Υλικό υπολογιστών

* Γνώση Υπολογιστών >> Υλικό υπολογιστών >> Κάρτες ήχου

Κάρτα ήχου Γεγονότα

Κάθε σύγχρονο υπολογιστή έχει μια κάρτα ήχου ή άλλη συσκευή που σας επιτρέπει να ακούτε ήχο στο σύστημά σας . Ωστόσο , οι κάρτες ήχου δεν ήταν πάντα πανταχού παρούσα . Στα τέλη της δεκαετίας του 1980 , μια κάρτα ήχου ήταν ένα προαιρετικό add-on αυτό το σύνολο που πίσω εκατοντάδες δολάρια . Χαμηλότερες τιμές και υποστήριξη από εταιρείες παιχνιδιών βοήθησαν να γίνει κάρτες ήχου τα βασικά συστατικά που είναι σήμερα . Μουσική Συνθέτες
Η

Πολλές από τις πρώτες συσκευές ήχου του υπολογιστή , όπως το AdLib , Creative Game Blaster και Roland MT - 32 , δεν ήταν σε θέση να παίξει ψηφιακά δείγματα ήχου , επειδή δεν έχουν τσιπ για την παραγωγή συντίθεται ήχου . Θα επεκταθεί η ακουστική ικανότητα του IBM PC , η οποία εκείνη την εποχή θα μπορούσε να παράγει μόνο απλούς ήχους . Ωστόσο , οι περισσότερες σύγχρονες εφαρμογές πληροφορικής που παράγουν ήχο απαιτούν μια κάρτα ήχου με δυνατότητα αναπαραγωγής ψηφιακών δειγμάτων . Οι σημερινοί υπολογιστές θα ήταν εντελώς αθόρυβο κατά την αναπαραγωγή αρχείων μουσικής ή βίντεο με μία από αυτές τις πρώιμες κάρτες ήχου εγκατασταθεί .
Εικόνων Game Εταιρεία Υποστήριξης
Η

Στα τέλη της δεκαετίας του 1980 , η μουσική MP3 μορφή δεν υπήρχε και CD -ROM δεν είχε ακόμη έφερε ψηφιακό βίντεο για τις μάζες. Αν δεν έχετε γράψει μουσική , δεν υπήρχε λόγος να επενδύσει τα χρήματα που απαιτούνται για να αγοράσει μια κάρτα ήχου . Αυτό άρχισε να αλλάζει με την απελευθέρωση του παιχνιδιού υπολογιστή « βασιλιά Quest IV : Οι κίνδυνοι της Rosella » το 1988 . Τον εκδότη του παιχνιδιού , Sierra On -Line , προσέλαβε συνθέτης William Goldstein να γράψει μια παρτιτούρα για το παιχνίδι που υποστήριξαν τους AdLib και Roland MT - 32 συσκευές ήχου . Sierra προώθησε τις συσκευές από τις ναυτιλιακές κασέτες ήχου σε πελάτες που περιέχουν ηχογραφήσεις που λαμβάνονται από το " βασιλιά Quest IV " και άλλα επερχόμενα παιχνίδια . Επιρροή Sierra, ως ένας από τους πιο δημοφιλείς προγραμματιστές παιχνιδιών βοήθησε να δώσει κάρτες ήχου μια θέση στη βιομηχανία , και άλλους προγραμματιστές παιχνίδι ξεκίνησε με την προσθήκη υποστήριξης κάρτας ήχου στα παιχνίδια τους , καθώς και .

Η Sound Blaster

Creative κυκλοφόρησε μια κάρτα ήχου το 1988 ονομάζεται Blaster παιχνίδι για να ανταγωνιστεί με το δημοφιλές κάρτα ήχου AdLib . Το Blaster παιχνίδι ήταν ανεπιτυχής ? Θα μπορούσε να παράγει μόνο ένα είδος μουσικής τόνου - ένα τετραγωνικό κύμα - ενώ η AdLib χρησιμοποίησε ένα τσιπ συνθέτη μουσικής που σχεδιάστηκε από Yamaha ονομάζεται OPL2 . Επειδή η OPL2 δεν ήταν ιδιόκτητο σχεδιασμό AdLib του , δεν υπήρχε τίποτα για να σταματήσει άλλους κατασκευαστές καρτών ήχου από τη χρήση του ίδιο τσιπ . Επόμενη κάρτα Creative ήταν η Sound Blaster - περιελάμβανε την ίδια OPL2 synthesizer και πρόσθεσε τη δυνατότητα να καταγράφει και αναπαραγωγή ψηφιακών δειγμάτων ήχου . Η κάρτα ήχου Sound Blaster πήγε για να γίνει το de facto πρότυπο για τον ήχο του υπολογιστή . Από το 2011 , μπορείτε να αγοράσετε συσκευές ήχου που φέρει το όνομα Sound Blaster .
Εικόνων Ολοκληρωμένη Sound
Η

μητρικές υπολογιστών με ήχο τσιπ άρχισαν να εμφανίζονται στα τέλη του 1990 . Η τεχνολογία αυτή , που είναι γνωστή ως ολοκληρωμένο ήχο , επέτρεψε μια μητρική πλακέτα για να παράγουν ήχο χρησιμοποιώντας Κεντρική Μονάδα Επεξεργασίας του υπολογιστή να εκτελεί τα τους υπολογισμούς που θα απαιτούσε κανονικά ένα add-on κάρτα . Ολοκληρωμένη ήχος μειώνει το κόστος ενός υπολογιστή εξαλείφοντας την ανάγκη για μία ειδική κάρτα ήχου . Για να ανταγωνιστεί σε αυτόν τον τομέα , ο ήχος κατασκευαστές καρτών έχουν προστεθεί προηγμένα χαρακτηριστικά στα προϊόντα τους , συμπεριλαμβανομένων υψηλότερη ποιότητα ήχου και περιβαλλοντικές επιπτώσεις για τα παιχνίδια .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα