Προγραμματισμός

* Γνώση Υπολογιστών >> Προγραμματισμός >> C /C + + Προγραμματισμός

Πώς να μετατρέψετε INT για να Float

γλώσσες προγραμματισμού Αντιμετωπίζουμε τα δεδομένα με διαφορετικό τρόπο ανάλογα με τον τύπο του . Α αντιπροσωπεύει δυαδικά δεδομένα , όπως έναν αριθμό , ένα γράμμα, και πολλά άλλα αντικείμενα. Περισσότερες γλώσσες προγραμματισμού παρέχουν κάποιο μηχανισμό για τη μετατροπή από τον έναν τύπο δεδομένων σε άλλο. Για παράδειγμα, η γλώσσα προγραμματισμού C επιτρέπει να μετατρέψει τους αριθμούς του τύπου " int " στους αριθμούς του τύπου «επιπλέουν» . Η κύρια διαφορά μεταξύ αυτών των δύο είναι ότι ο τύπος «επιπλέουν» έχει ένα δεκαδικό σημείο και κλασματική συνιστώσα. Μπορείτε να μετατρέψετε τους τύπους αριθμός αρκετά εύκολα σε C. Οδηγίες
Η

1 Τοποθετήστε το C IDE κάνοντας κλικ στο εικονίδιο του προγράμματος του . Όταν ανοίγει , επιλέξτε « File /New /Έργο » και επιλέξτε «C Έργου » για να δημιουργήσετε ένα νέο έργο C . Ένα κενό αρχείο πηγαίου κώδικα εμφανίζεται στο τμήμα επεξεργασίας κειμένου του IDE . 2

Δημιουργήστε μια κύρια λειτουργία που θα κρατήσει όλα κώδικα του προγράμματος σας . Αυτή είναι η πρώτη δήλωση που απαιτείται για την προετοιμασία του πίνακα. Γράψτε την ακόλουθη δήλωση στην κορυφή του αρχείου πηγαίου κώδικα :

int main ( ) {

}
εικόνων 3

αναγνωρίσει ένα " int " μεταβλητή γράφοντας την ακόλουθη δήλωση μεταξύ των αγκυλών από τις κύριες λειτουργίες :

int x = 500 ?
Η 4

αναγνωρίσει μια μεταβλητή " επιπλέουν " και να ορίσετε την αξία του " int " μεταβλητή . Μπορείτε να το κάνετε αυτό χρησιμοποιώντας μια λειτουργία cast, το οποίο περιλαμβάνει την τοποθέτηση του τύπου που θέλετε να μετατρέψετε σε εσωτερικό παρένθεση πριν το όνομα της μεταβλητής . Για παράδειγμα , να ρίχνει "x " σε " float », γράφουν τα εξής :

float y = ( float ) x ?
5

Εκτυπώστε την τιμή της μεταβλητής « y " στην κονσόλα εξόδου γράφοντας την ακόλουθη δήλωση :

printf ( "% f " , y ) ?
Η 6

Εκτελέστε το πρόγραμμα πατώντας το πράσινο κουμπί" Play " . Η έξοδος του προγράμματος μοιάζει με αυτό :

500.000000
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα