Προγραμματισμός

* Γνώση Υπολογιστών >> Προγραμματισμός >> C /C + + Προγραμματισμός

Πώς να κάνω μια Υπολογιστής ΣΔΣ σε C + +

Υπολογισμός ΣΔΣ σας μπορεί να είναι μια δύσκολη και χρονοβόρα διαδικασία . Όταν προσπαθείτε να βρείτε τι βαθμούς που πρέπει να λάβουν προκειμένου να επιτευχθεί ένα μέσο σημείο συγκεκριμένο βαθμό γίνεται ακόμα πιο χρονοβόρα , απαιτεί πολλαπλές επανεκτιμήσεις . Χτίζοντας ένα απλό κομπιουτεράκι ΣΔΣ σε C + + μπορεί να σώσει ώρες περισυλλογής και μαθηματικές εργασίες και να σας δώσει μια αξιόπιστη μέτρηση της τρέχουσας ή προβλεπόμενης ΣΔΣ σας . Τα πράγματα που θα χρειαστείτε
C + + compiler

Παρουσίαση Περισσότερες οδηγίες
Η 1

Προσθήκη " # include " και " using namespace std ? " Χωρίς τιμών στην αρχή του προγράμματος. Τύπος " στην main () { } " χωρίς εισαγωγικά για να κρατήσει τις λειτουργίες σας . 2

Δημιουργία μεταβλητών για κάθε απαραίτητο αριθμό που χρησιμοποιείται για τον υπολογισμό GPA χρησιμοποιώντας ακέραιο και float . Στην αρχή της εφαρμογής , οι μεταβλητές είναι απαραίτητες για ώρες πορεία , βαθμός, συνολικά ώρες , τα σημεία και συνολικά σημεία . Ακέραιοι χρησιμοποιούνται για ακέραιους αριθμούς , ενώ πλωτήρας χρησιμοποιείται για οποιοδήποτε αριθμό που μπορεί να είναι ένα δεκαδικό . Για παράδειγμα, προσθέστε " int ώρες ? Βαθμού int ? Επιπλέουν totalhours ? Επιπλέουν σημεία? Επιπλέουν totalpoints ? " Χωρίς εισαγωγικά και μια αλλαγή γραμμής μετά από κάθε ερωτηματικό
εικόνων 3

Κάντε μια έξοδος κειμένου . χρησιμοποιώντας έξοδο C ( cout ) . Πληκτρολογήστε " cout <<", ακολουθούμενο από το κείμενο που θέλετε σε εισαγωγικά . Για να εκτυπώσετε μια μεταβλητή αντί για κείμενο , πληκτρολογήστε το όνομα της μεταβλητής χωρίς εισαγωγικά . Για παράδειγμα , " cout <<" Εισάγετε τον αριθμό των ωρών πίστωσης για τον πρώτο κύκλο , ακολουθούμενο από το αριθμητικό βαθμό έλαβε ή αναμένεται . \\ n " ? " χωρίς το πρώτο και το τελευταίο εισαγωγικά . " \\ n" δημιουργεί μια αλλαγή γραμμής , ώστε τα επόμενα εμφανίζεται το κείμενο στην επόμενη γραμμή .
Η 4

Δημιουργία ", ενώ " λειτουργία που θα loop επ 'αόριστον για τον υπολογισμό της ΣΔΣ . Πληκτρολογήστε ", ενώ ( 1 <2 ) { } " χωρίς τα εισαγωγικά . Αυτό λέει στον υπολογιστή που εφ 'όσον 1 είναι μικρότερη από 2 , επαναλάβετε τις οδηγίες μέσα σε παρένθεση .
5

Συγκεντρώστε είσοδο από το χρήστη . Χρησιμοποιήστε εισόδου C πληκτρολογώντας " cin >> ώρες >> βαθμού? ", Το οποίο επιτρέπει στο χρήστη να πληκτρολογήσει τις ώρες , πατήστε enter , πληκτρολογήστε το βαθμό και πατήστε enter πάλι , αποθηκεύσετε τις πληροφορίες για χρήση στην εφαρμογή

6

Υπολογίστε τα σημεία βαθμό με τον " σημεία " μεταβλητή που δημιουργήσατε στο βήμα 2 και, στη συνέχεια καθιστά ίσο με τον αριθμό των ωρών μαθήματος πολλαπλασιάζεται με τον αριθμητικό βαθμό . Για παράδειγμα , τα «σημεία = ώρες * βαθμού? " Ακολουθούμενο από " totalhours = totalhours + ώρες ? ", Το οποίο κάνει το επόμενο εισαγωγής πληροφοριών κατηγορία του χρήστη και προσθέτει ότι με την τρέχουσα συνολική λειτουργία . Κάντε το ίδιο για τα σημεία βαθμό με την προσθήκη " totalpoints = totalpoints + πόντους ? "
Η 7

Δημιουργήστε μια μεταβλητή για την ΣΔΣ και υπολογίζει τον αριθμό την ίδια στιγμή . . Πληκτρολογήστε " επιπλέουν gpa = ( totalpoints /totalhours ) ? " Με τα σημεία βαθμού διαιρείται με το σύνολο των ωρών που σας δίνει ένα συνολικό ΣΔΣ
8

Ενημερώστε τον χρήστη της τρέχουσας συνολικής ΣΔΣ τους, δημιουργώντας μια έξοδο με πολλαπλές . χορδές . Αυτό μπορεί να γίνει με την προσθήκη " <<" ανάμεσα σε κάθε σειρά . Για παράδειγμα , " cout <<" τρέχουσα ΣΔΣ σας είναι : " <
9

Διαγράψτε την τρέχουσα συνολική gpa πληκτρολογώντας " gpa = NULL? " Για να εξασφαλιστεί ότι δεν δημιουργούνται προβλήματα με τον εκ νέου υπολογισμό και την κατανομή της μεταβλητής . Αυτό πρέπει να είναι το τελευταίο κείμενο που λήγει πριν από τις αγκύλες . Όταν εκτελείται η εφαρμογή , η εφαρμογή θα πρέπει τώρα να επιστρέψετε στην αρχή της " , ενώ " δήλωση και να λάβει τη συνδρομή , τον υπολογισμό του GPA λειτουργίας και να το εκτυπώσετε για το χρήστη .
Η 10

χτίσει την αίτηση με compiler σας κάνοντας κλικ στο " Build ", τότε " Run" στη γραμμή μενού ή κάνοντας κλικ στο εικονίδιο " Δημιουργία & Run" , στη συνέχεια, εκτελέστε την εφαρμογή .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα