Δικτύωση

* Γνώση Υπολογιστών >> Δικτύωση >> Άλλα Δικτύωση Υπολογιστών

Εισαγωγή στην Αρχιτεκτονική Πελάτη Server

Μια αρχιτεκτονική client-server έχει διαφορετικές ερμηνείες , αλλά οι πιο κοινοί ορισμοί περιέχουν τέσσερα στρώματα . Ένας σχεδιαστής λογισμικού πρέπει να είναι σε θέση να κατανοήσουν τα τέσσερα στρώματα να σχεδιάσουν μια εταιρική λύση client-server . Σύλληψη Δεδομένων
Η

Τα συλλογής δεδομένων ασχολείται στρώμα με τη μετατροπή των δεδομένων από μια ανθρώπινη εκπροσώπηση σε μια αναπαράσταση του υπολογιστή . Αυτό το στρώμα ασχολείται με την εισαγωγή δεδομένων από το χρήστη μέσω ενός πληκτρολογίου , ποντικιού και άλλες συσκευές εισόδου του υπολογιστή .
Εικόνων Business Rules
Η

Το στρώμα κανόνες των επιχειρήσεων είναι σε μεγάλο βαθμό ασχολούνται με την επικύρωση δεδομένων . Αυτό το στρώμα δεν αλληλεπιδρά με το λογισμικό , αλλά επικυρώνει τα δεδομένα για να βεβαιωθείτε ότι είναι σε μια χρήσιμη μορφή . Οι περισσότεροι κανόνες των επιχειρήσεων που κωδικοποιείται στο πλαίσιο του προγράμματος .

Η Εφαρμογή Interface
Η

Αυτό το στρώμα είναι που εμπλέκονται να μετατρέψετε τα δεδομένα από το πλαίσιο της επιχείρησης σε ένα περιβάλλον τεχνολογίας . Η τελική στρώση απαιτεί τα στοιχεία να είναι στο πλαίσιο της τεχνολογίας .
Εικόνων Application Server
Η

Το έργο αυτού του στρώματος είναι να επεξεργαστεί τα δεδομένα του πλαισίου της τεχνολογίας . Αυτό το στρώμα είναι που εμπλέκονται στην αποθήκευση των δεδομένων ή κάποιο τύπο υπολογισμού του αποτελέσματος . Αυτό το στρώμα χειρίζεται τα δεδομένα μέσα από τα μαθηματικά , την επιστήμη ή τον υπολογιστή γλώσσες που μόνο οι υπολογιστές μπορούν να κατανοήσουν πλήρως .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα