Η HD 4850 χρησιμοποιεί την GPU RV770 και το 9800 GTX χρησιμοποιεί το G92 GPU . Το RV770 έχει ταχύτητα απόθεμα 625 MHz , ενώ το G92 εκτιμάται σε 675 MHz . Οι εκδόσεις XFX από αυτές τις κάρτες κάνουν overclocking του RV770 έως 650 MHz και το G92 έως 760 MHz .
Εικόνων μνήμης
Η
Η μνήμη RAM που χρησιμοποιείται σε αυτές τις δύο κάρτες χρησιμοποιεί το GDR3 τυπική μνήμη . Οι 4850s XFX HD είναι διαθέσιμο σε 512 MB και 1 GB διαμορφώσεις , ενώ οι XFX 9800 GTXs είναι διαθέσιμα μόνο σε διαμόρφωση MB 512. Η κανονική έκδοση του 4850 έχει ταχύτητα του memory clock 993 MHz και το 9800 GTX εκτιμάται σε 1.100 MHz . Οι εκδόσεις XFX από αυτές τις κάρτες που το ρολόι της μνήμης του 4850 είναι μέχρι 1.050 MHz και 9800 GTX σε 1.140 MHz . Η HD 4850 και 9800 GTX και οι δύο χρησιμοποιούν ένα δίαυλο μνήμης 256 -bit ? Ωστόσο, το 9800 χρησιμοποιεί τέσσερα κανάλια δεδομένων 64 - bit , ενώ το 4850 χρησιμοποιεί οκτώ κανάλια 32 - bit
Η Σχεδίαση .
Η
Μία από τις βασικές διαφορές μεταξύ της HD 4850 και 9800 GTX είναι πώς η αρχιτεκτονική GPU τους επεξεργάζεται τις πληροφορίες . Ο αριθμός των stream processors, ότι ένα GPU υποστηρίζει επηρεάζει άμεσα τις επιδόσεις της σε 3D εφαρμογές γραφικών . Η HD 4850 υποστηρίζει 800 επεξεργαστές stream , ενώ το 9800 GTX υποστηρίζει μόνο 128 , δίνοντας την HD 4850 ένα σημαντικό πλεονέκτημα σε σχέση με το 9800 GTX . Η HD 4850 είναι επίσης πιο αποτελεσματική από ό, τι το 9800 GTX . Το 4850 έχει μέγιστη κλήρωση ισχύ 110 watts , ενώ το 9800 τραβά έως 168 Watt της δύναμης κάτω από τα φορτία αιχμής .
Εικόνων Χαρακτηριστικά
Η
Η HD 4850 και 9800 GTX τόσο το λογισμικό υποστήριξης χρησιμοποιώντας διεπαφές προγραμματισμού συμβατή με το DirectX 10 . Δεδομένου ότι η HD 4850 κυκλοφόρησε αργότερα μέσα στο έτος , υποστηρίζει μετέπειτα αναθεωρήσεις του DirectX 10 API. Το 4850 υποστηρίζει DirectX 10.1 και Shader Model 4.1 , ενώ το 9800 υποστηρίζει μόνο Direct X10 και Shader Model 4.0 . Τόσο το 4850 και το 9800 η υποστήριξη OpenGL 2.1 API .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα