Προγραμματισμός

* Γνώση Υπολογιστών >> Προγραμματισμός >> C /C + + Προγραμματισμός

Πώς να κάνει μια βασική παιχνίδι σε C + +

C + + είναι μια γλώσσα προγραμματισμού που επιτρέπει την ανάπτυξη μιας ποικιλίας των εφαρμογών , συμπεριλαμβανομένων των διαδραστικών παιχνιδιών . Κάνοντας ένα σύγχρονο παιχνίδι παίρνει δεκάδες προγραμματιστές χρόνια για να ολοκληρώσει , ακόμη και ένας αρχάριος προγραμματιστής μπορεί να κάνει ένα απλό παιχνίδι , όπως μαντέψουν έναν αριθμό μεταξύ ενός και 10 . Κάνοντας ένα διαδραστικό παιχνίδι είναι μεγάλη πρακτική προγραμματισμού , γιατί σας διδάσκει πώς να ασχοληθεί με την είσοδο και έξοδο στο χρήστη . Αυτά είναι δύο κρίσιμες πτυχές όλα προγραμματιστές πρέπει να κατέχουν . Τα πράγματα που θα χρειαστείτε
C + + ολοκληρωμένο περιβάλλον ανάπτυξης ( IDE ) , όπως Eclipse CDT
C + + Compiler , μια τέτοια GCC
Η Εμφάνιση Περισσότερες οδηγίες
Η

1 Τοποθετήστε το C + + IDE κάνοντας κλικ στο εικονίδιο του προγράμματος του . Όταν ανοίγει , επιλέξτε " File /New /Project" και επιλέξτε " C + + Project" για να δημιουργήσετε ένα νέο C + + project . Ένα κενό αρχείο πηγαίου κώδικα εμφανίζεται στο τμήμα επεξεργασίας κειμένου του IDE . 2

Γράψτε τις ακόλουθες γραμμές στο πάνω μέρος του αρχείου πηγαίου κώδικα για να εισάγετε τις βιβλιοθήκες των λειτουργιών που είναι απαραίτητες για να χειριστεί την είσοδο του χρήστη , ο χρήστης παραγωγής και η παραγωγή τυχαίων αριθμών :

# include

# include

# include

χρησιμοποιώντας namespace std ?
εικόνων 3

Γράψτε το παρακάτω "κύριος " δήλωση της συνάρτησης , το οποίο χρησιμεύει ως σημείο εισόδου στο πρόγραμμά σας . Όλος ο κώδικας σας θα διαμένουν σε - μεταξύ των αγκύλες που ακολουθούν την κύρια λειτουργία παρακάτω :

int main ( ) {

}
Η 4

Γράψτε μια δήλωση ότι εκπέμπει ένα μήνυμα προς τον χρήστη ενημερώνοντάς τους για το στόχο του παιχνιδιού , όπως αυτό :

cout <<" ! Παρακαλούμε μαντέψει έναν αριθμό μεταξύ ενός και δέκα " < 5

Γράψτε μια εντολή που εξάγει ένα μήνυμα προς τον χρήστη ενημερώνοντάς τους για το στόχο του παιχνιδιού , όπως αυτό :

cout <<" Παρακαλώ να μαντέψει ένας αριθμός μεταξύ ενός και δέκα ! " < Η 6

Δημιουργήστε μια μεταβλητή τα καταστήματα εικασία του παίκτη , όπως αυτό :

int υποθέτω = 0 ?
Η 7

Γράψτε μια δήλωση που διαβάζει τα δεδομένα εισόδου από το πληκτρολόγιο :

cin >> εικασία ?
8

Γράψτε ένα " if", που ελέγχει για να δει εάν ή όχι player σας μαντέψατε σωστά . Αν ο παίκτης έχει μαντέψει σωστά την απάντηση , μπορείτε να δώσετε ένα απλό συγχαρητήριο μήνυμα σαν κι αυτό :

εάν ( απάντηση == εικασία )

{ cout <<" Έχετε δίκιο Συγχαρητήρια ! ! " < Η 9

Γράψτε ένα « άλλο » δήλωση που εκτελείται κάθε φορά που ο παίκτης μαντεύει σωστά. Μπορείτε επίσης να εξάγετε η σωστή απάντηση σαν αυτό :

άλλο

{ cout <<" Λάθος Η σωστή απάντηση είναι : . " < Η 10

Εκτελέστε το πρόγραμμα πατώντας το πλήκτρο "Play" πράσινο βρίσκεται στην επάνω γραμμή κουμπιών στο IDE . Το πρόγραμμα ξεκινά ένα παράθυρο και σας ζητάει να εισάγετε έναν αριθμό . Δοκιμάστε και να μαντέψει τη σωστή απάντηση !
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα