Δικτύωση

* Γνώση Υπολογιστών >> Δικτύωση >> Άλλα Δικτύωση Υπολογιστών

Πώς να δημιουργήσετε το Direct3D Rendering Device

Direct3D είναι ένα συστατικό του πλαισίου Microsoft DirectX . Παρέχει μια συνεπή διεπαφή για την πρόσβαση σε 3D συσκευές υλικού και λογισμικού και ελέγχεται χρησιμοποιώντας μια γλώσσα προγραμματισμού που έχει άμεση ή περιτύλιγμα με βάση στήριξης για αυτό. Προγραμματισμός σε 3D περιβάλλοντα απαιτεί τη θέσπιση ενός σωλήνα στη συσκευή Direct3D καθιστώντας νωρίς εκτέλεση κώδικα έτσι ώστε η πληροφορία μπορεί να γραφτεί στο σύστημα για την τροποποίηση και την οθόνη . Γνωστή ως IDirect3DDevice9 , αυτή η διασύνδεση είναι επεκτάσιμη και προέρχεται από το Component Object Model interface IUnknown . Σας επιτρέπει να επιστήσω πρωτόγονων μέσω κώδικα , οι πόροι του φορτίου και πολύπλοκα αντικείμενα, να τροποποιήσει τις μεταβλητές εφαρμογή , την προσαρμογή γάμμα και το χρώμα ρυθμίσεις παλέτα και να εφαρμόσει shader για υφές σας . Οδηγίες
Η 1

Δημιουργήστε ένα struct στον κώδικά σας που καθορίζει όλες τις παραμέτρους με τις οποίες η συσκευή Direct3D θα ενεργοποιηθεί. Το DirectX API ορίζει ένα struct γνωστή ως D3DPRESENT_PARAMETERS που περιέχει όλα τα σχετικά πεδία . Συμβουλευτείτε το αρχείο SDK τη βοήθειά σας για D3DPRPESENT_PARAMETERS και του κατασκευαστή IDirect3DDevice9 . Το αρχείο βοήθειας είναι ένα έγγραφο chm . Βρίσκεται στο SDK κατάλογο εγκατάστασης . 2

Δημιουργήστε ένα δείκτη προς τη διασύνδεση IDirect3DDevice9 που δεν έχει προετοιμαστεί . Θα χρησιμοποιήσετε αυτό το δείκτη για την αναφορά του μονήρεις δομή IDirect3DDevice9 στη μνήμη . Δημιουργήστε ένα κενό δείκτη με αυτόν τον κωδικό : * IDirect3DDevice9 p_Device = NULL?
Εικόνων 3

Καθορίστε τις παραμέτρους με τις οποίες επιθυμείτε να προετοιμάσετε τη συσκευή Direct3D . . Θα πρέπει να συμβουλευτείτε την αναφορά SDK για μια πλήρη λίστα των παραμέτρων για την έκδοση του DirectX , αλλά απαραίτητες παράμετροι είναι το είδος του προσαρμογέα , η λειτουργία επιτάχυνσης , μια λαβή στο παράθυρο του προγράμματος στα Windows , μια λειτουργία επεξεργασίας κορυφή , τη δομή D3DPRESENT_PARAMETERS , και ο δείκτης της συσκευής που δημιουργήσατε στο βήμα 2 .
Η 4

περάσει όλες τις παραμέτρους μέσω της διεπαφής Direct3D σας . Μια HRESULT θα επιστραφεί , να διευκρινίζει αν η επιχείρηση ήταν επιτυχής ή μια αποτυχία . Για παράδειγμα : .

HRESULT = p_d3di - > CreateDevice ( D3DADAPTER_DEFAULT , D3DDEVTYPE_HAL , appWnd , D3DCREATE_HARDWARE_VERTEXPROCESSING , & p_PresentParams , και p_Device ) ?
5

Εκτελέστε έναν έλεγχο στο HRESULT της δράσης χρησιμοποιώντας φορείς ελέγχου ροής . Συνεχίστε μόνο αν έχετε μια συσκευή Direct3D να γράψει , προκειμένου να αποφευχθεί η εφαρμογή από τη συντριβή . Για παράδειγμα : αν

( FAILED ( HRESULT ) ) { //δεσμεύσει όλους τους πόρους , την αποτυχία εμφάνισης πλαίσιο μηνύματος , να τερματίσει το πρόγραμμα }
Η
εικόνων .

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα