Προγραμματισμός

* Γνώση Υπολογιστών >> Προγραμματισμός >> C /C + + Προγραμματισμός

Η χρήση ενός Προεπιλογή Κατασκευαστής C

αντικειμενοστρεφής προγραμματισμός αποτελεί ένα παράδειγμα κωδικοποίησης ως στόχο να οργανώσει κώδικα και να διευκολύνει την ανάπτυξη των περίπλοκων σχεδίων . Κεντρικό ρόλο σε αυτό το παράδειγμα είναι η « τάξη». Για την τάξη για να εκτελέσει ουσιαστικά τη λειτουργία του , η έννοια του « κατασκευαστή » μπαίνει Χρησιμοποιώντας τον κατασκευαστή , ο compiler μπορεί να χειριστεί τη δημιουργία αντικειμένων για τον προγραμματιστή . Ακόμη και αν ο προγραμματιστής δεν ορίζει ένα κατασκευαστή , ο compiler θα χρησιμοποιήσει μια προεπιλεγμένη έτσι ώστε ο προγραμματιστής δεν χρειάζεται να ασχοληθεί με χαμηλού επιπέδου , ​​περίπλοκες λεπτομέρειες του προγραμματισμού , όπως η εκχώρηση μνήμης . Κλάσεις και αντικείμενα
Η

Σε αντικειμενοστρεφή προγραμματισμό , η κεντρική δομή είναι η « τάξη». Η κλάση χρησιμεύει ως πρότυπο από το οποίο «αντικείμενα » ή αφηρημένοι τύποι δεδομένων , δημιουργούνται . Μέσα από μια κατηγορία , ο προγραμματιστής καθορίζει ποια είδη δεδομένων που θα περιέχει το αντικείμενο , ποιες μεθόδους θα έχει , πώς δημιουργείται και πώς καταστρέφεται . Μια κατηγορία «μπάλα» μπορεί να περιέχει μια δεκαδική τιμή αντιπροσωπεύει μια ακτίνα και μια μέθοδο " χώρο " για να υπολογίσετε περιοχή από την ακτίνα . Στην ουσία , η κατηγορία καθορίζει ποια είναι τα αντικείμενα και τι κάνουν .
Εικόνων Κατασκευαστές
Η

Ένα σημαντικό μέρος της κάθε κατηγορίας είναι ο κατασκευαστής . Κατασκευαστές διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στις τάξεις επειδή οι ίδιοι οι κατηγορίες αποτελούν ένα νέο τύπο δεδομένων , που δημιουργήθηκε από το χρήστη . Σε αντίθεση με την « καταστροφέα », η οποία καθορίζει τι θα συμβεί σε κάποιο στιγμιότυπο αντικειμένου όταν διαγράφεται , ο κατασκευαστής καθορίζει τι θα συμβεί σε ένα αντικείμενο , όταν τεκμηριώθηκε. Οι κατασκευαστές να χρησιμοποιούνται μόνο όταν ένα αντικείμενο αρχικοποιείται , που σημαίνει ότι ο προγραμματιστής χρησιμοποιεί το " νέο " λέξη-κλειδί και να παρέχει επιχειρήματα κατασκευαστή στην περίπτωση του εθίμου κατασκευαστών .

Η Προεπιλογή εναντίον Custom Κατασκευαστές

Κατασκευαστές έρχονται σε δύο ποικιλίες : έθιμο και προεπιλογή. Η προεπιλεγμένη κατασκευή αντιπροσωπεύει τη σιωπηρή μέθοδος που χρησιμοποιείται από τον compiler να δημιουργήσετε ένα αντικείμενο στη μνήμη . Αν ο προγραμματιστής ορίζει καμία ειδική κατασκευαστές ή δεν επαναπροσδιορίσει την προεπιλογή, ο compiler χρησιμοποιεί το προεπιλεγμένο κατασκευαστή . Προσαρμοσμένη κατασκευαστές είναι εκείνες στις οποίες ο προγραμματιστής καθορίζει ειδικές ενέργειες ο compiler πρέπει να λάβει κατά στιγμιότυπο ενός αντικειμένου , όπως δίνοντας στα μέλη της εσωτερικής τάξης προεπιλεγμένες τιμές δεδομένων ή οίκηση μια εσωτερική δομή δεδομένων .
Εικόνων Αναγκαιότητα Προεπιλογή Κατασκευαστών

Στην ουσία , οι τάξεις αποτελούν τους νέους τύπους δεδομένων . Ένας υπολογιστής δεν έχει τρόπο για την αποθήκευση αυτών των τύπων δεδομένων " εγγενώς " στη μνήμη , έτσι ώστε το προεπιλεγμένο κατασκευαστή διαθέτει αρκετή μνήμη σε μια βάση ανά -αντικείμενο ανάλογα με τα δεδομένα και τις μεθόδους που περιέχει μια κατηγορία . Αυτή η βασική δραστηριότητα επιτρέπει στον προγραμματιστή να παραιτηθεί από κάποιες ευθύνες χαμηλού επιπέδου κατά το σχεδιασμό τάξεις . Αυτό σημαίνει ότι μπορεί είτε να αφήσει την προεπιλεγμένη όπως είναι , γνωρίζοντας ότι ο compiler θα χειριστεί κατηγορία κατασκευών, όταν εμφανίσεων αντικειμένων , ή αυτή να τροποποιήσετε το προεπιλεγμένο να εκτελέσει κάποιες πρόσθετες εργασίες γνωρίζοντας ότι θα χειριστεί ακόμα κατανομή μνήμης χαμηλού επιπέδου .


εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα