Προγραμματισμός

* Γνώση Υπολογιστών >> Προγραμματισμός >> C /C + + Προγραμματισμός

Πώς να χρησιμοποιήσετε το Skeleton αρχεία σε OGRE

Η ελεύθερη , open-source εργαλείο 3D animation είναι γνωστή ως OGRE υποστηρίζει πολλά προηγμένα χαρακτηριστικά , όπως η κορυφή και το τεμάχιο shaders , ογκομετρικές υφές και προοδευτικών πλεγμάτων . Ανάμεσα σε αυτά τα χαρακτηριστικά , η σκελετική στήριξη animation σας επιτρέπει να συνδυάζουν πολλαπλές κινούμενα σχέδια με μεταβλητή τα βάρη και να δώσει τη ζωή σας μέσω της δημιουργίας χειροκίνητο έλεγχο των οστών . Μορφή σκελετού αρχείο OGRE περιέχει τους ορισμούς σκελετό που χρησιμοποιείται για να εμψυχώσει 3D μοντέλα . Ουσιαστικά , ιεραρχική κόκαλα, εντός των ματιών να μετακινήσετε το μοντέλο 3D . Πρέπει να δημιουργήσετε , το φορτίο και θα επιτρέψει σκελετός αρχεία για την εφαρμογή τους σε OGRE . Οδηγίες
Η 1

Δημιουργήστε ένα αρχείο σκελετό χρησιμοποιώντας έναν εξαγωγέα συμβατή με OGRE . Τα προγράμματα αυτά παράγουν ουσιαστικά τα μοντέλα που παρέχονται και τα υλικά που OGRE ζωντανεύει στη συνέχεια . Τα παραδείγματα περιλαμβάνουν Blender και OgreXmlConverter , τα οποία μετατρέπουν αρχεία κειμένου XML με τα μεγέθη ματιών - ή σκελετός - αρχεία . Εξαγωγή δημιουργία σας ως υλικό μηχανή του παιχνιδιού αποθηκεύοντάς το στον σκελετό μορφή αρχείου . . Δημιουργήστε μια οντότητα βασίζεται σε ένα πλέγμα που συνδέεται με το αρχείο σκελετό που δημιουργήσατε με τον εξαγωγέα σας . 2

λειτουργία Χρησιμοποιήστε OGRE Κινουμένου Σχεδίου μέλος να καθορίσει τη χρήση του animation στην οικονομική οντότητα . Κλήση " Οντότητα :: getAnimationState " και στη συνέχεια εισάγετε τις μεθόδους κλήσης για το επιστρεφόμενο αντικείμενο για να ενημερώσετε την κίνησή της . Ενεργοποιήστε το animation χρησιμοποιώντας τη λειτουργία " setEnabled " . Χρησιμοποιήστε " addTime " να αλλάξει σταδιακά τη θέση του animation ή αυτόματα βρόχο του animation . Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ακόμη και αρνητικές τιμές με " addTime " για να αντιστραφεί το animation .
Εικόνων 3

Εφαρμογή σκελετική κίνηση σε hardware ως εναλλακτική λύση . Για να γίνει αυτό , να γράψει ένα πρόγραμμα που περιλαμβάνει κορυφή ανά κορυφή ανάμειξη δείκτες και ανάμειξη βάρη , παράλληλα με πολλαπλές μήτρες κόσμο . Προσθέστε το χαρακτηριστικό " includes_skeletal_animation αλήθεια " για τον ορισμό του προγράμματος κορυφή σας πριν χρησιμοποιήσετε το πρόγραμμά σας με OGRE .
Η 4

Συνδυάστε σκελετικών και animation στην κορυφή OGRE να δημιουργήσουν λεπτομερείς σύνολα animation . Ενεργοποίηση τόσο για την ίδια οντότητα , ταυτόχρονα με την εφαρμογή του animation κορυφή στο πλέγμα βάσης και σκελετική κίνηση στο αποτέλεσμα . Αυτή η μέθοδος σας επιτρέπει να βασίζονται σε σκελετική κίνηση για τη βάση κίνησης και κορυφή animation για λεπτομερή κίνησης, όπως τις εκφράσεις του προσώπου .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα