Το χειριστήριο Xbox έχει 10 ψηφιακές και τέσσερις αναλογική ελέγχους. Οι ψηφιακές έλεγχοι περιλαμβάνουν on-off διακόπτες , όπως αριστερά και δεξιά εναύσματα , τους προφυλακτήρες και το κουμπί οδηγού . Το D- pad είναι μια ψηφιακή ελέγχου που έχει τέσσερις διακριτές τιμές : πάνω, κάτω , αριστερά και δεξιά . Ο ελεγκτής έχει δύο αναλογικά χειριστήρια ραβδί , καθένα από τα οποία σας επιτρέπουν να καθορίσετε μια θέση σε ένα επίπεδο XY . Όταν πιέζετε ένα στοιχείο ελέγχου ενεργοποίησης , έχει μια συνεχώς μεταβαλλόμενη ισχύ μέσω φάσμα της κίνησης . Εκτός από το Xbox , XNA λειτουργεί με το λογισμικό PC παιχνίδι . Στον υπολογιστή , ψηφιακή έλεγχοι περιλαμβάνουν το πληκτρολόγιο και τα κουμπιά του ποντικιού . Κάθε πλήκτρο στο πληκτρολόγιο είναι είτε προς τα πάνω ή προς τα κάτω ? Τα κουμπιά του ποντικιού πατηθεί ή όχι . Εμπρός - πίσω και αριστερά-δεξιά κινήσεις του ποντικιού αποτελούν αναλογικά δεδομένα .
Η Προγραμματισμός
Η
Για να χρησιμοποιήσετε το ραβδί αναλογική είσοδο της κονσόλα Xbox σε ένα πρόγραμμα χρησιμοποιώντας το XNA , θα προσδιορίζει το αντικείμενο ThumbSticks . Έχει τις ιδιότητες " Αριστερά " και " Δεξιά ", τα οποία προσδιορίζουν το ραβδί , και το " X" και " Y ", το οποίο περιέχει το δεξιά-αριστερά και προς τα εμπρός - πίσω τιμές του άξονα , όπως ο κώδικας που ακολουθεί απεικονίζει :
stickLeftX = currentState.ThumbSticks.Left.X ? stickLeftY = currentState.ThumbSticks.Left.Y ? stickRightX = currentState.ThumbSticks.Right.X ? stickRightY = currentState.ThumbSticks.Right.Y ?
Αναλογικά ελέγχων προκαλούν αριθμητικές αξίες που χρησιμοποιείτε στο πρόγραμμά σας . Το πρόγραμμα σας ελέγχει την κατάσταση ενός ψηφιακού ελέγχου και εκτελεί δράσεις , ανάλογα με το αποτέλεσμα της δοκιμής , όπως δείχνει η παρούσα γραμμή κώδικα :
αν ( GamePad.GetState ( PlayerIndex.One ) Buttons.A == ButtonState . . Pressed ) abc = 1 ?
σε αυτό το παράδειγμα , όταν Player One πατήσει το κουμπί "A " του ελεγκτή του , το πρόγραμμα θέτει τη μεταβλητή " abc " για την τιμή του ενός. Σημειώστε ότι η "Α" είναι μια ιδιότητα των "Κουμπιά " αντικείμενο συλλογής .
Εικόνων
Η
Στα προγράμματα παιχνίδι Εφαρμογές , αναλογικά χειριστήρια ενιαία παραμέτρων καθορίζουν κυμαινόμενα ποσά , όπως η ταχύτητα ενός αγωνιστικού αυτοκινήτου ή η δύναμη πίσω από ένα γήπεδο μπέιζμπολ . Ελέγχους Stick σας επιτρέπουν να ορίσετε μια μεταβλητή ποσότητα και μια κατεύθυνση , η οποία σας επιτρέπει να χρησιμοποιήσετε το ραβδί για να «διευθύνει » ένα διαστημόπλοιο και να καθορίσει την ταχύτητα του . Ο έλεγχος D- pad να ορίσετε μια κατεύθυνση, αλλά , είναι η ψηφιακή , δεν μπορείτε να ρυθμίσετε την ταχύτητα ή άλλη μεταβλητή παράμετρο . Τα πλήκτρα ελέγχου , επίσης, ψηφιακή , ενεργοποιούν διάφορα γεγονότα , όπως την έναρξη ενός παιχνιδιού ή να δείτε ένα χάρτη .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα