολοκληρώσει σύνθετες μαθηματικές πράξεις . Η " cmath " βιβλιοθήκη έχει ενσωματωμένες λειτουργίες που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να λύσει πολλά κοινά προβλήματα στην τριγωνομετρία . Στην τριγωνομετρία , μπορείτε να μετρήσετε μια γωνία χρησιμοποιώντας είτε ακτίνια ή βαθμούς? Εάν γράφετε ένα πρόγραμμα που κάνει χρήση των τριγωνομετρικών συναρτήσεων σε cmath , ίσως χρειαστεί να μετατρέψετε από ακτίνια σε μοίρες σε κάποιο σημείο . Αυτό είναι ένα πολύ εύκολο να επιτευχθεί σε C + + . Τα πράγματα που θα χρειαστείτε
C + + ολοκληρωμένο περιβάλλον ανάπτυξης ( IDE ) , όπως Eclipse CDT
C + + Compiler , μια τέτοια GCC
Η Εμφάνιση Περισσότερες οδηγίες
Η 1

Ξεκινήστε το C + + IDE κάνοντας κλικ στο εικονίδιο του προγράμματος του . Όταν φορτώνει , επιλέξτε " File /New /Project" και επιλέξτε " C + + του έργου . " Ένα νέο C + + project δημιουργείται και ένα κενό αρχείο πηγαίου κώδικα εμφανίζεται στον επεξεργαστή κειμένου IDE 2

Εισαγωγή του " iostream " βιβλιοθήκη γράφοντας την ακόλουθη γραμμή στο επάνω μέρος του αρχείου πηγαίου κώδικα : .

# include εικόνων
3

Δημιουργήστε μια κύρια λειτουργία γράφοντας τον παρακάτω κώδικα κάτω από τη δήλωση γραμμένο στο προηγούμενο βήμα :

int main ( ) {


}
Η 4

κηρύξει δύο μεταβλητές που θα αποθηκεύσετε μια τιμή σε ακτίνια και βαθμούς γράφοντας τα εξής ( συμπεριλαμβανομένων εγκοπές) στο πλαίσιο των αγκύλες από την κύρια λειτουργία που έγραψε στο Βήμα 3 :

διπλό ακτίνια = 0 ?

διπλά πτυχία = 0 ?
5

αναγνωρίσει μια σταθερά που θα αποθηκεύσει το πηλίκο από 180 μοίρες πάνω pi ? αυτή η τιμή ισούται με τον αριθμό των βαθμών σε ένα ακτίνιο . Με την επίλυση αυτού του πηλίκο σε έναν υπολογιστή , μπορείτε να αποθηκεύσετε το πρόγραμμά σας κάποια μαθηματικά . Γράψτε τα εξής κάτω από τις δηλώσεις μεταβλητών στην κύρια λειτουργία σας :

const double degreesPerRadian = 57,2957 ?
Η 6

Αποστολή κάποιο κείμενο στην κονσόλα που ενημερώνει το χρήστη για το τι κάνει το πρόγραμμα , όπως αυτό :

cout <<"Μετατροπή ακτίνια σε μοίρες " < Η 7

Προτροπή του χρήστη να εισάγετε μια τιμή σε ακτίνια , όπως αυτό :

cout <<"Παρακαλώ εισάγετε μια τιμή σε ακτίνια : " < 8

Αποδοχή εισόδου του χρήστη και να αποθηκεύει την τιμή στη μεταβλητή " ακτίνια " γράφοντας το ακόλουθη γραμμή κώδικα :

cin >> ακτίνια ?
Η 9

Μετατρέψτε την τιμή που εισάγεται σε βαθμούς με τον πολλαπλασιασμό από την σταθερή τιμή " degreesPerRadian , " όπως αυτό :

μοίρες ακτίνια = * degreesPerRadian ?

10

εξόδου τιμή μετά τη μετατροπή , όπως αυτό :

cout <<βαθμούς <<" βαθμούς ". <
11

Μεταγλώττιση και εκτέλεση του προγράμματος πιέζοντας το πλήκτρο " Play" πράσινο κουμπί που βρίσκεται στην επάνω γραμμή κουμπιών στο IDE . Το πρόγραμμα θα εκτελέσει και θα σας ζητήσει να εισάγετε μια τιμή . Input " 1 " και πατήστε enter . Η έξοδος είναι η τιμή της 1 ακτίνιο σε μοίρες , και θα πρέπει να μοιάζει κάπως έτσι : .

57.2957 βαθμούς
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα