Υλικό υπολογιστών

* Γνώση Υπολογιστών >> Υλικό υπολογιστών >> PC Computers

Πώς να Σχεδιάστε ένα γράφημα με μια αριθμομηχανή Graphing

αριθμομηχανές Graphing συνεχίζουν να βγαίνουν με νεότερες εκδόσεις , δεν σε αντίθεση με κουτιά video game . Ανάλογα με την έκδοση του τι υπολογιστή έχετε , οδηγίες μπορεί να διαφέρουν μερικά . Τα καλά νέα είναι ότι όλα ομοιότητες λειτουργία μετοχή , έτσι ώστε να μπορεί να έχει κάποιες επιλογές που δεν αναφέρονται εδώ, αν ο υπολογιστής γραφικά σας είναι νεότερη από το TI - 83 , το οποίο είναι ό, τι αυτές οι οδηγίες βασίζονται σε . Οδηγίες
Η

1 Επιλέξτε " STAT ". 2

Χρησιμοποιήστε τα βελάκια σας εάν είναι απαραίτητο για να επισημάνετε το μενού "Επεξεργασία" και πατήστε enter για να συμμετάσχουν στο μενού "Επεξεργασία " . εικόνων
3

Highlight " L1 ", εισάγετε τον αριθμό για το επίπεδο Χ , και στη συνέχεια πιέστε το πλήκτρο " Enter". Μετακινήστε τον κέρσορα πάνω στο " L2 " και επαναλάβετε για το επίπεδο Υ .
Η

4 Πατήστε το πλήκτρο " οικόπεδο stat " .
5

Enter " Οικόπεδο 1 " , υπογραμμίζοντας και πατώντας " Enter". Ενεργοποιήστε το "Οικόπεδο 1 " , υπογραμμίζοντας "On" και πατώντας το πλήκτρο " Enter" , αφού έχετε ανοίξει το μενού "Οικόπεδο 1 " .
Η 6

Όνομα Χ και Υ με το χέρι κάτω από το μενού "Οικόπεδο 1 " . Γενικότερα, το Χ είναι ήδη ονομάζεται " L1 ". Από την TI - 83 , μετακινήστε τον κέρσορα πάνω από μια κενή περιοχή πάνω από το Υ και επιλέξτε " L2 " στην επιφάνεια αριθμομηχανή . Θα πρέπει να συμμετάσχουν το κουμπί "2nd " για να φτάσουμε σε αυτή την επιλογή .
Η 7

Επιλέξτε " Παράθυρο ", μετακινηθείτε προς τα κάτω για να "Zoom Stat " και πατήστε enter , έτσι ώστε αποτυπωμένα σημεία σας εμφανίζονται στο παράθυρο μετά την το επόμενο βήμα .
8

Graph το διάγραμμα διασποράς πιέζοντας το πλήκτρο " Graph " .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα