Προγραμματισμός

* Γνώση Υπολογιστών >> Προγραμματισμός >> C /C + + Προγραμματισμός

Πώς να αφαιρέσει το Εκθέτης Από Float σε C + +

Η γλώσσα προγραμματισμού C + + έχει ένα ενσωματωμένο στη βιβλιοθήκη μαθηματικών που σας επιτρέπει να εκτελέσετε πολλές πολύπλοκους υπολογισμούς στο πρόγραμμά σας . Για παράδειγμα , μπορείτε να αυξήσετε τους αριθμούς σε ορισμένες εξουσίες και να λύσει λογαρίθμους με χρήση C + + μαθηματικές συναρτήσεις βιβλιοθήκης. Αυτό είναι χρήσιμο εάν έχετε έναν αριθμό κινητής υποδιαστολής ( ή float ) που έχει μια εκθετική στοιχείο που θέλετε να καταργήσετε . Μπορείτε να καταργήσετε αυτήν την εκθετική συνιστώσα χρησιμοποιώντας μερικές σύντομες αριθμητικές πράξεις και δηλώσεις C + + πρόγραμμα . Τα πράγματα που θα χρειαστείτε
C + + ολοκληρωμένο περιβάλλον ανάπτυξης ( IDE ) , όπως Eclipse CDT
C + + Compiler , μια τέτοια GCC
Η Εμφάνιση Περισσότερες οδηγίες
Η

1 Τοποθετήστε το C + + IDE κάνοντας κλικ στο εικονίδιο του προγράμματος του . Όταν ανοίγει , επιλέξτε « File /New /Έργο » και επιλέξτε « C + + Έργου » για να δημιουργήσετε ένα νέο C + + project . Ένα κενό αρχείο πηγαίου κώδικα εμφανίζεται στο τμήμα επεξεργασίας κειμένου του IDE 2

Εισαγωγή του " μαθηματικά " της βιβλιοθήκης γράφοντας τα εξής στο επάνω μέρος του αρχείου πηγαίου κώδικα : .

# περιλαμβάνουν εικόνων
3

Δημιουργήστε μια κύρια λειτουργία . Αυτό είναι όπου το πρόγραμμά σας ξεκινά την εκτέλεση . Για το πρόγραμμα αυτό , το σύνολο του κώδικα θα πάει μέσα στις αγκύλες της κύριας λειτουργίας . Γράψτε τα ακόλουθα για να δημιουργήσετε μια κύρια λειτουργία :

int main ( ) {

}
Η 4

αναγνωρίσει ένα τύπο δεδομένων κινητής σημείο και να ορίσετε την αξία του 5Ε2 ( ή 500 ) . Μπορείτε να το πετύχετε αυτό με το γράψιμο την ακόλουθη δήλωση :

float x = 5E2 ?
5

Δημιουργήστε έναν τύπο δεδομένων ακέραιο και να ορίσετε την αξία του λογάριθμο της "x ". Ένας τρόπος να γίνει αυτό είναι να χρησιμοποιήσετε τη λειτουργία " log10 " , η οποία λύνει ένα λογάριθμο με βάση 10 για έναν αριθμό . Συνδέοντας την τιμή που είναι αποθηκευμένη στο "x ", θα πάρετε έναν αριθμό μεταξύ δύο και τρία , από το 500 είναι μεταξύ 100 ( δέκα στη δύναμη του 2 ) και 1000 ( δέκα στη δύναμη του 3 ) . Με την αποθήκευση αυτό ακέραιο, μπορείτε αυτόματα στρογγυλοποίηση προς τα κάτω 2 . Για να αποθηκεύσετε το λογάριθμο με βάση 10 του "x " σε ένα νέο ακέραια μεταβλητή , γράψτε την ακόλουθη δήλωση :

int εκθέτης = log10 ( x ) ?
Η 6

Δημιουργήστε μια νέα μεταβλητή το όνομα " tenToExp ", το οποίο θα αποθηκεύσει την αξία δέκα στη δύναμη του ό, τι κατέχει η μεταβλητή " εκθέτη . " Δεδομένου ότι η μεταβλητή " εκθέτης " κρατά την τιμή των 2 , " tenToExp " κρατά την τιμή των 100 . Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη λειτουργία " pow " για να εκτελέσετε αυτή τη λειτουργία . Γράψτε την ακόλουθη δήλωση :

int tenToExp = pow ( 10 , εκθέτης) ?
Η 7

Δημιουργήστε ένα νέο αριθμό κινητής υποδιαστολής που θα αποθηκεύσει την αξία της αρχικής μεταβλητής κινητής υποδιαστολής "x «χωρίς την εκθετική συνιστώσα . Μπορείτε να ονομάσετε αυτήν τη μεταβλητή " xNoExponent . " Για να αφαιρέσετε την εκθετική συνιστώσα , θα πρέπει να διαχωρίσετε την αρχική μεταβλητή "x " από την τιμή που είναι αποθηκευμένη στη μεταβλητή " tenToExp . " Ο λόγος για τον οποίο δουλεύει αυτό είναι επειδή η μεταβλητή " tenToExp " ισούται με εκατό , και το " χ " ισούται με πεντακόσια . . Διαιρώντας τα δύο αποτελέσματα στην αξία των πέντε ετών, η οποία είναι "x " , χωρίς την εκθετική συνιστώσα

επιπλέουν xNoExponent = x /tenToExp ?
8

Εκτυπώστε την αξία που κατέχει " xNoExponent " γράφοντας την ακόλουθη δήλωση :

cout < Η 9

Εκτελέστε το πρόγραμμα πατώντας το πράσινο κουμπί αναπαραγωγής . Το πρόγραμμα αφαιρεί την εκθετική συνιστώσα για την μεταβλητή " x" και εκτυπώνει το αποτέλεσμα , το οποίο είναι ο αριθμός πέντε .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα